Prin proiectul: Modernizare drumuri comunale în comuna Şerbăuţi, judeţul Suceava se propune modernizarea a 13 drumuri de interes local din comuna Şerbăuţi cu o lungime totală de 6.189,00 m:
1. TROSON I - KM. 0+000 - 0+510 - LUNGIMEA DRUMULUI = 0,510 km,
2. TROSON II - KM. 0+000 - 0+429,01 - LUNGIMEA DRUMULUI = 0,429 km,
3. TROSON III - KM. 0+000 - 0+505,81 - LUNGIMEA DRUMULUI = 0,506 km,
4. TROSON IV - KM. 0+000 - 0+647,14 ...
Prin proiectul: Modernizare drumuri comunale în comuna Şerbăuţi, judeţul Suceava se propune modernizarea a 13 drumuri de interes local din comuna Şerbăuţi cu o lungime totală de 6.189,00 m:
1. TROSON I - KM. 0+000 - 0+510 - LUNGIMEA DRUMULUI = 0,510 km,
2. TROSON II - KM. 0+000 - 0+429,01 - LUNGIMEA DRUMULUI = 0,429 km,
3. TROSON III - KM. 0+000 - 0+505,81 - LUNGIMEA DRUMULUI = 0,506 km,
4. TROSON IV - KM. 0+000 - 0+647,14 - LUNGIMEA DRUMULUI = 0,647 km,
5. TROSON V - KM. 0+000 - 0+263 - LUNGIMEA DRUMULUI = 0,263 km,
6. TROSON VI - KM. 0+000 - 0+150- LUNGIMEA DRUMULUI = 0,150 km,
7. TROSON VII - KM. 0+000 - 0+384,87 - LUNGIMEA DRUMULUI = 0,385 km,
8. TROSON VIII - KM. 0+000 - 0+604,79 - LUNGIMEA DRUMULUI = 0,605 km,
9. TROSON IX - KM. 0+000 - 0+506,25 - LUNGIMEA DRUMULUI = 0,506 km,
10. TROSON X - KM. 0+000 - 0+681,47 - LUNGIMEA DRUMULUI = 0,506 km,
11. TROSON XI - KM. 0+000 - 0+400 - LUNGIMEA DRUMULUI = 0,400 km,
12. TROSON XII - KM. 0+000 - 0+816,66 - LUNGIMEA DRUMULUI = 0,817 km,
13. TROSON XIII - KM. 0+000 - 0+290 - LUNGIMEA DRUMULUI = 0,290 km,
- Clasa tehnică - V,- Clasa de importanţă a drumului - D - redusă,- Viteza de proiectare - 30 km/h
Sistemul rutier: Sistem rutier rigid - strat de formă/fundaţie de bază existentă din balast (0+63 mm) în grosime de 10-40 cm - se vor scarifica 10 cm;
- substrat de fundaţie (casete de fund) strat de balast nespălat de râu 30 cm grosime, la marginea platformei, pe ambele părţi, pe 0,40 - 0,60 m, conf. AND 582 - 2002 şi STAS 6400 - 84; -strat de fundaţie din balast amestec optimal (0-63mm) în grosime de 20-30 cm; -strat de nisip, grosime de 3 cm; -hârtie kraft; -îmbrăcăminte rutieră din BcR 4,0 cu grosimea de 21 cm.
În secţiunile cu pantă mai mare de 8% şi pe zonele de racordare cu drumurile judeţene DJ209D, respectiv DJ178B, se va adopta un sistem rutier suplu. Se va adopta următorul sistem rutier:
Sistem rutier suplu:
- strat de formă/fundaţie de bază existentă din balast (0+63 mm) în grosime de 10-40 cm - se vor scarifica 10 cm;
- substrat de fundaţie (casete de fund) strat de balast nespălat de râu 30 cm grosime, la marginea platformei, pe ambele părţi, pe 0,40 - 0,60 m, conf. AND 582 - 2002 şi STAS 6400 - 84;
- strat de fundaţie din balast amestec optimal (0-63mm) în grosime de 20-25 cm;
- strat de bază din piatră spartă amestec optimal (0-63 mm) în grosime de - 12 cm;
- strat de legătură din BADPCC22,4 în grosime de -6 cm;
- strat de uzură din MAS16 în grosime de - 4 cm.
Valoare estimată totală lucrări: 11.771.946,65 lei fără TVA
Cap. 1/1.4 – Cheltuieli pentru relocare/protecţia utilităţilor – 22.906,92 lei
Cap. 4/4.1 – Construcţii şi instalaţii – 11.678.195,11lei
Cap. 5.1/5.1.1 – Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier – 70.844,62 lei