Feedback
I.D.: 73952926

"Platformă Electronică Integrată SAL" pentru implementarea proiectului "Consolidarea capacitatii de reglementare, implementare, evaluare si derulare a activitatilor de solutionare alternativa a litigiilor desfasurate de entitati aflate in coordonarea Ministerului Economiei si Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor", Cod SMIS 129982

Data publicarii
09.10.22 Exista 755.582 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72200000-7 32570000-9 35121000-8 48000000-8 30233140-4 48820000-2 72600000-6
Termenul limita pentru depunere:
16.11.22
Pretul estimativ:
4.000.000,00 RON - 4.000.000,00 RON
Documente participare:
  1. anexa 11-signed.pdf
  2. declaratie functie decizie ANPC 4792-signed.pdf
  3. caiet de sarcini PARTEA 1-signed.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul general al contractului care va fi atribuit în cadrul procedurii constă în implementarea unei Platforme Electronice Integrate SAL care va furniza digital fluxurile de lucru SAL din cadrul ME şi ANPC şi va asigura accesul online la serviciile SAL pentru consumatori şi operatori economici. Contractul care urmează a fi atribuit în baza Caietului de sarcini presupune: • Servicii IT, constând în totalitatea servic...
Obiectul general al contractului care va fi atribuit în cadrul procedurii constă în implementarea unei Platforme Electronice Integrate SAL care va furniza digital fluxurile de lucru SAL din cadrul ME şi ANPC şi va asigura accesul online la serviciile SAL pentru consumatori şi operatori economici. Contractul care urmează a fi atribuit în baza Caietului de sarcini presupune: • Servicii IT, constând în totalitatea serviciilor pentru implementarea sistemului, precum şi pentru garanţia şi suportul acestuia, în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini; • Servicii de instruire a utilizatorilor si administratorilor soluţiilor informatice implementate, în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini • Licenţe pentru software, în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini. Autoritatea contractantă va putea beneficia de acestea imediat după finalizarea serviciilor de instalare şi configurare preliminară. • Echipamente necesare sistemului, în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 18 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor. În conformitate cu art.161 alineatul (2) din Legea 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări trebuie să fie transmis in ziua a 11-a înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Platformă Electronică Integrată SAL" pentru implementarea proiectului "Consolidarea capacitatii de reglementare, implementare, evaluare si derulare a activitatilor de solutionare alternativa a litigiilor desfasurate de entitati aflate in coordonarea Ministerului Economiei si Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor", Cod SMIS 129982  
"Platformă integrată de servicii electronice" pentru implementarea proiectului "Sistem integrat de management pentru administrarea eficienta a activelor statului" - Cod SMIS 129973 14.06.22
Servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea: - Sistemului electronic naţional de evidenţă a ocupării în sectorul public (SENEOSP) – LOT I - Sistemului pentru Concurs Naţional – LOT II - Sistemului de management documente si fluxuri de lucru DMS – LOT III în cadrul proiectului "Transparenţa si competenţa în sectorul Public" MySMIS2014+140086, 14.03.22
SISTEM INFORMATIC INTEGRAT PENTRU DIGITALIZAREA ACTIVITĂŢII REGISTRULUI NAŢIONAL AL DONATORILOR VOLUNTARI DE CELULE STEM HEMATOPOIETICE 14.10.24
SISTEM INFORMATIC INTEGRAT PENTRU DIGITALIZAREA ACTIVITĂȚII REGISTRULUI NAŢIONAL AL DONATORILOR VOLUNTARI DE CELULE STEM HEMATOPOIETICE 14.10.24
SISTEM INFORMATIC INTEGRAT PENTRU DIGITALIZAREA ACTIVITĂŢII REGISTRULUI NAŢIONAL AL DONATORILOR VOLUNTARI DE CELULE STEM HEMATOPOIETICE 14.10.24
SISTEM INFORMATIC INTEGRAT PENTRU DIGITALIZAREA ACTIVITĂȚII REGISTRULUI NAŢIONAL AL DONATORILOR VOLUNTARI DE CELULE STEM HEMATOPOIETICE  
Servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea sistemului eANFP 25.04.23
Servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea:Sistemului pentru Concurs Naţional PNRR 25.01.23
Servicii de supervizare, consultanţă şi asistenţă tehnică pentru lucrările de proiectare şi execuţie din cadrul obiectivului de investiţii "Centru de instruire-pregătire destinat activităţilor CDI-CAART