Cu ocazia manifestărilor socio – culturale ce se vor desfăşura în oraşul Galaţi, Primăria Municipiului Galaţi intenţionează să închirieze echipamente si instalaţii de iluminat festiv care să fie montate pe principalele artere de circulaţie din municipiu şi în zonele de interes public (parcuri, esplanade, rondouri).
Obiectul achiziţiei publice constă în:
-Realizarea unui concept tehnico-artistic personalizat, inchirierea, ...
Cu ocazia manifestărilor socio – culturale ce se vor desfăşura în oraşul Galaţi, Primăria Municipiului Galaţi intenţionează să închirieze echipamente si instalaţii de iluminat festiv care să fie montate pe principalele artere de circulaţie din municipiu şi în zonele de interes public (parcuri, esplanade, rondouri).
Obiectul achiziţiei publice constă în:
-Realizarea unui concept tehnico-artistic personalizat, inchirierea, montarea-demontarea echipamentelor de iluminat festiv pentru perioada 2024-2026
-Realizarea de simulari ale solutiilor propuse în format planşe A3 şi digital în format simulare 3D pentru fiecare locaţie în parte;
-Transportat şi depozitat echipamentele, instalatiile de iluminat festiv;
-Montarea/demontarea echipamentelor şi instalaţiilor de iluminat festiv in termenele stabilite (exclusiv bransarea /debransarea care se va face de către operatorul serviciului de iluminat public);
-Operaţii şi activitaţi pentru intervenţii de urgentă şi mentenanţă 7 zile/7 zile, 24 h/24 h, cu personal specializat, pe toata perioada de functionare/amplasare pe domeniul public a echipamentelor şi instalaţiilor de iluminat festiv
-Locaţiile/obiectivele din Municipiul Galati care vor fi amenajate se grupează pe următoarele categorii:
a) Străzi,bulevarde:
• cu traversari si elemente de stalp;
• doar cu elemente de stalp;
b) Parcuri, rondouri, intersectii, esplanade;
c) Intrări oraş;
d) Sediul Primăriei Municipiului Galaţi, alte clădiri publice.
Se va incheia un acord cadru cu un singur operator economic, pentru 2 ani (perioada 2024-2026).
Valoarea estimata minima a contractului subsecvent - 44.280,00 lei fără TVA
Valoarea estimata maxima a contractului subsecvent - 2.484.550,00 lei fără TVA.
Valoare maxima a acordului cadru - 6.500.000,00 lei fara TVA
Frecventa atribuirii contractelor subsecvente: Contractele subsecvente se vor încheia in functie de necesitatile achizitorului si de fondurile alocate cu aceasta destinatie.
Cantităţi minime si maxime pentru acordul cadru: sunt cele prevăzute în Caietul de sarcini.
In conformitate cu prevederile înscrise în Sectiunea I.3 Numarul de zile pâna la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor: 18
In conformitate cu prevederile art. 160 şi art. 161 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in doua termene, după cum urmează: primul termen în care autoritatea contractantă va răspunde la clarificări este - a 23 - a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor; cel de-al doilea termen în care autoritatea contractantă va răspunde la clarificări este: a 11-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anunţul de participare.