Lungimea totală a drumurilor comunale care fac obiectul acestei investitii este de 2797.67m ( Ulita Rupturi, Ulita Valea Comanii, Ulita Molanesti, Ulita Valea Morii, Ulita Moraru, Ulita Nastase, Ulita Capraru, Ulita Badea).Ulitele enumerate mai sus deservesc locuitorii din zona sau asigura accesul spre obiective de interes economic sau terenuri agricole si decarca trafic de resedinta.
In prezent, drumurile au o parte carosa...
Lungimea totală a drumurilor comunale care fac obiectul acestei investitii este de 2797.67m ( Ulita Rupturi, Ulita Valea Comanii, Ulita Molanesti, Ulita Valea Morii, Ulita Moraru, Ulita Nastase, Ulita Capraru, Ulita Badea).Ulitele enumerate mai sus deservesc locuitorii din zona sau asigura accesul spre obiective de interes economic sau terenuri agricole si decarca trafic de resedinta.
In prezent, drumurile au o parte carosabila cuprinsa intre 1.7 m si 3.1 m, avand un sistem rutier din agregate naturale, sistem rutier suficient pentru a juca rol de fundatie pentru modernizare pe ulitele Valea Morii, Molanesti si Moraru, dar insuficient pe celelalte. De asemenea lipsa lucrarilor specifice de drumuri: santuri sau rigole pentru colectarea si scurgerea apelor pluviale, podete tubulare insuficiente care sa asigure trecerea apelor pluviale la intersectia cu drumurile laterale, face ca accesul catre gospodariile locuitorilor din sate sa devina greoi, deoarece apa stagneaza pe partea carosabila si degradeaza platforma drumului. Santurile pentru scurgerea apelor sunt colmatate, iar pe anumite tronsoane nici nu exista, apa provenita din precipitatii stagnand pe partea carosabila formand fagase longitudinale.
Prioritatea in modernizare decurge, in principal din:
- posibilitatea utilizarii lor in tot cursul anului, indiferent de starea vremii;
- cresterea vitezei de circulatie;
- reducerea volumului de praf care impanzeste atmosfera in anotimpurile calduroase prin circulatia
autovehiculelor;
- eliminarea baltirilor de ape de pe platforma ulitelor, care constituie o sursa de formare si transmitere a
diferitelor boli infectioase ;
- întinderea şi densitatea zonelor de locuit existente;
- asigurarea legaturii locuitorilor cu drumurile judetene si nationale;
- reducerea consumului de carburanţi si micşorarea cantităţilor de noxe emise;
- necesitatea şi posibilitatea reducerii unor puncte de conflict.