Executia lucrărilor se va realiza in conformitate cu prevederile din Caietul de sarcini nr.6917/08.03.2024, Proiectului tehnic nr.08/2020, întocmit de S.C.Different Action S.R.L. , a Autorizaţiei de construire nr.26/18.02.2022 şi a Avizelor obţinute pentru această lucrare. Prin demararea procedurii se vor realiza lucrări de:
- refacerea şi asfaltarea acostamentelor,
- amenajarea şanţului prin canalizare şi acoperire pent...
Executia lucrărilor se va realiza in conformitate cu prevederile din Caietul de sarcini nr.6917/08.03.2024, Proiectului tehnic nr.08/2020, întocmit de S.C.Different Action S.R.L. , a Autorizaţiei de construire nr.26/18.02.2022 şi a Avizelor obţinute pentru această lucrare. Prin demararea procedurii se vor realiza lucrări de:
- refacerea şi asfaltarea acostamentelor,
- amenajarea şanţului prin canalizare şi acoperire pentru accesul autovehicolelor,
- amenajarea zonelor de parcare de pe marginea drumului unde e posibil;
- asigurarea unui spaţiu între şanţ şi proprietăţi pentru amenajarea trotuarului;
- executarea lucrărilor de marcaje logitudinale şi transversale;
- montare de indicatoare rutiere;
- utilităţi: relocare/protejare/reparare conducta de apă şi conductă de gaz şi branşamente, ridicare la cotă/relocare 40 buc. răsuflătoare gaz, ridicare/relocare 15 buc. capace canalizare.
Valoarea estimată a contractului este de 5.371.787,33 lei la care se adaugă TVA, si se compune din:
Cheltuieli pentru relocarea/protecţia utilităţilor, cap.1.4 din devizul general, în valoare de 815.818,30 lei, fără TVA;
Construcţii şi instalaţii, cap. 4.1 din devizul general, în valoare de 4.465.969,03 lei, fără TVA;
Organizare de şantier, cap.5.1 din devizul general, în valoare de 90.000,00 lei, fără TVA.
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta "cheltuielilor diverse si neprevazute" în cuantum de 20% din cap.1 şi 4 al devizului general conf. HG 907/2016, respectiv suma de 1.056.357,47 lei, fără TVA. Aceasta va putea fi accesată, după caz, în situaţia în care sunt îndeplinite cerinţele legale privind utilizarea acestei sume, respectiv în condiţiile prevazute din clauzele contractului de achiziţie publica şi în conformitate cu prevederile art. 221 din Legea 98/2016 privind achiziţiile publice.
Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor este de 9 zile, conform secţiunii I.3.din prezenta fisa de date. AC va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare in a 6 zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor/solicitărilor de participare.
Potrivit prev. art.27 alin.(3) din HG nr.395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit în anunţul de participare, secţiunea I.3 "Comunicări".