Feedback
I.D.: 100984453

"Revizii tehnice periodice si reparații accidentale la echipamentele pentru dezinfecția apei cu clor gazos / hipoclorit de sodiu si a echipamentelor pentru monitorizarea cantitativa si calitativa a apei potabile"

Data publicarii
05.08.24
Coduri CPV
50000000 34913000
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Entitatea contractantă achiziționează Serviciile de mentenanță preventivă -revizii tehnice periodice și mentenanță corectivă -reparații accidentale, la echipamentele pentru dezinfecția apei cu clor gazos / hipoclorit de sodiu si a echipamentelor pentru monitorizarea cantitativa si calitativa a apei potabile" cuprinse in Anexele 1÷6 la Caietul de sarcini, precum si a echipamentelor noi care se vor achiziți...
Entitatea contractantă achiziționează Serviciile de mentenanță preventivă -revizii tehnice periodice și mentenanță corectivă -reparații accidentale, la echipamentele pentru dezinfecția apei cu clor gazos / hipoclorit de sodiu si a echipamentelor pentru monitorizarea cantitativa si calitativa a apei potabile" cuprinse in Anexele 1÷6 la Caietul de sarcini, precum si a echipamentelor noi care se vor achiziționa/prelua de achizitor pe perioada de derulare a acordului-cadru, echipamente similare celor menționate in Anexele 1÷6 la Caietul de sarcini.Reviziile tehnice periodice și reparațiile accidentale cuprind și consumabilele și piesele de schimb utilizate în cadrul reviziei/ reparației. Se accepta doar piese originale.Reviziile tehnice periodice si reparațiile accidentale se vor efectua la locațiile unde sunt amplasate echipamentele, așa cum sunt menționate in Anexele la Caietul de sarcini.Informații detaliate privind echipamentele (tip, cantitate, locație), la care se vor efectua reviziile tehnice periodice și reparațiile accidentale se regăsesc în Caietul de sarcini și Anexele 1-6 la acesta, parte integrantă din Documentația de atribuire.Acordul-cadru se va încheia în Euro pe o durată de 48 luni. Plata se va face in Lei, la cursul de schimb lei/euro comunicat de BNR pentru data emiterii facturilor fiscale.Solicitările de clarificări la documentația de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub) la Secțiunea ”Solicitări de clarificare/Întrebări” din cadrul Anunțului de participare, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Secțiunea ”Lista clarificări, notificări și decizii” din cadrul Anunțului de participare. Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire, cu respectarea termenului limită stabilit în anunțul de participare, respectiv 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la acest termen.Răspunsul entității contractante la aceste solicitări va fi transmis în a 11 zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu