Pentru acest obiectiv de investitii s-a semnat Contractul de finantare nr. 9083/24.01.2023 in cadrul PLANULUI NATIONAL DE REDRESARE SI REZILIENTA – Componenta C5 - Valul Renovarii - Axa prioritara 2– Schema de Granturi pentru Eficienta Energetica si Rezilienta in Cladiri Publice.
Obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, consta in lucrari ce au in vederea reabilitarea si renovarea termica, concomitent cu cre...
Pentru acest obiectiv de investitii s-a semnat Contractul de finantare nr. 9083/24.01.2023 in cadrul PLANULUI NATIONAL DE REDRESARE SI REZILIENTA – Componenta C5 - Valul Renovarii - Axa prioritara 2– Schema de Granturi pentru Eficienta Energetica si Rezilienta in Cladiri Publice.
Obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, consta in lucrari ce au in vederea reabilitarea si renovarea termica, concomitent cu cresterea nivelului de performanta energetica, igiena si securitate a obiectivului, refacerea acoperisului si a fatadei atat la elementele ornamentele cat si a tencuielii exterioare deteriorata, conducand la cresterea duratei de viata a cladirii si la o functionalitate corespunzatoare a acesteia.
Valoarea estimata a contractului de lucrari este de 2.878.011,97 lei fara TVA si conform Devizului general se compune astfel :
- 1.1 V Obtinerea terenului = 0 lei
-1.2 V Amenajarea terenului = 0 lei
- 1.3 V Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala = 0 lei
- 1.4 V Cheltuieli pentru relocarea/protectia utilitatilor = 0 lei
- 4.1.1 V Constructii si instalatii = 2.157.266,22 lei fara TVA
- 4.2.1 V Montaj utilaje tehnologice si functionale = 15.349,71 lei fara TVA
- 4.3.1 V Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj = 151.300 lei fara TVA;
- 4.3.2 V Procurare -Conformare cerinte ISU Obiect 1=543.309,71 lei fara TVA
- 4.4 V Utilaje. Echipamente tehnologice si functionale care nu necesita montaj si echipamente de transport = 0 lei fara TVA
- 4.5.1 V Dotari = 0 lei fara TVA
- 5.1. V Organizare de santier = 10.786,33 lei fara TVA
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare adresate de catre operatorii economici, in a 7 zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, conform art.161 din Legea nr.98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborat cu art. 27 alin (3) din HG 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate pana la termenul limita de 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta a prevazut in clauzele contractuale posibilitatea de revizuire a contractului conform prevederilor art.221 alineat (1) litera a), e) si f) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare referitor la modificari nesubstantiale in procent de maxim 15,00% raportat la valoarea contractului fara TVA.
NUMAR DE REFERINTA: 4279944–2023-19.1