Scurta descriere a drumurilor/străzilor care se desprind din DN 65A:
Strada Crivaţ Leonte propusă pentru modernizare face parte din reţeaua de drumuri a comunei Miroşi. Aceasta se desprinde lateral dreapta din drumul naţional DN 65A Piteşti-Roşiorii de Vede la km 46+345. Racordarea străzii la DN 65A în situaţia existentă se realizează cu raze de racordare de 3-6 m iar în varianta proiectată cu raze de minim 6.0 m, în funcţ...
Scurta descriere a drumurilor/străzilor care se desprind din DN 65A:
Strada Crivaţ Leonte propusă pentru modernizare face parte din reţeaua de drumuri a comunei Miroşi. Aceasta se desprinde lateral dreapta din drumul naţional DN 65A Piteşti-Roşiorii de Vede la km 46+345. Racordarea străzii la DN 65A în situaţia existentă se realizează cu raze de racordare de 3-6 m iar în varianta proiectată cu raze de minim 6.0 m, în funcţie de zona şi de limitele de proprietate. Scurgerea apelor pluviale în lungul drumului naţional se realizeză prin şanţurile existente. Pentru asigurarea continuităţii scurgerii apelor pluviale în lungul drumului naţional, la intersecţia DN 65A cu strada Crivaţ Leonte este prevazută o rigolă carosabilă. Este de precizat faptul că apele pluviale din şanţurile aferente acestei străzi nu se varsă în şanţurile drumului naţional DN 65A, acestea încep de la intersecţia cu drumul naţional iar scurgerea se realizează către celalalt capăt al străzii.
Strada Lisa propusă pentru modernizare face parte din reţeaua de drumuri a comunei Miroşi. Aceasta se desprinde lateral dreapta din drumul naţional DN 65A Piteşti-Roşiorii de Vede la km 46+215. Racordarea străzii la DN 65A în stuaţia existentă se realizează cu raze de racordare de 3-6 m, iar în varianta proiectată cu raze de minim 6.0 m, în funcţie de zona şi de limitele de proprietate. Scurgerea apelor pluviale în lungul drumului naţional se realizeză prin şanţurile existente. Pentru asigurarea continuităţii scurgerii apelor pluviale în lungul drumului naţional, la intersecţia DN 65A cu strada Lisa este prevazută o rigolă carosabilă. Este de precizat faptul că apele pluviale din şanţurile aferente acestei străzi nu se varsă în şanţurile drumului naţional DN 65A, acestea încep de la intersecţia cu drumul naţional iar scurgerea se realizează către celalalt capăt al străzii.
Strada Constantin Şarpe propusă pentru modernizare face parte din reţeaua de drumuri a comunei Miroşi. Aceasta se desprinde lateral dreapta din drumul naţional DN 65A Piteşti-Roşiorii de Vede la km 46+080. Racordarea străzii la DN 65A în stuaţia existenă se realizează cu raze de racordare de 3-6 m, iar în varianta proiectată cu raze de minim 6.0 m, în funcţie de zona şi de limitele de proprietate. Scurgerea apelor pluviale în lungul drumului naţional se realizeză prin şanţurile existente. Pentru asigurarea continuităţii scurgerii apelor pluviale în lungul drumului naţional, la intersecţia DN 65A cu strada Constantin Şarpe este prevazută o rigolă carosabilă. Este de precizat faptul că apele pluviale din şanţurile aferente acestei străzi nu se varsă în şanţurile drumului naţional DN 65A, acestea încep de la intersecţia cu drumul naţional iar scurgerea se realizează către celalalt capăt al străzii.
Strada Ilie Arici propusă pentru modernizare face parte din reţeaua de drumuri a comunei Miroşi. Aceasta se desprinde lateral dreapta din drumul naţional DN 65A Piteşti-Roşiorii de Vede la km 50+905. Racordarea străzii la DN 65A în stuaţia existentă se realizează cu raze de racordare de 3-6 m, iar în varianta proiectată cu raze de minim 3.0 m, în funcţie de zona şi de limitele de proprietate. Scurgerea apelor pluviale în lungul drumului naţional se realizeză prin şanţurile existente. Pentru asigurarea continuităţii scurgerii apelor pluviale în lungul drumului naţional, la intersecţia DN 65A cu strada Milian Coadă este prevazută o rigolă carosabilă. Este de precizat faptul că apele pluviale din şanţurile aferente acestei străzi nu se varsă în şanţurile drumului naţional DN 65A, acestea încep de la intersecţia cu drumul naţional iar scurgerea se realizează către celalalt capăt al străzii.
Sistemele rutiere noi s-au dimensionat conform "Normativului pentru dimensionarea sistemelor rutiere suple şi semirigide" indicativ PD 177-2001 şi NP 081-2002 “Normativ de dimensionare a structurilor rutiere rigide". Verificarea structurilor rutiere la acţiunea îngheţ-dezgheţ s-a făcut conform STAS 1709/1/2-90.
PROFIL TRANSVERSAL TIP ESTE:
- partea carosabilă 5.50m – 4.00m (local 3.50m)
- acostamente 2 x 0.50m – 2 x 0.375m
- şanţuri din beton, rigolă carosabilă sau şanţuri de pământ pe ambele părţi ale drumului
- pantă transversală acoperiş 2.5%.
Structura rutieră este împărţită în general în două tipuri, completare la sistem rutier existent şi sistem rutier nou:
Structura rutieră completare peste sistemul rutier existent:
- 4 cm strat de uzură din beton asfaltic BAPC 16 rul 50/70;
- 5 cm strat de binder BADPC 22,4 leg 50/70;
- 12 cm strat de fundaţie din piatră spartă;
- 15 cm strat de fundaţie din balast;
- 20 cm strat de formă din pietruirea/balastarea existentă
Structura rutieră nouă:
- 4 cm strat de uzură din beton asfaltic BAPC 16 rul 50/70;
- 5 cm strat de binder BADPC 22,4 leg 50/70;
- 12 cm strat de fundaţie din piatră spartă;
- 35 cm strat de fundaţie din balast;
- pregatire şi compactare pat drum.
Valoare estimată = 4.582.509,00 Lei din care, pe capitole bugetare:
3.5.6 Proiect tehnic şi detalii de execuţie = 85.000,00 lei, fără TVA.
3.8.1 Asistenţă tehnică din partea proiectantului = 40.000,00 lei, fără TVA.
4.1. Construcţii şi instalaţii = 4.437.509,00 lei, fără TVA.
5.1.1. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier = 20.000,00 lei, fără TVA .
Valorile nu conţin TVA.
Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări cu cel puţin 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Data limită până la care se pot solicita clarificări: 12 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.