Feedback
I.D.: 67011477

"Proiectare si executie CONSTRUIRE CENTRU ADMINISTRATIV MULTIFUNCTIONAL-SUBUNITATE SMURD",

Data publicarii
11.03.22 Exista 362.801 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45210000-2 71322000-1 71356200-0
Termenul limita pentru depunere:
28.03.22
Pretul estimativ:
6.886.779,97 RON - 6.886.779,97 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 11.03.22 Publicat la 21.03.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de lucrari privind “Servicii de proiectare si Executie lucrari pentru obiectivul de investitii " CONSTRUIRE CENTRU ADMINISTRATIV MULTIFUNCTIONAL-SUBUNITATE SMURD", conform documentatiei atasate. Valoarea estimata pentru atribuirea contractului de “Servicii de proiectare si Executie lucrari pentru obiectivul de investitii " CONSTRUIRE CENTRU ADMINISTRATIV MULTIFUNCTIONAL-SUBUNITATE SMURD" este 6 886 779,97 lei fără ...
Contract de lucrari privind “Servicii de proiectare si Executie lucrari pentru obiectivul de investitii " CONSTRUIRE CENTRU ADMINISTRATIV MULTIFUNCTIONAL-SUBUNITATE SMURD", conform documentatiei atasate. Valoarea estimata pentru atribuirea contractului de “Servicii de proiectare si Executie lucrari pentru obiectivul de investitii " CONSTRUIRE CENTRU ADMINISTRATIV MULTIFUNCTIONAL-SUBUNITATE SMURD" este 6 886 779,97 lei fără TVA, conform devizului general al investiţiei si a bugetului proiectului , prin cumularea următoarelor capitole si subcapitole: CAPITOL /SUBCAPITOL DIN DEVIZ VALOARE (FĂRĂ TVA) 1.2 Amenajarea terenului 45 000 RON 1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea terenului la starea initiala 22 000 RON 1.4 Cheltuieli pentru relocarea/protectia utilitatilor 120 000 RON 2.1 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului 84 000 RON 3.5.4 Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor RON 5,000.00 3.5.5 Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie RON 2,500.00 3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie RON 38,500.00 3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului RON 11,000.00 4.1 Construcţii şi instalaţii RON 6 189 639,47 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale 20 000 RON 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj 139 694,42 RON 4.4 Dotari 194 446,08 RON 5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier 15 000 RON Valoarea estimata a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevăzute precizata în bugetul proiectului de 50.000,00 lei , acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice. Termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 6 zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor. In acest sens, se va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari transmise cu 10 zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Realizarea proiectului tehnic, detalii de execuţie, caiet de sarcini, liste de cantităţi, documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor şi asistenţa tehnică din partea proiectantului pe toată durata contractului de execuţie lucrări şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii cu titlul ,,CORIDOR DE MOBILITATE GHERLA 2" , COD SMIS 301405. 11.11.24
Contract de achiziţie publică de servicii şi execuţie, servicii la faza PT Proiect tehnic şi Detalii de Execuţie, Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata de executare a lucrărilor precum şi executarea lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Înfiinţare sistem de distribuţie gaze naturale în localităţile Aghireşu, Aghireşu-Fabrici, Arghişu, Băgara, Dâncu, Dorolţu, Inucu, Leghia, Ma 10.01.24
Realizarea proiectului tehnic, detalii de execuție, caiet de sarcini, liste de cantități, documentațiile tehnice necesare în vederea obținerii avizelor/acordurilor/autorizațiilor și asistența tehnică din partea proiectantului pe toată durata contractului de execuție lucrări și execuția lucrărilor pentru obiectivul de investiții cu titlul ,,CORIDOR DE MOBILITATE GHERLA 2” , COD SMIS 301405. 11.11.24
Realizarea proiectului tehnic, detalii de execuție, caiet de sarcini, liste de cantități, documentațiile tehnice necesare în vederea obținerii avizelor/acordurilor/autorizațiilor și asistența tehnică din partea proiectantului pe toată durata contractului de execuție lucrări și execuția lucrărilor pentru obiectivul de investiții cu titlul ,,CORIDOR DE MOBILITATE GHERLA 2” , COD SMIS 301405. 09.12.24
Proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru proiectul EXTINDERE SI MANSARDARE CLĂDIRE PARTER, SCHIMBARE DE DESTINATIE IN CENTRU DE SERVICII COMUNITARE “SFANTA ANA", COD SMIS 150491 09.05.22
Proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru proiectul EXTINDERE SI MANSARDARE CLĂDIRE PARTER, SCHIMBARE DE DESTINATIE IN CENTRU DE SERVICII COMUNITARE “SFANTA ANA", COD SMIS 150491 09.05.22
Servicii de proiectare si asistenta tehnica si Lucrari de executie pentru proiectul "CONSTRUIRE GRADINITA IN COMUNA BACIU JUD. CLUJ" 04.06.20
Contract de achiziţie publică de servicii şi execuţie, servicii la faza PT Proiect tehnic şi Detalii de Execuţie, Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata de executare a lucrărilor precum şi executarea lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Înfiinţare sistem de distribuţie gaze naturale în localităţile Aghireşu, Aghireşu-Fabrici, Arghişu, Băgara, Dâncu, Dorolţu, Inucu, Leghia, Ma  
Contractului de servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului şi execuţie lucrări aferent obiectivului de investitie cu titlul ,,Construire, modernizare, amenajare şi dotare la Liceul Teoretic ,,Ana Ipătescu" în vederea furnizării unor servicii educaţionale de calitate, in special a celor de tip afterschool 12.06.23
Proiectare si execuţie lucrări pentru investitia :"Înfiinţare reţele de canalizare in sat Mica ,NIreş şi Mănăstirea ,comuna Mica ,judetul Cluj" 09.06.23