În cadrul acestei proceduri de achiziţie, autoritatea contractantă doreşte încheierea contractului de de execuţie lucrari având ca obiect "Lucrari de eficientizare energetica la corpul C3-Scoala Aurel Haiduc, str. Principala, Loc. Trip, com. Bixad, Jud. Satu Mare".
Informaţii detaliate cu privire la soluţiile adoptate pentru executarea lucrarilor precum şi cantităţile şi categoriile de lucrari care se solicita a fi executa...
În cadrul acestei proceduri de achiziţie, autoritatea contractantă doreşte încheierea contractului de de execuţie lucrari având ca obiect "Lucrari de eficientizare energetica la corpul C3-Scoala Aurel Haiduc, str. Principala, Loc. Trip, com. Bixad, Jud. Satu Mare".
Informaţii detaliate cu privire la soluţiile adoptate pentru executarea lucrarilor precum şi cantităţile şi categoriile de lucrari care se solicita a fi executate, sunt cuprinse în PT-ul pus la dispoziţie de autoritatea contractantă în cadrul procedurii simplificate online, ce va fi derulată pe SEAP.
Valoarea globală estimată a lucrărilor ce urmează a fi executate este de 1.896.619,33 lei fara TVA, conform devizului general al obiectivului de investiţii întocmit de proiectant. Valoarea estimată a cantităţilor de lucrări este:
Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza 1.892.083,98 lei din care:
4.1 Constructii si instalaţii 1.604.580,52 lei fără TVA
4.1.1 Constructii si instalatii -TIP I 1.226.419,88 lei fara TVA
4.1.2 Constructii si instalatii -TIP II 1378.160,64 lei fara TVA
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 37.500,45 lei fără TVA
4.2.1 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale - TIP I 37.500,45 lei fara TVA
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 250.003,01 lei fără TVA
4.3.1 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj -TIP I 250.003,01 lei fără TVA
Cap. 5 - Alte cheltuieli 4.535,35 lei fără TVA
5.1 Organizare de şantier 4.535,35 lei fără TVA
5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier 4.535,35 lei fără TVA
Numărul zile pana la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor: 14 zile.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet, tuturor solicitărilor de clarificări/informaţii suplimentare cu cel puţin 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
La solicitările de clarificări venite după termenul limită indicat mai sus, autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a nu formula răspuns.