Autoritatea contractantă intenţionează sa achiziţioneze serviciul privind:
1) Auditului energetic, raportului de audit energetic, certificatului energetic, conform prevederilor legale naţionale şi comunitare, în vigoare.
2) Documentaţiei pentru obţinerea avizelor şi acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism şi a documentaţiilor aferente studiilor de specialitate solicitate de avizatori, precum şi obţinerea efec...
Autoritatea contractantă intenţionează sa achiziţioneze serviciul privind:
1) Auditului energetic, raportului de audit energetic, certificatului energetic, conform prevederilor legale naţionale şi comunitare, în vigoare.
2) Documentaţiei pentru obţinerea avizelor şi acordurilor solicitate prin Certificatul de Urbanism şi a documentaţiilor aferente studiilor de specialitate solicitate de avizatori, precum şi obţinerea efectivă a tuturor avizelor şi acordurilor. De asemenea, Prestatorul va întocmi orice documentaţie necesară pentru obţinerea acordurilor/avizelor/acceptului cererii de finanţare, solicitate de organismele autorizate, chiar dacă acestea nu au fost menţionate în certificatul de urbanism ca fiind necesare.
3) Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii(D.A.L.I.)pentru realizarea obiectivului de investiţii menţionat şi finalizarea activităţii de avizare a acestuia, conform prevederilor legale naţionale şi/sau a celor europene incidente, în vigoare. Documentaţia va conţine toate documentele, devizele, anexele, machetele şi datele necesare potrivit cerinţelor Ghidului solicitantului aprobat prin Ordinul M.L.P.D.A. nr. 1269/09.03.2020 şi a Anexei aferente acestuia.
4) Realizarea de către Prestator a modificărilor aferente documentaţiilor întocmite, în situaţia în care se solicită de către Consiliul Tehnico - Economic al M.A.I., Consiliul Interministerial sau alte organisme avizatoare.
5) Constituirea dosarului de finanţare, pregătirea acestuia pentru încărcare în aplicaţia MySMIS, completarea/introducerea Formularului cererii de Finanţare şi a tuturor anexelor/machetelor în aplicaţia electronică MySMIS, completarea şi depunerea oricăror documente cerute prin documentaţia specifică programului de finanţare sau prin revizuirile ulterioare ale acestora, acordarea de consiliere necesară obţinerii acceptului cererii de finanţare, în vederea accesării POR la sediul Detaşamentului de Pompieri Sinaia din cadrul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă “Şerban Cantacuzino" al judeţului Prahova, potrivit caietului de sarcini cu model de contract şi formulare de participare ataşate prezentului anunţ. În funcţie de preţurile unitare primite şi de fondurile alocate cu această destinaţie, autoritatea contractantă îşi rezervă totodată dreptul de a derula achiziţia directă sub condiţie suspensivă.