Obiectul achizitiei este: "Reabilitarea grădiniţei Micimackó".
Nr. proiect tehnic: 06-003/2019
Amplasament şi regim juridic : Terenul şi construcţia sunt situate în Mun. Miercurea-Ciuc, Str. Patinoarului, nr. 6, Jud. Harghita, înscrise în Cartea Funciară nr. 57957, aflate în proprietatea Mun. Miercurea-Ciuc. Pe terenul cu o suprafaţă totală de 2136 mp este situată clădirea grădiniţei cu o suprafaţă construită la sol de 349...
Obiectul achizitiei este: "Reabilitarea grădiniţei Micimackó".
Nr. proiect tehnic: 06-003/2019
Amplasament şi regim juridic : Terenul şi construcţia sunt situate în Mun. Miercurea-Ciuc, Str. Patinoarului, nr. 6, Jud. Harghita, înscrise în Cartea Funciară nr. 57957, aflate în proprietatea Mun. Miercurea-Ciuc. Pe terenul cu o suprafaţă totală de 2136 mp este situată clădirea grădiniţei cu o suprafaţă construită la sol de 349 mp, cu regim de înălţime Subsol parţial + Parter + 1 Etaj. Accesul atât pietonal cât şi carosabil se face din strada Mihail Sadoveanu. Amplasamentul este situat în zona centru, subzona Cartierul Patinoarului, conform Regulamentului Local de Urbanism.
Prin intermediul acestui proiect se vor realiza investiţii pentru creşterea eficienţei energetice a clădirii, iar prin extinderea clădirii pe verticală se vor crea 3 noi săli de grupă, reducând astfel aglomeraţia sălilor de grupe caracteristică din această unitate de învăţământ, contribuind astfel la creşterea calităţii infrastructurii educaţionale.
Contracte asociate cu această achiziţie de lucrări: Contract de servicii pentru prestarea serviciului de diriginte de şantier. Dirigintele de şantier va participa ca expert extern cooptat la evaluarea ofertelor pentru execuţia lucrărilor.
Surse de finanţare: FEDR prin POR 2014-2020, axa prioritară 4.4, bugetul de stat şi local.
Perioada de execuţie a lucrărilor este de 6 luni de la emiterea Ordinului de începere a lucrării după data semnării contractului de achiziţie publică de lucrări.
Perioada de garanţie a lucrărilor: în funcţie de categoriile de importanţă a construcţiilor, este prevăzută o durată minimă - pentru construcţiile încadrate în categoria de importanţă C, stabilite potrivit art. 7, alin. (3) din legea 10/1995. Autoritatea contractantă solicită o durată minimă de 3 ani ca perioadă de garanţie al lucrărilor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de termenul limita de depunere al ofertelor. Având în vedere prevederile art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016, autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari / informatiilor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.