Feedback
I.D.: 90286747

"Reparaţii la navele multifuncţionale SELA şi NOEMA": Lot 1 Operaţiuni Mecanice, Lot 2 Operaţiuni Electrice, Lot 3 Operaţiuni de Mentenanţă

Data publicarii
05.12.23 Exista 179.987 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50241000-6
Pretul estimativ:
20.579,00 RON - 20.579,00 RON
15.348,00 RON - 15.348,00 RON
30.906,00 RON - 30.906,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
În cadrul contractelor se vor prestarea serviciilor de reparaţii la navele multifuncţionale SELA şi NOEMA, care constau în realizarea următoarelor operaţiuni, conform Caietului de sarcini nr. 42877 din data de 13.10.2023: • Pentru Lot 2 Operaţiuni Electrice: NAVA NOEMA - Refacere rezistenţa de izolaţie TPD pentru alimentarea de urgenţă - Înlocuire acumulator defect 12V / 120Ah de pornire de la post comandă instalaţie hidrau...
În cadrul contractelor se vor prestarea serviciilor de reparaţii la navele multifuncţionale SELA şi NOEMA, care constau în realizarea următoarelor operaţiuni, conform Caietului de sarcini nr. 42877 din data de 13.10.2023: • Pentru Lot 2 Operaţiuni Electrice: NAVA NOEMA - Refacere rezistenţa de izolaţie TPD pentru alimentarea de urgenţă - Înlocuire acumulator defect 12V / 120Ah de pornire de la post comandă instalaţie hidraulică de acţionare skimmer, efectuat teste de funcţionare - Recalibrare / resetare/ efectuat teste de funcţionare la dispozitivele de monitorizare consum combustibil (flow-meter) de la motoarele principale şi auxiliare - Reparat instalaţie de oprire de la distanţă (din comandă) la MP babord, efectuat probe de funcţionare. NAVA SELA - Recalibrare/ resetare/ efectuat teste de funcţionare la dispozitivele de monitorizare consum combustibil (flow-meter) de la motoarele principale şi auxiliare - Reparat instalaţie de oprire de la distanţă (din comandă) la MP babord, efectuat probe de funcţionare - Pompa hidraulică de înaltă presiune care alimentează cu ulei hidraulic hidromotoarele pompei cu lobi se decuplează electric imediat după pornirea motorului electric de acţionare a acesteia, efectuat probe funcţionare. ATENTIE: Ofertantul va completa si incarca DUAE pentru fiecare lot in parte, la care doreste sa participe. Instrucţiuni privind notificarea rezultatului procedurii Entitatea contractantă va informa operatorii economici implicaţi în procedura de atribuire despre deciziile referitoare, la rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică/sectorială, ori după caz, la anularea procedurii de atribuire şi eventuala iniţiere ulterioară a unei noi proceduri, în scris şi cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la emiterea acestora. În cadrul comunicării, entitatea contractantă va informa ofertantul câştigător cu privire la acceptarea ofertei/ofertelor prezentate. Entitatea contractantă va informa ofertanţii care au fost respinşi sau a căror ofertă nu a fost declarată câştigătoare asupra motivelor care au stat la baza deciziei respective, după cum urmează: i. pentru fiecare ofertă respinsă, motivele concrete care au stat la baza deciziei de respingere, detaliindu-se argumentele în temeiul cărora oferta a fost considerată inacceptabilă, neadecvată şi/sau neconformă, îndeosebi elementele ofertei care nu au corespuns cerinţelor de funcţionare şi performanţă prevăzute în caietul de sarcini; ii. fiecărui ofertant care a prezentat o ofertă acceptabilă şi conformă, prin urmare admisibilă, dar care nu a fost declarată câştigătoare, caracteristicile şi avantajele relative ale ofertei câştigătoare în raport cu oferta sa, numele ofertantului căruia urmează să i se atribuie contractul de achiziţie publică/sectorială iii. fiecărui operator economic dintre cei prevăzuţi la pct. i) - ii), data-limită până la care au dreptul de a depune contestaţie. Entitatea contractantă are dreptul de a nu comunica anumite informaţii numai în situaţia în care divulgarea acestora: - ar conduce la neaplicarea unei prevederi legale, ar constitui un obstacol în aplicarea unei prevederi legale sau ar fi contrară interesului public - ar prejudicia interesele comerciale legitime ale operatorilor economici, publici sau privaţi, sau ar prejudicia concurenţă loială dintre aceştia Instrucţiuni privind anularea procedurii de atribuire Entitatea contractantă are obligaţia de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achiziţie publică/sectorială, dacă ia această decizie, de regulă, înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire şi, oricum, înainte de data încheierii contractului, numai în următoarele cazuri: - au fost depuse numai oferte inacceptabile, inadmisibile şi/sau neconforme; - nu a fost depusă nicio ofertă sau au fost depuse oferte care, deşi pot fi luate în considerare, nu pot fi comparate datorită modului neuniform de abordare a soluţiilor tehnice şi/sau financiare; - abateri grave de la prevederile legislative afectează procedura de atribuire sau este imposibilă încheierea contractului. În sensul prevederilor de mai sus, prin abateri grave de la prevederile legislative se înţelege: - criteriile de calificare şi selecţie, precum şi criteriul de atribuire sau factorii de evaluare prevăzuţi în cadrul anunţului de participare, precum şi în documentaţia de atribuire au fost modificaţi având ca efect restrângerea participării; - pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, iar Entitatea contractantă se află în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă, la încălcarea principiilor. Prin excepţie, Entitatea contractantă are dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achiziţie publică/sectorială, dacă ia această decizie, de regulă, înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire şi, oricum, înainte de data încheierii contractului, numai în următoarele cazuri: - ca urmare a deciziei pronunţate de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor prin care dispune eliminarea oricăror specificaţii tehnice, economice sau financiare din anunţul de participare, din documentaţia de atribuire ori din alte documente emise în legătură cu procedura de atribuire; - entitatea contractantă nu mai are asigurate fondurile necesare realizării achiziţiei sau nu mai există necesitatea ce urma a fi acoperită; cele două situaţii nedatorându-se unei acţiuni sau inacţiuni a entităţii contractante. Entitatea contractantă are obligaţia de a comunica în scris tuturor participanţilor la procedura de atribuire, în cel mult 3 zile lucrătoare de la data anulării, atât încetarea obligaţiilor pe care aceştia şi le-au creat prin depunerea de oferte, cât şi motivul concret care a determinat decizia de anulare. Instrucţiuni privind semnarea contractului de achiziţie Entitatea contractantă va încheia contractul de achiziţie cu ofertantul desemnat câştigător, în perioada de valabilitate a ofertelor, dar nu mai devreme de 7 zile de la data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire pentru a acorda termenul legal de 7 zile pentru formularea eventualelor contestaţii administrative. Ofertantul desemnat câştigător are obligaţia de a se prezenta în termen de 17 zile de la primirea invitaţiei pentru semnarea contractului, transmisă de Entitatea contractantă. Dacă termenul de 17 zile a expirat iar ofertantul desemnat câştigător nu s-a prezentat pentru semnarea contractului, situaţia va fi asimilată refuzului de a semna contractul, iar entitatea contractantă va reţine în favoarea sa garanţia de participare. În cazul în care ofertantul căruia i s-a atribuit contractul este un consorţiu, acesta are obligaţia de a prezenta la semnarea contractului următoarele documente: - documente prin care se autorizează persoana care urmează să semneze contractul; - acordul de asociere din care să rezulte cota de participare a fiecărui membru al asocierii, reprezentantul legal al asocierii, liderul desemnat (informaţii care nu trebuie să fie diferite faţă de cele precizate în documentele care au însoţit oferta); În cazul în care ofertantul căruia i s-a atribuit contractul a nominalizat in cadrul ofertei subcontractanţi, acesta are obligaţia de a prezenta la semnarea contractului contractul/contractele încheiate cu subcontractanţii nominalizaţi in oferta. In cazul în care entitatea contractantă nu poate încheia contractul cu ofertantul a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câştigătoare, din cauza faptului că ofertantul se află într-o situaţie de forţă majoră sau în imposibilitatea fortuită de a executa contractul, atunci aceasta are dreptul să declare câştigătoare oferta clasată pe locul următor, în condiţiile în care aceasta există şi este admisibilă. În caz contrar, procedura de atribuire se anulează.Obiectul contractului constă în prestarea serviciilor de reparaţii la navele multifuncţionale SELA şi NOEMA, care constau în realizarea de operaţiuni mecanice (Lot 1), conform cerinţelor din Caietul de sarcini nr.42877/ 13.10.2023 şi a anexelor acestuia. În cadrul contractelor se vor presta servicii de reparaţii la navele multifuncţionale SELA şi NOEMA, care constau în realizarea următoarelor operaţiuni, conform Caietului de sarcini nr. 42877 din data de 13.10.2023: • Pentru Lot 1 Operaţiuni Mecanice: NAVA NOEMA - Înlocuire buton acţionare sau după caz, presostat actionare locală instalaţie de aer comprimat, înlocuit cablu de declanşare de la distanţă instalaţia de remorcare aprox. 10 m şi lanţ de acţionare instalaţia de colectare deşeuri solide de pe suprafaţa apei, cu efectuarea probelor de funcţionare NAVA SELA - Refăcut etanşeitate sticlă de nivel combustibil sau înlocuire sticlă de nivel, după caz, de la Multiskimer mare 34 CP de acţionare tamburi cu flotori - Reparat sau înlocuit, după caz, ansamblu motor electric-pompă (sistemul este UFLEX tip UBCE22 / 0,55 Kw/ 120L/min) de la instalaţia de climatizare a navei, efectuat probe funcţionare - Înlocuit cilindru hidraulic de acţionare poartă skimmer deşeuri solide, efectuat probe funcţionare - Refăcut etanşeitate sistem propulsie skimmer cu tambur rotativ şi elice - Reparat pompa de transfer hidrocarburi ( este blocată) din cuva skimmerului în tancul de reziduuri al navei. ATENTIE: Ofertantul va completa si incarca DUAE pentru fiecare lot in parte, la care doreste sa participe. Instrucţiuni privind notificarea rezultatului procedurii Entitatea contractantă va informa operatorii economici implicaţi în procedura de atribuire despre deciziile referitoare, la rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică/sectorială, ori după caz, la anularea procedurii de atribuire şi eventuala iniţiere ulterioară a unei noi proceduri, în scris şi cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la emiterea acestora. În cadrul comunicării, entitatea contractantă va informa ofertantul câştigător cu privire la acceptarea ofertei/ofertelor prezentate. Entitatea contractantă va informa ofertanţii care au fost respinşi sau a căror ofertă nu a fost declarată câştigătoare asupra motivelor care au stat la baza deciziei respective, după cum urmează: i. pentru fiecare ofertă respinsă, motivele concrete care au stat la baza deciziei de respingere, detaliindu-se argumentele în temeiul cărora oferta a fost considerată inacceptabilă, neadecvată şi/sau neconformă, îndeosebi elementele ofertei care nu au corespuns cerinţelor de funcţionare şi performanţă prevăzute în caietul de sarcini; ii. fiecărui ofertant care a prezentat o ofertă acceptabilă şi conformă, prin urmare admisibilă, dar care nu a fost declarată câştigătoare, caracteristicile şi avantajele relative ale ofertei câştigătoare în raport cu oferta sa, numele ofertantului căruia urmează să i se atribuie contractul de achiziţie publică/sectorială iii. fiecărui operator economic dintre cei prevăzuţi la pct. i) - ii), data-limită până la care au dreptul de a depune contestaţie. Entitatea contractantă are dreptul de a nu comunica anumite informaţii numai în situaţia în care divulgarea acestora: - ar conduce la neaplicarea unei prevederi legale, ar constitui un obstacol în aplicarea unei prevederi legale sau ar fi contrară interesului public - ar prejudicia interesele comerciale legitime ale operatorilor economici, publici sau privaţi, sau ar prejudicia concurenţă loială dintre aceştia Instrucţiuni privind anularea procedurii de atribuire Entitatea contractantă are obligaţia de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achiziţie publică/sectorială, dacă ia această decizie, de regulă, înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire şi, oricum, înainte de data încheierii contractului, numai în următoarele cazuri: - au fost depuse numai oferte inacceptabile, inadmisibile şi/sau neconforme; - nu a fost depusă nicio ofertă sau au fost depuse oferte care, deşi pot fi luate în considerare, nu pot fi comparate datorită modului neuniform de abordare a soluţiilor tehnice şi/sau financiare; - abateri grave de la prevederile legislative afectează procedura de atribuire sau este imposibilă încheierea contractului. În sensul prevederilor de mai sus, prin abateri grave de la prevederile legislative se înţelege: - criteriile de calificare şi selecţie, precum şi criteriul de atribuire sau factorii de evaluare prevăzuţi în cadrul anunţului de participare, precum şi în documentaţia de atribuire au fost modificaţi având ca efect restrângerea participării; - pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, iar Entitatea contractantă se află în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă, la încălcarea principiilor. Prin excepţie, Entitatea contractantă are dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achiziţie publică/sectorială, dacă ia această decizie, de regulă, înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire şi, oricum, înainte de data încheierii contractului, numai în următoarele cazuri: - ca urmare a deciziei pronunţate de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor prin care dispune eliminarea oricăror specificaţii tehnice, economice sau financiare din anunţul de participare, din documentaţia de atribuire ori din alte documente emise în legătură cu procedura de atribuire; - entitatea contractantă nu mai are asigurate fondurile necesare realizării achiziţiei sau nu mai există necesitatea ce urma a fi acoperită; cele două situaţii nedatorându-se unei acţiuni sau inacţiuni a entităţii contractante. Entitatea contractantă are obligaţia de a comunica în scris tuturor participanţilor la procedura de atribuire, în cel mult 3 zile lucrătoare de la data anulării, atât încetarea obligaţiilor pe care aceştia şi le-au creat prin depunerea de oferte, cât şi motivul concret care a determinat decizia de anulare. Instrucţiuni privind semnarea contractului de achiziţie Entitatea contractantă va încheia contractul de achiziţie cu ofertantul desemnat câştigător, în perioada de valabilitate a ofertelor, dar nu mai devreme de 7 zile de la data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire pentru a acorda termenul legal de 7 zile pentru formularea eventualelor contestaţii administrative. Ofertantul desemnat câştigător are obligaţia de a se prezenta în termen de 17 zile de la primirea invitaţiei pentru semnarea contractului, transmisă de Entitatea contractantă. Dacă termenul de 17 zile a expirat iar ofertantul desemnat câştigător nu s-a prezentat pentru semnarea contractului, situaţia va fi asimilată refuzului de a semna contractul, iar entitatea contractantă va reţine în favoarea sa garanţia de participare. În cazul în care ofertantul căruia i s-a atribuit contractul este un consorţiu, acesta are obligaţia de a prezenta la semnarea contractului următoarele documente: - documente prin care se autorizează persoana care urmează să semneze contractul; - acordul de asociere din care să rezulte cota de participare a fiecărui membru al asocierii, reprezentantul legal al asocierii, liderul desemnat (informaţii care nu trebuie să fie diferite faţă de cele precizate în documentele care au însoţit oferta); În cazul în care ofertantul căruia i s-a atribuit contractul a nominalizat in cadrul ofertei subcontractanţi, acesta are obligaţia de a prezenta la semnarea contractului contractul/contractele încheiate cu subcontractanţii nominalizaţi in oferta. In cazul în care entitatea contractantă nu poate încheia contractul cu ofertantul a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câştigătoare, din cauza faptului că ofertantul se află într-o situaţie de forţă majoră sau în imposibilitatea fortuită de a executa contractul, atunci aceasta are dreptul să declare câştigătoare oferta clasată pe locul următor, în condiţiile în care aceasta există şi este admisibilă. În caz contrar, procedura de atribuire se anulează.În cadrul contractelor se vor prestarea serviciilor de reparaţii la navele multifuncţionale SELA şi NOEMA, care constau în realizarea următoarelor operaţiuni, conform Caietului de sarcini nr. 42877 din data de 13.10.2023: • Pentru Lot 3 Operaţiuni de Mentenanţă: NAVA NOEMA - Efectuare revizie (înlocuire filtre şi ulei) la două motoare principale tip BAUDOUIN 6W126M, 2x294 Kw, la motor auxiliar tip BAUDOUIN 6W126S, P=290Kw şi la motor auxiliar tip MITSHUBISHI S4L2, P=15,0 Kw, inclusiv resetare computere NAVA SELA - Efectuare revizie (înlocuire filtre şi ulei) la două motoare principale tip BAUDOUIN 6W126M, 2x294 Kw, la motor auxiliar tip BAUDOUIN 6W126S, P=290Kw şi la motor auxiliar tip MITSHUBISHI S4L2, P=15,0 Kw, inclusive resetare computer. ATENTIE: Ofertantul va completa si incarca DUAE pentru fiecare lot in parte, la care doreste sa participe. Instrucţiuni privind notificarea rezultatului procedurii Entitatea contractantă va informa operatorii economici implicaţi în procedura de atribuire despre deciziile referitoare, la rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achiziţie publică/sectorială, ori după caz, la anularea procedurii de atribuire şi eventuala iniţiere ulterioară a unei noi proceduri, în scris şi cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 3 zile lucrătoare de la emiterea acestora. În cadrul comunicării, entitatea contractantă va informa ofertantul câştigător cu privire la acceptarea ofertei/ofertelor prezentate. Entitatea contractantă va informa ofertanţii care au fost respinşi sau a căror ofertă nu a fost declarată câştigătoare asupra motivelor care au stat la baza deciziei respective, după cum urmează: i. pentru fiecare ofertă respinsă, motivele concrete care au stat la baza deciziei de respingere, detaliindu-se argumentele în temeiul cărora oferta a fost considerată inacceptabilă, neadecvată şi/sau neconformă, îndeosebi elementele ofertei care nu au corespuns cerinţelor de funcţionare şi performanţă prevăzute în caietul de sarcini; ii. fiecărui ofertant care a prezentat o ofertă acceptabilă şi conformă, prin urmare admisibilă, dar care nu a fost declarată câştigătoare, caracteristicile şi avantajele relative ale ofertei câştigătoare în raport cu oferta sa, numele ofertantului căruia urmează să i se atribuie contractul de achiziţie publică/sectorială iii. fiecărui operator economic dintre cei prevăzuţi la pct. i) - ii), data-limită până la care au dreptul de a depune contestaţie. Entitatea contractantă are dreptul de a nu comunica anumite informaţii numai în situaţia în care divulgarea acestora: - ar conduce la neaplicarea unei prevederi legale, ar constitui un obstacol în aplicarea unei prevederi legale sau ar fi contrară interesului public - ar prejudicia interesele comerciale legitime ale operatorilor economici, publici sau privaţi, sau ar prejudicia concurenţă loială dintre aceştia Instrucţiuni privind anularea procedurii de atribuire Entitatea contractantă are obligaţia de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achiziţie publică/sectorială, dacă ia această decizie, de regulă, înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire şi, oricum, înainte de data încheierii contractului, numai în următoarele cazuri: - au fost depuse numai oferte inacceptabile, inadmisibile şi/sau neconforme; - nu a fost depusă nicio ofertă sau au fost depuse oferte care, deşi pot fi luate în considerare, nu pot fi comparate datorită modului neuniform de abordare a soluţiilor tehnice şi/sau financiare; - abateri grave de la prevederile legislative afectează procedura de atribuire sau este imposibilă încheierea contractului. În sensul prevederilor de mai sus, prin abateri grave de la prevederile legislative se înţelege: - criteriile de calificare şi selecţie, precum şi criteriul de atribuire sau factorii de evaluare prevăzuţi în cadrul anunţului de participare, precum şi în documentaţia de atribuire au fost modificaţi având ca efect restrângerea participării; - pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, iar Entitatea contractantă se află în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă, la încălcarea principiilor. Prin excepţie, Entitatea contractantă are dreptul de a anula aplicarea procedurii pentru atribuirea contractului de achiziţie publică/sectorială, dacă ia această decizie, de regulă, înainte de data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire şi, oricum, înainte de data încheierii contractului, numai în următoarele cazuri: - ca urmare a deciziei pronunţate de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor prin care dispune eliminarea oricăror specificaţii tehnice, economice sau financiare din anunţul de participare, din documentaţia de atribuire ori din alte documente emise în legătură cu procedura de atribuire; - entitatea contractantă nu mai are asigurate fondurile necesare realizării achiziţiei sau nu mai există necesitatea ce urma a fi acoperită; cele două situaţii nedatorându-se unei acţiuni sau inacţiuni a entităţii contractante. Entitatea contractantă are obligaţia de a comunica în scris tuturor participanţilor la procedura de atribuire, în cel mult 3 zile lucrătoare de la data anulării, atât încetarea obligaţiilor pe care aceştia şi le-au creat prin depunerea de oferte, cât şi motivul concret care a determinat decizia de anulare. Instrucţiuni privind semnarea contractului de achiziţie Entitatea contractantă va încheia contractul de achiziţie cu ofertantul desemnat câştigător, în perioada de valabilitate a ofertelor, dar nu mai devreme de 7 zile de la data transmiterii comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire pentru a acorda termenul legal de 7 zile pentru formularea eventualelor contestaţii administrative. Ofertantul desemnat câştigător are obligaţia de a se prezenta în termen de 17 zile de la primirea invitaţiei pentru semnarea contractului, transmisă de Entitatea contractantă. Dacă termenul de 17 zile a expirat iar ofertantul desemnat câştigător nu s-a prezentat pentru semnarea contractului, situaţia va fi asimilată refuzului de a semna contractul, iar entitatea contractantă va reţine în favoarea sa garanţia de participare. În cazul în care ofertantul căruia i s-a atribuit contractul este un consorţiu, acesta are obligaţia de a prezenta la semnarea contractului următoarele documente: - documente prin care se autorizează persoana care urmează să semneze contractul; - acordul de asociere din care să rezulte cota de participare a fiecărui membru al asocierii, reprezentantul legal al asocierii, liderul desemnat (informaţii care nu trebuie să fie diferite faţă de cele precizate în documentele care au însoţit oferta); În cazul în care ofertantul căruia i s-a atribuit contractul a nominalizat in cadrul ofertei subcontractanţi, acesta are obligaţia de a prezenta la semnarea contractului contractul/contractele încheiate cu subcontractanţii nominalizaţi in oferta. In cazul în care entitatea contractantă nu poate încheia contractul cu ofertantul a cărui ofertă a fost stabilită ca fiind câştigătoare, din cauza faptului că ofertantul se află într-o situaţie de forţă majoră sau în imposibilitatea fortuită de a executa contractul, atunci aceasta are dreptul să declare câştigătoare oferta clasată pe locul următor, în condiţiile în care aceasta există şi este admisibilă. În caz contrar, procedura de atribuire se anulează.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu