Conform specificatiilor tehnice din Caietul de sarcini si documentatia tehnica anexata.
I. Reabilitarea si modernizarea a 36,122 km de drum, respectiv de la km 0+000 la km 36+401
-Desfacerea bordurilor carosabile cu o stare tehnica necorespunzatoare, acolo unde este cazul, si largirea fundatiei drumului, astfel încât sa se asigure latimea necesara pentru benzile de încadrare si supralargiri în curbe;
-Repararea defectiu...
Conform specificatiilor tehnice din Caietul de sarcini si documentatia tehnica anexata.
I. Reabilitarea si modernizarea a 36,122 km de drum, respectiv de la km 0+000 la km 36+401
-Desfacerea bordurilor carosabile cu o stare tehnica necorespunzatoare, acolo unde este cazul, si largirea fundatiei drumului, astfel încât sa se asigure latimea necesara pentru benzile de încadrare si supralargiri în curbe;
-Repararea defectiunilor de tipul burdusirilor si a refularilor de margine;
-Realizarea unui strat de baza din piatra sparta si a unei îmbracaminti bituminoase în 2 straturi;
-Amenajarea dispozitivelor de colectare si scurgere a apelor pluviale prin:
- decolmatarea santurilor si podetului existent;
- repararea pereurilor existente
- înlocuirea cu podet nou;
- pereerea santurilor în zone cu pante mari;
- realizarea de santuri noi acolo unde este necesar;
- executarea unor drenuri de acostament pentru a împiedica infiltrarea apelor subterane în corpul drumului în zonele cu alunecari precum si pentru continuizarea trecerii apelor din santuri spre podete la intersectia acestora cu accesele laterale;
- executarea unor camere de cadere si timpane la podete existente.
-Reconditionarea parapetelor existente, precum si montarea de parapeti noi în zonele cu rambleu foarte înalt;
-Amenajarea acceselor laterale prin impietruire si a drumurilor laterale prin asfaltare pe o lungime cuprinsa intre 10 - 25 m;
-Completarea acostamentelor cu pamânt pâna la cota carosabilului reabilitat;
-Realizarea de marcaje rutiere pentru semnalizarea orizontala si completarea semnalizarii verticale, indicatori de circulatie noi acolo unde acestea lipsesc;
-Realizarea de locuri de parcare noi sau refugii, acolo unde terenul permite, fara interventii masive la terasamente.
II. Construirea unui pod nou la km 0+235, peste râul Câlnistea, în sat Naipu, comuna Ghimpati, cu o lungime totala de 100 m.
-Infrastructura:
- Culee - 2 buc;
- Pile - 2 buc;
-Suprastructura, L = 72,00 m;
-Racordari cu terasamentele: doua ziduri întoarse L = 4,00 m si rampe de de acces
Lungimea a podului este de 80,10 m, fiind alcatuita din 3 deschideri de 24,00 m si ziduri întoarse.
Lungimea totala a podului, inclusiv rampele de acces este de 100 m.
În sectiune transversala, podul are latimea de 11,50 m, fiind alcatuita din:
- cale - 7,80 m;
- trotuare, inclusiv lise de parapet si borduri - 2 x 1,5 m.
Valoarea estimata fara TVA, 58.994.733,00 lei.
Aceasta valoare cuprinde si cuantumul cheltuielior diverse si neprevazute, respectiv 870.636,00 lei
(1,4978917 % din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute), calculata in conformitate cu prevederile art. 29 alin.(2^1) din OUG 34/2006) cu modificarile si completarile ulterioare.
Valoarea estimata fara cheltuieli diverse si neprevazute este de 58.124.097,00 lei, fara TVA.