Se propune reabilitarea unor drumuri comunale cu următoarele caracteristici:
Tronson 1
A - structura rutiera supla
- strat de uzura din BAPC 16 in grosime de 4 cm
- strat de legătură din BADPC 22,4 in grosime de 6 cm
- geogrila cu rol antifisura
- strat de baza din ABPC 31,5 în grosime de 8 cm
Tronson 2, Tronson 3, Tronson 4, Tronson 5, Tronson 6
A - structura rutiera supla
- strat de uzura din BAPC 16 in grosi...
Se propune reabilitarea unor drumuri comunale cu următoarele caracteristici:
Tronson 1
A - structura rutiera supla
- strat de uzura din BAPC 16 in grosime de 4 cm
- strat de legătură din BADPC 22,4 in grosime de 6 cm
- geogrila cu rol antifisura
- strat de baza din ABPC 31,5 în grosime de 8 cm
Tronson 2, Tronson 3, Tronson 4, Tronson 5, Tronson 6
A - structura rutiera supla
- strat de uzura din BAPC 16 in grosime de 4 cm
- strat de legătură din BADPC 22,4 in grosime de 6 cm
- strat de baza din piatră spartă în grosime de 15 cm
- strat de fundaţie din balast în grosime de 20 cm
- strat de forma din pietruirea existentă cu adaos de balast în grosime de 10 cm
soluţie care respectă prevederile "Normativului pentru dimensionarea sistemelor rutiere suple şi semirigide (metoda analitică)" indicativ PD 177/2001.
Valoarea estimata este de 10.051.211,05 lei fara TVA si se compune din:
- Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 10.041.211,05 lei fără TVA, din care:
Subcap. 4.1. Constructii si instalatii –10.051.211,05 lei fără TVA
- Capitolul 5 - Alte cheltuieli: 10.000,00 lei fără TVA din care:
Subcap. 5.1. Organizare de santier – 10.000,00 lei fără TVA
Subcap. 5.1.1.Lucrari de constructii si instalatii aferente oragnizarii de santier 10.000,00 lei fără TVA
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 11 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 7 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.