Obiectul achizitiei il constituie prestarea de servicii de proiectare protecţie la incendiu fazele PAC şi PTE, precum şi asistenţă tehnică a proiectantului, inclusiv întocmirea proiectului AS-BUILT şi a programului de urmărire a comportării în timp pentru imobilul monument istoric - Palatul Facultăţii de Drept, ceea ce presupune realizarea de documentaţii tehnico-economice multidisciplinare, de o mare calitate, realizate ...
Obiectul achizitiei il constituie prestarea de servicii de proiectare protecţie la incendiu fazele PAC şi PTE, precum şi asistenţă tehnică a proiectantului, inclusiv întocmirea proiectului AS-BUILT şi a programului de urmărire a comportării în timp pentru imobilul monument istoric - Palatul Facultăţii de Drept, ceea ce presupune realizarea de documentaţii tehnico-economice multidisciplinare, de o mare calitate, realizate de personal atestat.
Imobilul din B-dul. Mihail Kogălniceanu nr. 36-46, monument istoric se află în intravilanul Municipiul Bucuresti.
Imobilul incinta Palatul Facultătii de Drept – Campus studentesc Mihail Kogalniceanu – este compus din teren în suprafată de 49924,00 mp – suprafata din acte mentionată în ECF nr. 215760/ 11.02.2016 si 49.944,00 mp (conform măsurători mentionate în ECF nr. 6504/ 12.02.2020/OCPI-S5), mentionate în Certificat de Urbanism nr. 303/1826169 din 25.02.2020, imobil aflat în proprietatea UNIVERSITĂTII BUCURESTI, CUI 4505502, conform Ordinului nr. 3605 / 03.04.2009 emis de către Ministerul Educatiei, Cercetării si Inovării.
Detalierea serviciilor ce fac obiectul achiziţiei:
ETAPA I:
Faza 1.
1.a - Proiect pentru autorizarea executării lucrărilor de construire – P.A.C. (DTAC)
1.b – Documentaţii pentru obţinerea avizelor / acordurilor prevăzute prin Certificatul de Urbanism.
Faza 2.
2.a - Proiect tehnic şi detalii de execuţie – PTE (P.T. + D.E.)
ETAPA II:
Asistenţa tehnică a proiectantului pe perioada duratei execuţiei lucrărilor, inclusiv întocmirea proiectului AS – BUILT şi a Programului de urmărire a comportării în timp
Prin serviciile care fac obiectul achizitiei se are în vedere proiectarea din punct de vedere al protecţiei la incendiu la PALATUL FACULTĂŢII DE DREPT" cu exceptia aripii Vasile Pârvan (consolidată, reabilitată şi refuncţionalizată in perioada 2010-2013), precum şi asistenţa tehnică a proiectantului pe perioada duratei execuţiei lucrărilor.
Etapa I:
Se solicită întocmirea de documentaţii tehnico-economice pe faze de proiectare:
Faza 1. PAC (DTAC) şi
Faza 2. PTE (PT+DE)
pentru următoarele specialităţi: arhitectură, instalaţii termice şi de desfumare, instalaţii sanitate, instalatii electrice – curenţi slabi şi curenţi tari.
Etapa II:
Se va asigura asistenţa tehnică a proiectantului pentru o durată de prestare a serviciilor de 6754 ore pe toată perioada de execuţie si conform contractului de finanţare (termen finalizare 30.04.2022), sau o dată ulterioară stabilită în urma modificării contractului de finanţare, respectiv de execuţie de lucrări cu privire la obiectiv, ȋntocmirea raportului la terminarea execuţiei lucrărilor, ȋntocmirea documentaţiei AS-BUILT şi ȋntocmirea programului de urmărire a comportării lucrărilor ȋn timp.
Durata serviciilor:
Etapa I - Durata serviciilor de proiectare solicitate prin procedura de achiziţie este de 5 luni de la ordinul de începere a prestării serviciilor, exclusiv perioada de aşteptare de la depunerea documentaţiilor pentru Autorizaţia de Construire şi obţinerea acesteia de la Primaria Municipiului Bucureşti, perioadă în care contractul va fi suspendat.
Termenele de prestare a serviciilor pe faze de proiectare sunt:
- pentru Faza 1 (PAC) – termenul este de 3 luni şi
- pentru Faza 2 (PTE) - termenul este de 2 luni de la data obţinerii Autorizaţiei de Construire de la Primaria Municipiului Bucureşti
Note:
Prestatorul va intocmi documentatiile tuturor avizelor si acordurilor specificate prin C.U., va depune documentatiile si va obtine avizele si acordurile solicitate prin C.U. şi, de asemenea, documentaţiile pentru obţinerea A.C.
Taxele aferente avizelor vor fi decontate de către autoritatea contractantă.
Etapa II - Durata serviciilor de asistenţa tehnică a proiectantului pe toată durata execuţiei lucrărilor solicitate prin procedura de achiziţie este de 6754 ore pe toată perioada de execuţie si conform contractului de finanţare (termen finalizare 30.04.2022), sau o dată ulterioară stabilită în urma modificării contractului de finanţare, respectiv de execuţie.
Nota: Durata contractului poate fi prelungita cu acordul ambelor părţi, în condiţiile art 6.3. si 6.4 "Clauze de revizuire" din contract, dar numai cu încadrarea în perioada de valabilitate a contractului de lucrări şi a contractului de finantare 5567/11.06.2020, ADR BI, cod SMIS 124547 menţionate la pct. 6.1. din contract.
Valoarea estimata totala este de 539.000,00 lei fara TVA, din care: cuantumul cheltuielilor pentru investitia de baza (reabilitare) este de 539.000,00 lei (333.000,00 lei (fără TVA) – proiectare şi 206.000,00 lei (fără TVA) – asistenţă tehnică a proiectantului pe perioada duratei execuţiei lucrărilor, inclusiv întocmire proiect AS-BUILT), cuantumul organizarii de santier este de 0,00 lei (0%), cuantumul cheltuielilor diverse si neprevazute este de 0,00 lei (0%).