Primăria Municipiului Reşiţa propune reabilitare si reconformarea spatiului interior, din cele 90 de apartamente existente, au fost propuse 50 de apartamente, avand bucatarii, bai si balcoane.
Din cele 50 de apartamente nou propuse, sunt 12 garsoniere, 28 apartamente cu 2 camere- tip 1 si tip 2, si 10 apartamente cu 3 camere.
De asemenea a fost propusa curatirea si igienizarea subsolului, prin eliminarea apei din subsol,...
Primăria Municipiului Reşiţa propune reabilitare si reconformarea spatiului interior, din cele 90 de apartamente existente, au fost propuse 50 de apartamente, avand bucatarii, bai si balcoane.
Din cele 50 de apartamente nou propuse, sunt 12 garsoniere, 28 apartamente cu 2 camere- tip 1 si tip 2, si 10 apartamente cu 3 camere.
De asemenea a fost propusa curatirea si igienizarea subsolului, prin eliminarea apei din subsol, eliminarea gunoaielor, decopertarea peretilor subsolului, indreptarea si zugravirea locala.
Au fost propuse inlocuirea celor doua trape de acces in subsol, cu unele noi, care sa poata fi inchise, pentru a limita accesul in subsol.
Subsolul va fi folosit ca subsol tehnic, el avand o inaltime de 1,95m, va avea rol de distributie a coloanelor provenite de la centrala termica, conform documentatie de instalatii.
Valoarea estimată a contractului de execuţie lucrări este de 8.864.516,02 lei fără TVA si se compune din :
Cap 1 cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului din care:
1.3. Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala 487.680,40 lei fara TVA
Cap. 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii din care:
2.1.Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor 25.030,11 lei fara TVA
Cap. 4 Cheltuieli pentru investiţia de baza 8.273.514,24 din care:
4.1 Construcţii si instalaţii 8.025.547,91 lei fără TVA
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 98.247,97
lei fără TVA
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită
montaj 149.718,36lei fără TVA
Cap. 5 - Alte cheltuieli din care:
5.1 Organizare de şantier 78.291,27 lei fără TVA, din care:
5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de
şantier 47.273,85 lei fără TVA
5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii de santier 31.017,42 lei fara TVA
A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 6 -a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A., va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B. si drept urmare, orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera TARDIVA.