Drumul comunal DC104 propus spre modernizare în prezenta documentaţie este în lungime de 4,4 km şi se află în intravilanul comunei Oarja, judeţul Argeş. Lucrările propuse prin prezenta documentaţie se vor realiza în zona drumurilor existente şi nu vor afecta suprafeţe de teren cu altă destinaţie conform O.G. nr. 43/1997, modificată şi completată cu Legea 154/2018 şi Legea 203/2018, privind regimul juridic al drumurilor publ...
Drumul comunal DC104 propus spre modernizare în prezenta documentaţie este în lungime de 4,4 km şi se află în intravilanul comunei Oarja, judeţul Argeş. Lucrările propuse prin prezenta documentaţie se vor realiza în zona drumurilor existente şi nu vor afecta suprafeţe de teren cu altă destinaţie conform O.G. nr. 43/1997, modificată şi completată cu Legea 154/2018 şi Legea 203/2018, privind regimul juridic al drumurilor publice.
Pe baza analizelor şi măsurătorilor în teren, s-au stabilit 2 soluţii posibile pentru partea carosabilă în vederea modernizării drumului DC104 din comuna Oarja, iar soluţia recomandată de proiectant este scenariul nr. 1, după cum urmează:
Parte carosabilă km 0+000-km 1 +300
• 4 cm BA16 rul 50/70;
• 5 cm BAD 22.4 leg 50/70;
• geocompozit;
• 2 cm strat antifisură geocompozit din beton asfaltic BA 8;
• reparaţii carosabil pe o suprafaţă de 10%.
Parte carosabilă km 1 +300-km 3+795.83
• 4 cm BA 16 rul 50/70;
• 5 cm BAD 22.4 leg 50/70;
• 12 cm piatră spartă;
• Frezare îmbrăcăminte asfaltică existentă cu păstrare în amplasament;
• Fundaţie din materiale granulare existentă (aprox 30 cm pietriş).
Notă:
Acest sistem rutier se aplică şi pe podul existent între km 3+755 -km 3+765.5.
Modemizarea structurii de rezistenţă a podului nu face obiectul acestui proiect.
Parte carosabila km 3+795.83 - km 4+459.07
Pe acest tronson drumul comunal DC104 se învecinează pe partea dreaptă cu o platformă carosabilă din beton. Pentru a se permite accesul pe platforma betonată, după frezarea îmbrăcămintei asfaltice degradate se va aplica următorul sistem rutier pe fundaţia existentă:
• 4 cm BA 16 rul 50/70;
• 5 cm BAD 22.4 leg 50/70;
• 12 cm piatra sparta.
Pe zonele pe care sunt necesare supralărgiri ale părţii carosabile, se va prevedea următoarea structură rutieră:
• 4 cm BA 16 rul 50/70;
• 5 cm BAD 22.4 leg 50/70;
• 12 cm piatra sparta;
• 40 cm balast.
Acostamente
Acostamente consolidate cu balast cu grosimea de 15 cm şi panta transversală de 4%.
Termenele pentru realizarea activităţilor din cadrul contractului sunt:
• 3 luni proiectare;
• 1 lună verificarea proiectului tehnic, obţinerea avizelor şi emiterea autorizaţiei de construire (activităţi în responsabilitatea autorităţii contractante);
• 24 luni execuţie lucrări.
Valoare estimată = 7.320.510,86 Lei din care, pe capitole bugetare:
3.5.6 Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor, acordurilor, autorizaţiilor = 2.000,00 lei, fără TVA.
3.5.6 Proiect tehnic şi detalii de execuţie = 350.000,00 lei, fără TVA.
3.8.1 Asistenţă tehnică din partea proiectantului = 40.000,00 lei, fără TVA.
4.1. Construcţii şi instalaţii = 6.904.345,65 lei, fără TVA.
5.1.1. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier = 24.165,21 lei, fără TVA.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12.
Termenul limită de publicare a răspunsului la solicitările de clarificări: 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.