Obiectivul general al Contractului îl reprezintă asigurarea siguranţei circulaţiei rutiere, marirea confortului de deplasare, exploatarea pe termen mediu sau lung.
Obiectivul este impartit in 4 loturi, astfel:
- Lot 1: Judetul Gorj: km 0+000 – km 47+300;
- Lot 2: Judetul Valcea: km 47+300 – km 119+;
- Lot 3: Judetul Olt: km 119+260 – km 158+120;
- Lot 4: Judetul Arges: km 158+120 – km 187+600.
Nota: Nu vor fac...
Obiectivul general al Contractului îl reprezintă asigurarea siguranţei circulaţiei rutiere, marirea confortului de deplasare, exploatarea pe termen mediu sau lung.
Obiectivul este impartit in 4 loturi, astfel:
- Lot 1: Judetul Gorj: km 0+000 – km 47+300;
- Lot 2: Judetul Valcea: km 47+300 – km 119+;
- Lot 3: Judetul Olt: km 119+260 – km 158+120;
- Lot 4: Judetul Arges: km 158+120 – km 187+600.
Nota: Nu vor face obiectul contractului podurile: "Pod peste Valea Richita la Poiana Lacului km 175+822" si “Pod peste raul Olt la km 119+236 la Poganu", deoarece aceste poduri au fost promovate separat.
Obiectivul specific al Contractului îl constituie elaborarea reactualizarii proiectului tehnic inclusiv DTAC, detaliilor de execuţie, asigurarea asistenţei tehnice.
Conform art. 6 din model contract, durata contractului este:
- Durata Elaborare documentatie obtinere Certificat de Urbanism (inclusiv documentatiile in vederea obtinerii avizelor/acordurilor specificate in Certificatul de Urbanism), Reactualizare Proiect tehnic de executie inclusiv DTAC si verificarea Proiectului tehnic este de 6 luni.;
- Durata Elaborare Detalii de Execuţie, este de 1 luna;
- Durata Asistenţă tehnică este de 36 luni (asistenta tehnica este asigurata de Proiectant pe tot parcursul executiei lucrarilor – 36 luni).
-Durata prestarii serviciilor poate fi prelungita cu maxim 3 luni in conditiile art. 20.6. (1) din contract.
Nota:
A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, si totodata in conformitate cu art. 161 alin. (2) din cadrul aceleiasi legi, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 11 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva.
C) Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Lege, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.