Scopul contractului este execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie
"MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA FELEACU, SAT FELEACU, JUDETUL CLUJ"
Obiectul prezentei documentaţii este constituit din:
§ modernizarea structurii rutiere;
§ amenajare dispozitivelor de colectare si evacuare a apelor pluviale;
§ semnalizări si marcaje rutiere;
§ îmbunătăţirea condiţiilor de trai.
Proiectul trateaza moderniza...
Scopul contractului este execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie
"MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA FELEACU, SAT FELEACU, JUDETUL CLUJ"
Obiectul prezentei documentaţii este constituit din:
§ modernizarea structurii rutiere;
§ amenajare dispozitivelor de colectare si evacuare a apelor pluviale;
§ semnalizări si marcaje rutiere;
§ îmbunătăţirea condiţiilor de trai.
Proiectul trateaza modernizarea a 20 tronsoane de drum de clasa tehnica V, in lungime totala de 6.566m conform proiect, elementele de proiectare fiind pentru o viteza de proiectare de 25-50 km/h,
tinand seama in mare parte de standardele si normativele in vigoare, dar si de conditiile locale.
Drumurile sunt cu o banda de circulatie, latimea acesteia fiind cuprinsa intre 2.75 m - 4.0 m, cu
panta de 2,50 % spre dispozitivul de scurgere a apelor proiectat sau taluz, acostamente de 0 - 0.50
m din balast sau trotuare pe alocuri. Structura rutiera este una asfaltica, dimensionata pentru un
trafic usor, iar pe trotuare au fost prevazute pavaje. Scurgerea apelor se va realiza prin santuri
si rigole din pamant sau pereate, santuri ranforsate, rigole carosabile sau de acostament, podete
tubulare d=400-600mm, podete de acces in curti d=200-300 mm cu placa de suprabetonare de 12 cm
armata si podete P2 si DDS. Au fost proiectate lucrari de semnalizare rutiera verticala, fucrari
de consolidare pe Drum 19 din beton armat, amenajarea drumurifor faterale pe 20 m.
In vederea modernizării structurii rutiere se va adopta următoarea structura rutiera:
• 4 cm strat de uzura din beton asfaltic BA16;
• 5 cm strat de legatura din beton asfaltic BADPC22,4;
• 15 cm strat de baza din piatra sparta;
• 35 cm strat de fundatie din balast;
Pentru rezolvarea scurgerii apelor s-au proiectat santuri pereate, rigole de acostament,
rigole triungiulare pereate, rigole carosabile, rigole carosabile ranforsate sau canalizare
pluviala pe tronsoane scurte.
Santurile si rigolele triungiulare se vor perea si se vor realiza din beton C30/37 asezat pe 10cm strat de balast. Apa pluviala va fi condusa prin intermediul rigolelor si a podetelor in
emisarii din zona. Pe unele tronsoane din cauza spatiului limitat si a taluzurilor abrupte s-a ales
ca solutie de colectarea a apelor de suprafata rigole carosabile(monolite din beton C30/37
realizate pe un strat de balast de 10 cm si prefabricate 65x60x37 asezate pe 5 cm de nisip pilonat
si 10cm de balast) respectiv rigole carosabile ranforsate din beton C30/37 realizate pe un strat de
balast de 10 cm.
Numarul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 10
Autoritatea contractantă va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări cu 6 zile inainte de data limită pentru depunerea ofertelor.
Notă: la calculul termenului de solicitare/răspuns clarificări exprimat în zile, data limită de depunere a ofertelor nu se ia în considerare