Obiectul achiziţiei/contractului: proiectare si execuţie lucrări privind Reabilitare reţele de apă şi canalizare (menajeră şi pluvială) în municipiul Mediaş pe străzile Câmpul de Jos şi Câmpul de Sus, după cum urmează:
Servicii de proiectare: documentaţia tehnică pentru autorizarea executării organizării lucrărilor DTOE, Proiect tehnic de execuţie, Detalii de execuţie, Caiete de sarcini, Devizele valorice, Liste cu cantită...
Obiectul achiziţiei/contractului: proiectare si execuţie lucrări privind Reabilitare reţele de apă şi canalizare (menajeră şi pluvială) în municipiul Mediaş pe străzile Câmpul de Jos şi Câmpul de Sus, după cum urmează:
Servicii de proiectare: documentaţia tehnică pentru autorizarea executării organizării lucrărilor DTOE, Proiect tehnic de execuţie, Detalii de execuţie, Caiete de sarcini, Devizele valorice, Liste cu cantităţi de lucrări, inclusiv pentru organizarea de şantier, documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, inclusiv documentaţiile necesare pentru actualizarea avizelor/acordurilor obţinute în faza SF (dacă este cazul), precum şi a oricăror alte studii, expertize şi/sau documente solicitate prin certificatul de urbanism, documentaţia tehnică pentru autorizarea lucrărilor de construcţii DTAC, Graficul general de realizare a investiţiei, devizul general actualizat la terminarea lucrărilor din care să reiasă valoarea finală a lucrărilor executate, documentaţia privind exploatarea, repararea, întreţinerea, urmărirea comportării în timp şi postutilizarea construcţiei, întocmirea unor studii specifice (dacă este cazul);
Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata de execuţie a lucrărilor;
Execuţie lucrări aferente obiectivului de investiţii: "Reabilitare străzi municipiul Mediaş – str. Câmpul de Jos şi str. Câmpul de Sus – Reţele de apă şi canalizare".
EXECUŢIA LUCRĂRILOR: lucrări care vor fi executate prin contract sunt de de reabilitare/extindere a sistemelor de alimentare cu apă şi canalizare (menajeră şi pluvială).
Termene pentru depunerea/răspunsului la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare:
A. În conformitate cu prevederile art. 160, alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. In conformitate cu prevederile art. 160, alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare este in a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.