Valoarea estimata este de 8.844.725,04 lei, exclusiv T.V.A. şi este compusă după cum urmează:
* Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza – 8.819.725,04 lei
4.1 Constructii si instalatii – 8.819.725,04 lei
* Cap. 5 Alte cheltuieli – 25.000 lei
din care subcapitolul 5.1 - organizare de santier 25.000,00 lei
5.1.1 Lucrari de constructii – 25.000,00 lei
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu indicatorii tehnico-econom...
Valoarea estimata este de 8.844.725,04 lei, exclusiv T.V.A. şi este compusă după cum urmează:
* Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza – 8.819.725,04 lei
4.1 Constructii si instalatii – 8.819.725,04 lei
* Cap. 5 Alte cheltuieli – 25.000 lei
din care subcapitolul 5.1 - organizare de santier 25.000,00 lei
5.1.1 Lucrari de constructii – 25.000,00 lei
Valorile de mai sus sunt in conformitate cu indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiţie
"Modernizare drumuri de interes local în comuna Probota, judeţul Iaşi"
Important!
La data de 06.03.2023, U.A.T. Comuna Probota a încheiat cu Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei Contractul de finanţare nr.659/06.03.2023, având ca obiect "Modernizare drumuri de interes local în comuna Probota, judeţul Iaşi".
Finanţarea alocată de către Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei este de 9.000.000,00 lei, inclusiv T.V.A.
Valoarea lucrărilor finanţate de către U.A.T. Comuna Probota este de 2.341.364,78 lei, inclusiv T.V.A., valoare ce va fi alocată integral până la data încheierii Procesului verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, nu mai târziu de data de 31.12.2024.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 3 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.