Contract de execuţie lucrări, avand obiect complex:
-Servicii de elaborare proiect tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor,
-Servicii de asigurare asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari,
-Lucrări de execuţie - lucrari de reparatii generale si de renovare
Inv...
Contract de execuţie lucrări, avand obiect complex:
-Servicii de elaborare proiect tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor,
-Servicii de asigurare asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari,
-Lucrări de execuţie - lucrari de reparatii generale si de renovare
Investitia cuprinde realizarea proiectului tehnic, detaliilor de executie, caietului de sarcini, listelor de cantitati, documentatiilor tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor, asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari si executia lucrarilor. Potrivit Devizului general realizat in cadrul Documentatiei de avizare a lucrarilor de interventii actualizata, valoarea estimata pentru proiectare, asistenta tehnica si executia lucrărilor este de 11.091.906,06 lei fara T.V.A.: respectiv 9.787.433,71 lei fara T.V.A., formata din:
A. Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari cu o Valoare estimata este de 290.552,00 lei fara T.V.A., formata din:
Cap. 3.5.6. - Valoarea estimata - Proiect tehnic si detalii de executie: 235.000,00 lei fara TVA;
Cap. 3.8.1. - Valoarea estimata - Asistenta tehnica din partea proiectantului: 55.552,00 lei fara TVA;
B. Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii cu o Valoare estimata este de 9.496.881,71 lei fara T.V.A., formata din:
Cap.2. - Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii: 124.440,12 lei fara TVA;
Cap. 4.1. - Valoarea estimata Constructii si instalatii: 9.192.503,11 lei fara T.V.A.(din care 4.1. Construcţii şi instalaţii - 8.423.396,84 lei fara T.V.A., 4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale - 95.531,37 lei fara T.V.A., 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj - 625.274,90 lei fara T.V.A.si 4.5. Dotări - 48.300,00 lei fara T.V.A.).
Cap. 5.1. - Valoarea estimata Organizare de şantier: 179.938,48 lei fara T.V.A. (din care 5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier – 88.048,48 lei fara T.V.A. si 5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii santierului – 91.890,00 lei fara T.V.A.).
la care se adauga rezerva de implementare de 1.304.472,35 lei fara TVA.
Procedura de achizitie este initiată sub incidenta clauzei suspensive, în sensul că încheierea contractului este conditionată de alocarea creditelor bugetare cu aceastä destinatie, semnarea contractului fäcându-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenta legislatiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achizitiile publice si H.G. nr. 395/2016, cu modificärile si completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câstigător numai în măsura în care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinatie. In cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fl alocate, Autoritatea Contractantă isi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în conditiile în care nu există o altă sursă de finantare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1), lit. c), teza 2 din Legea 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achizitie publică. Operatorii economici din cadrul procesu
Numarul de zile pana la care ofertantii pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 9.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.