Executia prezentului contract de achizitie publica presupune prestarea unor servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului şi executarea unor lucrări pentru obiectivul de investitii "Reabilitare Scoala Primara Vadu, Corbu", dupa cum urmeaza:
1. Etapa I - Elaborarea documentatiei tehnico-economice aferente obiectivului "Reabilitare Scoala Primara Vadu, Corbu", in conformitate cu legislatia, reglement...
Executia prezentului contract de achizitie publica presupune prestarea unor servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului şi executarea unor lucrări pentru obiectivul de investitii "Reabilitare Scoala Primara Vadu, Corbu", dupa cum urmeaza:
1. Etapa I - Elaborarea documentatiei tehnico-economice aferente obiectivului "Reabilitare Scoala Primara Vadu, Corbu", in conformitate cu legislatia, reglementările tehnice, regulamentele, procedurile, specificaţiile tehnice, normativele, instrucţiunile tehnice, ghidurile şi metodologiile in vigoare la momentul prestarii acestor servicii, aplicabile in cazul prezentei investitii.
Etapa a II-a - Acordarea de asistenta tehnica din partea proiectantului
Etapa a III-a - Executarea lucrarilor
Lucrarile aferente acestui obiectiv constau in principal in realizarea urmatoarelor categorii de lucrari:
a) reabilitare termica
b) reabilitare si modernizare a spatiilor interioare
c) finisaje exterioare
d) inlocuire invelitoare
e) consolidare
f) eliminare infiltratii apa
g) realizarea unui corp de legatura
h) refacerea instalatiei electrice
i) refacerea amenajarilor exterioare
j) refacerea imprejmuirii
Elaborarea documentatiei de proiectare ce face obiectul contractului se va realiza pe baza Documentatiei pentru Avizarea Lucrarilor de Interventie nr. 733/ 2015 - actualizare 2018 (D.A.L.I.) intocmite de catre SC Modvest Construct 2000 SRL.
In conformitate cu prevederile devizului general aferent obiectivului "Reabilitare Scoala Primara Vadu, Corbu", intocmit la faza D.A.L.I., valoarea estimata pentru acest contract este de 988.623,40 lei, defalcată astfel:
I. Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului – 55.524,52 lei, defalcata dupa cum urmeaza:
Linia 3.3 Proiectare si inginerie
• sublinia 3.3.1.2 Proiect tehnic si detalii de executie – 26.221,00 lei
• sublinia 3.3.1.4 Proiectare racordare la utilitati – 5.000,00 lei
• sublinia 3.3.2 Documentatieii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor inclusiv doumentatii de bransamente la utilitati – 15.731,92 lei
Linia 3.6 Asistenta tehnica din partea proiectantului
• sublinia 3.6.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului - 8.571,60 lei
II. Lucrari – 933.098,88 lei, defalcata dupa cum urmeaza:
Linia 1.3 Amenajari pentru protectia mediului – 21,392.13 lei
Linia 2.1 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor – 4,654.54 lei
Linia 4.1 Constructii si instalatii – 799,341.21 lei
Linia 4.2 Montaj utilaje tehnologice – 4,077.40 lei
Linia 4.3 Utilaje si echipamente tehnologice si functionale cu montaj– 82,897.00 lei
Linia 5.1 Organizare de şantier
• sublinia 5.1.2 Lucrari de constructii – 16,589.30 lei
• sublinia 5.1.2 Cheltuieli conexe organizării de şantier – 4,147.30lei
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata în devizul general, respectiv suma de 12.000,00 lei, desi a fost luata în considerare pentru alegerea procedurii aplicabile. Aceasta suma va putea fi accesata, dupa caz, în functie de necesitati, prin modificarea contractului în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 13 zile.
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor.