Feedback
I.D.: 70947202

"LUCRĂRI DE REPARAŢII, ÎNTREŢINERE ŞI VERIFICARE TEHNICĂ ECHIPAMENTE ŞI INSTALAŢII ALE CENTRALELOR TERMICE CARE DESERVESC SPAŢIILE DE ÎNVĂŢĂMÂNT ŞI CAZARE ALE U.M.F. “CAROL DAVILA" DIN BUCUREŞTI"

Data publicarii
08.07.22 Exista 775.954 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45259300-0
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Principalele categorii de revizii solicitate sunt: A) Revizie tehnică anuală; B) Verificare tehnică lunară pentru prevenirea/identificarea eventualelor defecţiuni; C) Reparaţii la echipamentele constatate defecte/neconforme/uzate fizic/uzate moral; D) Verificare tehnică periodică / VTP la scadenţa CNCIR (vezi evidenţele din Anexele 3, 4 şi 5) şi reautorizarea funcţionării cazanelor şi recipientelor; E) Demontare, verifica...
Principalele categorii de revizii solicitate sunt: A) Revizie tehnică anuală; B) Verificare tehnică lunară pentru prevenirea/identificarea eventualelor defecţiuni; C) Reparaţii la echipamentele constatate defecte/neconforme/uzate fizic/uzate moral; D) Verificare tehnică periodică / VTP la scadenţa CNCIR (vezi evidenţele din Anexele 3, 4 şi 5) şi reautorizarea funcţionării cazanelor şi recipientelor; E) Demontare, verificare, recalibrare metrologică şi montare supape de siguranţă şi alte elemente de protecţie. Lucrările de revizie şi verificare tehnică se vor executa în conformitate cu Legea nr. 64/2008 republicată - privind funcţionarea în condiţii de siguranţa a instalaţiilor sub presiune, instalaţiilor de ridicat şi a aparatelor consumatoare de combustibil şi cu prevederile actelor normative în vigoare, cu respectarea documentaţiilor tehnice ale producătorilor, a prescriptiilor tehnice I.S.C.I.R. (PT A1-2010, PT C9-2010, PT C7-2010PT, PT C4-2010, PT C11-2010, etc.) şi a Normativului I13/2015 pentru proiectarea, executarea si exploatarea instalatiilor de încalzire centrală. A) Revizie tehnică anuală : În cadrul reviziei vor fi efectuate operaţii de verificare/control/reglare şi întreţinere la toate elementele componente ale centralelor termice şi hidrofoarelor (cazane şi arzătoare, vase de expansiune, aparate de măsură şi control, pompe, schimbătoare de căldură, armături, organe de reţinere şi supape de siguranţă, separatoare de nămol, vase de acumulare apă caldă, staţii de dedurizare, canale şi coşuri de fum, tablouri electrice). Ele vor fi realizate conform specificaţiilor tehnice ale fiecărui producător şi precizărilor proiectanţilor, avînd ca obiectiv funcţionarea în condiţii de maximă siguranţă şi fiabilitate a echipamentelor şi respectarea legislaţiei, normativelor şi prescripţiilor tuturor instituţiilor care reglementează şi controlează acest domeniu (I.S.C.I.R., C.N.C.I.R., A.N.R.E., autorităţile de mediu şi de protecţia muncii, etc.). Reviziile se vor executa în perioada iulie-august 2022, graficul cu programarea pentru fiecare locaţie urmând a fi convenit după încheierea contractului. În funcţie de tipul echipamentelor, vor fi efectuate cel puţin operaţiuni la: Centralele termice murale; Cazanele din fontă/oţel şi arzătoare; Vasele de expansiune închise cu membrane ( Anexa 5 la prezentul Caiet de Sarcini); Aparatele de masură şi control; Pompele de circulaţie; Schimbătoarele de caldură; Armături; Separatoarele de nămol; Conductele şi izolaţiile; Canalele şi coşurile de fum; Instalaţiile de tratare a apei; Tablourile electrice; Hidrofoarele, conform specificaţiilor din Caietul de sarcini nr. 13.648/23.05.2022. B) Verificare tehnică lunară: În fiecare lună din durata contractului, specialiştii prestatorului vor verifica funcţionarea cazanelor şi a principalelor echipamente conexe acestora, pentru prevenirea sau identificarea eventualelor defecţiuni şi dereglări ai parametrilor de funcţionare şi reglarea funcţionării echipamentelor din centrală în regim automat. C) Reparaţiile la echipamentele şi elementele constatate defecte: Sunt reprezentate de ansamblul de operaţiuni executate pentru înlăturarea neconformităţilor /defecţiunilor constatate în cursul reviziilor sau funcţionării , în scopul aducerii echipamentului la parametrii ce asigură funcţionarea în condiţii de siguranţă, conform prescripţiilor tehnice. Pentru piese de schimb a fost rezervată o suma de bani, ce se regăseşte in anexa 2, ce se va folosi pentru înlocuirea pieseler/echipamentelor ce prezintă disfunctionalităţi. Dacă in urma constatărilor si înlocuirii pieselor/echipamentelor defecte se depaşeşte suma prognozată, restul de piese vor fi achizitionate de beneficiar si predate prestatorului spre montaj. Pentru remedierea defecţiunilor apărute în funcţionarea centralelor termice, prestatorul va avea personal calificat, disponibil 24 din 24 ore, ce va interveni în cel mult 8 ore de la anunţarea defecţiunii de către achizitor, pentru constatarea defectului, limitarea efectelor negative ale acestuia şi eventuale posibile reparaţii. Procedura de achiziţie şi plată a echipamentelor şi pieselor de schimb necesare a fi înlocuite suplimentar faţă de valoarea ofertată se va efectua separat de contractul de întreţinere, în baza unei comenzi ferme şi se va derula astfel : - Prestatorul va întocmi un proces verbal de constatare ce va fi înaintat achizitorului împreună cu o ofertă de pret pentru materiale/piese de schimb/echipamente, care va include şi transportul acestora la locul de montaj. Operaţiile de constatare, montaj, punere în funcţiune, verificare şi reglare a parametrilor de funcţionare sunt incluse în preţul contractului de întreţinere. - După aprobarea ofertei / devizului antecalcul, achizitorul va transmite comanda fermă. - În caz că oferta nu va fi aprobată, achiziţia pieselor de schimb se va face de către achizitor. - După finalizarea reparaţiei şi repunerea în stare de funcţionare corespunzătoare a centralei termice, se va întocmi un proces verbal de recepţie care va fi semnat de reprezentanţii prestatorului şi achizitorului. În termen de 30 de zile de la semnarea procesului verbal de recepţie a lucrărilor efectuate, achizitorul va efectua plata facturii de reparaţie. D) Verificările tehnice periodice : Se vor efectua la cazane ce au scadenţa CNCIR specificată în Anexele 3 şi 4 la prezentul Caiet de Sarcini. Aceste lucrări vor cuprinde toate verificările, încercările şi probele care se execută asupra unei instalaţii sau echipament, cu scopul asigurării funcţionării în condiţii de maximă siguranţă. Verificarea tehnică periodică se va realiza la scadenţă, în conformitate cu prescripţiile tehnice ISCIR aplicabile, cu respectarea documentaţiilor tehnice şi recomandărilor producătorilor şi a prevederilor actelor normative în vigoare, pentru toate instalaţiile sub presiune şi aparatele consumatoare de combustibil şi componentele acestora, care sunt în centralele termice. Verificarea tehnică periodică a cazanelor de apă caldă cu puterea nominală > 400 KW se va efectua conform PT C9-2010, de către inspectorii de specialitate din cadrul CNCIR, iar prestatorul are obligaţia de a face toate verificările şi încercările de casă necesare şi de a pregăti cazanele în vederea efectuării inspecţiilor. "Încercările de casă constau, după caz, în încercare hidraulică la presiunea nominală, verificarea funcţională a instalaţiei de alimentare combustibil, verificare canale aer inclusiv ventilatoare, verificare canale de gaze de ardere inclusiv ventilatoare gaze ardere, preâncălzitoare de aer, suporţi aferenţi aferenţi construcţiei metalice de susţinere şi altele asemenea"- PT C9-2010 art.92, alin. (3). Cazanele de apă caldă cu puteri nominale ≤ 400 KW vor fi verificate de persoane juridice autorizate ISCIR, conform PT A1-2010 şi vor consta în executarea cel puţin a următoarelor operaţiuni: - verificarea integrităţii aparatului şi a menţinerii condiţiilor iniţiale de instalare; - curăţarea aparatului, dacă este necesar; - încercarea la presiune hidraulică la cazane (conform art.29 din PT A1-2010); - verificarea şi reglarea instalaţiei de ardere în scopul realizării unei arderi complete, cu eficienţa indicată de producător; - analiza gazelor arse şi verificarea incadrării valorilor în limitele admise; - verificarea funcţionării corecte a dispozitivelor de control, reglare şi siguranţă; - efectuarea verificărilor aplicabile în conformitate cu condiţiile tehnice prevăzute în livretul aparatului precum şi în instrucţiunile producătorului.; În funcţie de rezultatele obţinute după efectuarea verificării tehnice periodice, aparatul va fi "ADMIS" sau "RESPINS", după caz. E) Verificarea tehnică periodică a supapelor de siguranţă: Se va efectua conform PT C7-2010, pe standurile de probă ale persoanelor juridice autorizate ("stand de verificare a supapelor de siguranţă-echipament sub presiune deţinut de o persoană juridică autorizată de ISCIR şi utilizat pentru verificarea/reglarea supapelor de siguranţă"). La verificare se vor executa următoarele operaţiuni: - verificarea exterioară a supapelor de siguranţă - revizia tehnică a părţilor componente ale supapelor de siguranţă - încercarea la presiune hidraulică a supapelor de siguranţă pe standurile de verificare/reglare ale persoanelor juridice autorizate - verificarea etanşeităţii pentru corpul supapelor de siguranţă - verificarea reglării supapelor de siguranţă - verificarea etanşeităţii ventilului supapelor de siguranţă Lucrările de verificări tehnice periodice se vor finaliza cu întocmirea documentelor specifice, în conformitate cu prescripţiile tehnice ISCIR aplicabile (rapoarte de inspecţie, rapoartelor de verificări, încercări şi probe, buletine de verificare/reglare, etc).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"ÎNTREŢINERE, VERIFICARE TEHNICĂ ŞI REPARAŢII ECHIPAMENTE ŞI INSTALAŢII ALE CENTRALELOR TERMICE CARE DESERVESC SPAŢIILE DE ÎNVĂŢĂMÂNT ŞI CAZARE ALE UMF “CAROL DAVILA" BUCUREŞTI"  
Service si intretinere normala centrala termica IANUARIE 2023  
Studiu de piata privind achiziţionarea de servicii de întreţinere şi asigurarea exploatării permanente a punctului termic şi a staţiilor de pompare ce deservesc sediile Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale şi al Bibliotecii Naţionale a României prin încheierea unui acord-cadru pe 4 ani 14.09.18
Servicii de inspectii tehnice pentru reautorizare ISCIR cazane apa calda si abur  
"Acord cadru servicii de întreţinere preventivă, revizie generală, reparaţii şi intervenţii pentru instalaţii de ridicat, inclusiv piese de schimb aparţinând Universităţii din Bucureşti"  
SERVICII DE MENTENANTA, REVIZII SI INSPECTII TEHNICE  
Studiu de piata privind achiziţionarea de servicii de monitorizare, de reparare şi de întreţinere a echipamentelor de tip grupuri de refrigerare (chiller) cu absorbţie şi centrale de de ventilare mecanica (cu tratare a aerului) instalate în sediul Ministerului Culturii şi Identităţii Naţionale 14.09.18
Servicii de întreţinere şi reparaţii ale centralelor termice aflate în proprietatea UTT Bacău  
Achizitionarea de servicii de verificare tehnica in utilizare pentru cazanele de apa calda 25.08.23
Servicii de mentenanţa centrale termice