1. Servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar (SNEP),
Se vor achiziţiona Servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar (SNEP), conform cerinţelor caietului de sarcini nr.55583/25.03.2021.Estimări ale cantităţilor (plăţi prin intermediul site-ului ghiseul....
1. Servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar (SNEP),
Se vor achiziţiona Servicii de acceptare de plăţi electronice prin intermediul Sistemului Naţional Electronic de plată online cu cardul bancar (SNEP), conform cerinţelor caietului de sarcini nr.55583/25.03.2021.Estimări ale cantităţilor (plăţi prin intermediul site-ului ghiseul.ro) minime şi maxime care ar putea fi achiziţionate pe întreaga durată a acordului cadru: - Cantitate minimă (plăţi): 52.539 plăţi, conform cerinţelor Caietului de sarcini nr. 92420/26.05.2021- Cantitate maximă(plăţi): 64.984 plăţi, conform cerinţelor Caietului de sarcini nr. 92420/26.05.2021Estimări ale cantităţilor (plăţi prin intermediul site-ului ghiseul.ro) minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata Acordului-cadru:- Cantitate minimă (plăţi): 13.866 plăţi, conform cerinţelor Caietului de sarcini nr. 92420/26.05.2021- Cantitate maximă(plăţi): 26.311 plăţi, conform cerinţelor Caietului de sarcini nr. 92420/26.05.2021Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 90.128,83 lei (excl. TVA).Notă:-Contractele subsecvente vor fi încheiate în funcţie de necesităţile efective şi fondurile bugetare ce pot fi disponibilizate cu aceasta destinaţie.-Nu se vor atribui contracte subsecvente de tipuri sau natura diferite unele fata de altele.-Cantităţile minime şi maxime menţionate reprezintă estimări ale cantităţilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru, acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari faţă de cele estimate, în funcţie de necesităţile autoritaţii contractante..
2. Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată/parcometre,
Se vor achiziţiona Servicii de acceptare a plăţilor de impozite, taxe şi a altor sume cuvenite bugetului local, efectuate cu carduri de plată prin intermediul terminalelor POS la ghişeele de plată/parcometre, conform cerinţelor caietului de sarcini nr.55583/25.03.2021.Estimări ale cantităţilor (plăţi prin intermediul terminalelor POS) minime şi maxime care ar putea fi achiziţionate pe întreaga durată a acordului cadru: - Cantitate minimă (plăţi): 75.829 plăţi, conform cerinţelor Caietului de sarcini nr. 92420/26.05.2021- Cantitate maximă(plăţi): 92.915 plăţi, conform cerinţelor Caietului de sarcini nr. 92420/26.05.2021Estimări ale cantităţilor (plăţi prin intermediul terminalelor POS) minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata Acordului-cadru:- Cantitate minimă (plăţi): 20.113 plăţi, conform cerinţelor Caietului de sarcini nr. 92420/26.05.2021- Cantitate maximă(plăţi): 37.199 plăţi, conform cerinţelor Caietului de sarcini nr. 92420/26.05.2021Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 84.566,06 lei (excl. TVA).Notă:-Contractele subsecvente vor fi încheiate în funcţie de necesităţile efective şi fondurile bugetare ce pot fi disponibilizate cu aceasta destinaţie.-Nu se vor atribui contracte subsecvente de tipuri sau natura diferite unele fata de altele.-Cantităţile minime şi maxime menţionate reprezintă estimări ale cantităţilor care ar putea fi solicitate pe întreaga durată a acordului-cadru, acestea putând fi mai mici, egale sau mai mari faţă de cele estimate, în funcţie de necesităţile autoritaţii contractante..