Obiectivul general îl constituie promovarea mobilităţii urbane durabile în vederea creşterii atractivităţii transportului în comun în detrimentul autoturismelor personale, fapt ce va conduce implicit la reducerea poluării în Municipiul Mediaş.
Scopul contractului de achiziţie il reprezinta achizitia unui numar de trei troleibuze noi şi nefolosite cu lungimea de cca 12 m care cu scopul de a deservi transportul public de călă...
Obiectivul general îl constituie promovarea mobilităţii urbane durabile în vederea creşterii atractivităţii transportului în comun în detrimentul autoturismelor personale, fapt ce va conduce implicit la reducerea poluării în Municipiul Mediaş.
Scopul contractului de achiziţie il reprezinta achizitia unui numar de trei troleibuze noi şi nefolosite cu lungimea de cca 12 m care cu scopul de a deservi transportul public de călători în localitatea Mediaş
Troleibuzele sunt de tip nearticulat, noi, cu planşeu jos (podea integral coborâtă), facilităţi pentru accesul nelimitat al persoanelor cu mobilitate redusă (rampă – kneeling), fără etaj, caroserie CE, conform Directivei 2007/46/CE, Legea serviciilor de transport public local nr. 92/2007, cu modificările şi completările ulterioare, acţionate în curent alternativ cu electronică de putere, cu comandă, control, parametrizare şi diagnoză cu microprocesor, cu recuperare şi înmagazinare a energiei la frânare şi cu viteza maximă de circulaţie, limitată cu dispozitiv limitator de viteză reglabil DLV la 55 km/h, destinate transportului urban de călători.
Caracteristici tehnice:
Caietul de Sarcini se referă la condiţiile tehnice şi de calitate pe care trebuie să le îndeplinească troleibuzele pentru a fi înmatriculate în vederea folosirii lor pe drumurile publice din România.
Troleibuzele ofertate trebuie să îndeplinească obligatoriu condiţiile prevăzute de legislaţia, reglementările şi standardele în vigoare din România.
Troleibuzele vor deţine, în mod obligatoriu, omologare europeană de tip - acordată de către autorităţile competente din statele membre ale Uniunii Europene, în categoria M3, clasa I în baza Directivei cadru 2007/46/CE.
Troleibuzele trebuie să fie realizate în conformitate cu documentele de standardizare în vigoare, cu reglementările naţionale şi internaţionale privind condiţiile tehnice pe care trebuie să le îndeplinească vehiculele rutiere, pentru a putea circula pe drumurile publice din România.
Termene pentru depunerea/răspunsului la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare:
A. In conformitate cu prevederile art. 160, alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare in legătura cu documentaţia de atribuire este de maxim 22 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. In conformitate cu prevederile art. 160, alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare termenul limita in care autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare este in a 10-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta menţionează ca va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit in Anunţul de participare.