Conform documentaţiei tehnice si actualizarea acesteia, se va reabilita platforma cu înlocuirea aparatelor de cale în staţia Sibiu Cap Y, prelungirea tunelului pietonal până la linia 8, descrierea detaliata a achizitiei se regaseste in caietul de sarcini 720/550/26.09.2020 si in documentaţia tehnică pusă la dispoziţie in SEAP.Valoarea totală estimată a achiziţiei de 18.400.163,00 lei fără TVA, nu include valoarea cheltuie...
Conform documentaţiei tehnice si actualizarea acesteia, se va reabilita platforma cu înlocuirea aparatelor de cale în staţia Sibiu Cap Y, prelungirea tunelului pietonal până la linia 8, descrierea detaliata a achizitiei se regaseste in caietul de sarcini 720/550/26.09.2020 si in documentaţia tehnică pusă la dispoziţie in SEAP.Valoarea totală estimată a achiziţiei de 18.400.163,00 lei fără TVA, nu include valoarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute.Valoarea cheltuielilor diverse şi neprevăzute calculată la un procent de 10% din valoarea lucrărilor, reprezintă cheltuieli incluse în structura de deviz a obiectului de investitii, conform prevederilor H.G. 907/2016. Utilizarea sumelor aferente acestora se face în functie de necesităti, pentru situaţiile neprevăzute care pot apărea pe parcursul execuţiei lucrărilor, situaţii care nu au putut fi luate în considerare în momentul întocmirii proiectului, prin încheierea unui act aditional la contractul initial (conform art. 235-241 din Legea 99/2016).Durata contractului, -Durata în luni: 14 luni, din care 4 luni pentru actualizarea documentaţiei si 10 luni pentru execuţia propriu-zisă la care se adaugă 4 luni calendaristice (dacă este cazul), pentru întreruperea lucrarilor pe timp friguros, de la data emiterii ordinului de începere a lucrarilor de către Achizitor către Executant. Garanţia pentru lucrările executate este de 60 luni de la semnarea procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.