Obiectivul investiţiei este Modernizarea infrastructurii rutiere şi tehnici edilitare în str. Sórét, localitatea Corund" – Construire pod pe strada Sórét, peste pârâul Corund, conform Caietului de sarcini, Proiectului tehnic şi celorlalte documente puse la dispoziţie de către beneficiar.
Podul existent traversează râul Corund, este situat pe strada Sórét, la cca 268 m de strada Alszeg şi 363 m de drumul naţional DN13A, într...
Obiectivul investiţiei este Modernizarea infrastructurii rutiere şi tehnici edilitare în str. Sórét, localitatea Corund" – Construire pod pe strada Sórét, peste pârâul Corund, conform Caietului de sarcini, Proiectului tehnic şi celorlalte documente puse la dispoziţie de către beneficiar.
Podul existent traversează râul Corund, este situat pe strada Sórét, la cca 268 m de strada Alszeg şi 363 m de drumul naţional DN13A, într-o stare tehnică nesatisfăcătoare. Prezintă degradări grave, care nu pot fi remediate prin lucrări de reparaţii şi care ar putea afecta siguranţa circulaţiei producând accidente. Construirea podului peste râul Corund, va permite accesul dinspre DN 13A la Staţia de transfer şi Centrul de colectare selectivă a deşeurilor, investiţii realizate prin proiectul "Sistem de management integrat al deşeurilor în judeţul Harghita. Podul nou va avea următoarele caracteristici: număr deschidere 1, lungime totală 25,10 m, lăţime totală 10,50 m.
Amplasamentul lucrării este în judeţul Harghita, comuna Corund, Zona străzii Sórét, la cca 268 m de strada Alszeg şi 363 m de drumul naţional DN13A.
Se vor respecta cerinţele tehnologice, calitative şi cantitative prevăzute în proiectul tehnic, în caietul de sarcini aferente proiectului tehnic şi în alte acte normative în vigoare care reglementează execuţia lucrărilor.
Durata de execuţie este 12 luni de la data prevăzută în ordinul de începere.
Perioada de garanţie acordată lucrărilor este minim 36 luni de la data semnării Procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.
Durata contractului de lucrări: de la semnarea şi înregistrarea contractului până la data încheierii procesului verbal de recepţie finală şi eliberarea garanţiei de bună execuţie.
Caietul de sarcini stabileşte ansamblul cerinţelor, minime şi obligatorii, pe baza cărora se elaborează propunerea tehnică şi financiară pentru lucrările necesare realizării investiţiei "Modernizarea infrastructurii rutiere şi tehnici edilitare în str. Sórét, localitatea Corund" – Construire pod pe strada Sórét, peste pârâul Corund", conform prevederilor Proiectului tehnic, Caietului de sarcini, şi celorlalte documente pentru realizarea investiţiei, puse la dispoziţie de către beneficiar (Certificate, avize, acorduri, autorizaţii precum şi acte administrative asociate realizării lucrărilor, Proiect tehnic de execuţie aferent obiectivului de investiţii, parte scrisă -memoriu tehnic general, memorii tehnice pe specialităţi, breviare de calcul, liste cu cantităţi de lucrări, grafic general de realizare a lucrărilor, Proiect tehnic de execuţie aferent obiectivului de investiţii, parte desenată -planşe generale şi planşele aferente specialităţilor).
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor identificate în prezentul Caiet de sarcini şi anexele aferente şi include:
i. achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor necesare pentru execuţia lucrărilor;
ii. orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;
iii. transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor;
iv. orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;
v. orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;
vi. întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
vii. activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
viii. pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la:
a. Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);
b. Planul calităţii pentru execuţie;
c. Planul de control al calităţii;
d. Certificările şi rezultatele testelor materialelor
ix. documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare.
Termenii şi condiţiile contractului includ şi o garanţie pentru execuţia lucrărilor de 3 ani.
Documente pe care Contractantul urmează să le primească înainte de începerea execuţiei lucrărilor: autorizaţia de construire, contract pentru supraveghere lucrări/diriginte de şantier.
Rezultate ce trebuie obţinute de Contractant
Rezultatele finale ale Contractului cuprind:
i. Toate lucrările pe discipline realizate pe deplin în conformitate cu cerinţele Caietului de sarcini;
ii. Deşeurile (primare şi secundare) sortate corespunzător şi procedurile privind gestionarea deşeurilor respectate în totalitate; Toate documentaţiile necesare şi care au fost utilizate pentru planificarea execuţiei, pentru execuţia, controlul execuţiei şi finalizarea lucrărilor, aşa cum sunt acestea indicate la paragraful de mai jos;
iii. Perimetrul şantierului de lucru eliberat şi curăţat de orice echipament, utilaj sau material utilizat de Contractant pe perioada execuţiei lucrărilor.
Documentaţiile necesare pentru planificarea execuţiei, pentru execuţia, controlul execuţiei şi finalizarea lucrărilor includ:
i. Graficul general de realizare a investiţiei publice (fizic şi valoric);
ii. ii. următoarele documentaţii (semnate de specialiştii atestaţi în domeniul profesional relevant, atunci când se solicită expres prin legislaţia în vigoare):
a. Planul de control al calităţii lucrărilor executate in versiunea finală, inclusiv înregistrările de calitate cu caracter general efectuate pe parcursul executării lucrărilor precum si celelalte documentaţii întocmite conform prescripţiilor tehnice, prin care se atestă calitatea lucrărilor;
b. Declaraţia de conformitate a materialelor şi a oricăror documentaţii relevante solicitate prin legislaţia în vigoare;
c. Rezultatul testelor asupra materialelor prevăzute de legislaţia în vigoare şi/sau prevăzute în proiectul tehnic şi/sau solicitate de Inspecţia de Stat în Construcţii;
d. Detalii tehnice de execuţie şi breviarele de calcul relevante, acolo unde este aplicabil si nu au fost furnizate iniţial ca parte a Caietului de Sarcini;
e. Copie a jurnalului de şantier semnat în mod corespunzător pe toate paginile.
Contractantul trebuie să furnizeze Autorităţii Contractante toate documentaţiile solicitate, inclusiv partea din cartea tehnică a construcţiei (Secţiunea B) înainte de semnarea procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.
Documentaţia privind managementul calităţii cuprinde cel puţin:
i. Planul calităţii;
ii. Planul de control al calităţii lucrărilor, verificări şi încercări.
Prin depunerea ofertei ca răspuns la cererea din prezentul Caiet de sarcini, se prezumă că executantul are cunoştinţe şi are în vedere toate şi orice reglementări aplicabile în vigoare şi că le-a luat în considerare la momentul depunerii ofertei.