Feedback
I.D.: 87058127

"Produse de curatenie si igienico-sanitare" necesare A.N.I.F. Unitatea Centrala, Filialele Teritoriale de imbunatatiri funciare si unitatile de administrare

Data publicarii
19.09.23 Exista 393.322 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33771000-5
Termenul limita pentru depunere:
02.10.23
Pretul estimativ:
630.973,00 RON - 630.973,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 19.09.23 Publicat la 28.09.23
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
"Produse de curatenie si igienico-sanitare" necesare A.N.I.F. Unitatea Centrala, Filialele Teritoriale de imbunatatiri funciare si unitatile de administrare Valoarea estimata a acordului-cadru: 630.973,00 lei fara TVA. Valoare contract subsecvent minim pe 1 luna: 52.581,00 lei fara TVA; Valoare cel mai mare contract subsecvent pe 12 luni: 630.973,00 lei fara TVA. Livrarea produselor se va efectua la sediile locaţiilor ...
"Produse de curatenie si igienico-sanitare" necesare A.N.I.F. Unitatea Centrala, Filialele Teritoriale de imbunatatiri funciare si unitatile de administrare Valoarea estimata a acordului-cadru: 630.973,00 lei fara TVA. Valoare contract subsecvent minim pe 1 luna: 52.581,00 lei fara TVA; Valoare cel mai mare contract subsecvent pe 12 luni: 630.973,00 lei fara TVA. Livrarea produselor se va efectua la sediile locaţiilor beneficiarului ( Anexa 3 ), în maxim 7 zile lucrătoare de la primirea comenzii din partea acestuia, beneficiarul putând face mai multe comenzi pe perioada derulării acordului cadru. Ofertantul trebuie să fie certificat ISO 9001 sau echivalent pentru distribuţia produselor ce fac obiectul prezentei achiziţii. Caracteristicile tehnice solicitate în continuare sunt minime şi obligatorii. De asemenea, cantităţile menţionate în Anexa 2, urmând a fi precizate la fiecare comandă emisă de beneficiar pe perioada derulării acordului cadru, astfel încât să se asigure desfăşurarea în bune condiţii a activităţii autorităţii contractante. Toate produsele oferite trebuie să fie conforme cu cele solicitate în caietul de sarcini. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarifcari adresate de ofertanti cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Ofertantii pot solicita clarificari cu privire la continutul documentatiei de atribuire cel tarziu cu 6 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu