Feedback
I.D.: 91546725

"Lucrări de intervenţie în vederea creşterii eficienţei energetice a clădirii aministrative-servicii sociale în oraş Zlatna, judeţ Alba"

Data publicarii
09.01.24 Exista 86.412 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45210000-2
Pretul estimativ:
1.879.485,79 RON - 1.879.485,79 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1.Contractul are ca scop execuţia de lucrări pentru obiectivul de investiţii "Lucrări de intervenţie în vederea creşterii eficienţei energetice a clădirii aministrative-servicii sociale în oraş Zlatna, judeţul Alba", în conformitate cu specificaţiile din Proiectul Tehnic, Detalii de Execuţie, fişa de date şi prezentul caiet de sarcini. Proiectul presupune realizarea lucrărilor de îmbunătăţirea condiţiilor de exploatare în c...
1.Contractul are ca scop execuţia de lucrări pentru obiectivul de investiţii "Lucrări de intervenţie în vederea creşterii eficienţei energetice a clădirii aministrative-servicii sociale în oraş Zlatna, judeţul Alba", în conformitate cu specificaţiile din Proiectul Tehnic, Detalii de Execuţie, fişa de date şi prezentul caiet de sarcini. Proiectul presupune realizarea lucrărilor de îmbunătăţirea condiţiilor de exploatare în clădirea administrativă servicii sociale din Zlatna, prin creşterea eficienţei energetice. Clădirea studiată este dispusă izolat pe parcelă, fiind singura clădire de pe aceasta. Regimul de înălţime este D/S+P, iar acoperişul este tip şarpantă eclectic din lemn de brad. Zidurile exterioare şi interioare sunt realizate din cărămidă nearmată, iar planşeele sunt din bolţi de cărămidă (peste demisol / subsol) şi din lemn (peste parter). Având o suprafaţă desfăşurată de 946 mp (existent), clădirea studiată este deservită de un număr de 3 parcări existente în incintă. Obiectivul tehnic principal al investiţiei propune vizează reducerea amprentei de dioxid de carbon prin reducerea consumului de combustibil / eliminarea cauzelor de pierdere de energie. Lucrările se vor executa pe baza proiectului tehnic de execuţie şi a fişelor tehnice elaborate de proiectant. - aferent liniei bugetare 4.1 : 1.869.240,67 lei fără TVA - aferent liniei bugetare 5.1: 10.245,12 lei fără TVA Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare in termen de 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii pot solicita clarificari cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Solicitările de clarificăre/informaţii suplimentare transmise în afara termenului limită de solicitare nu vor fi luate în considerare. 2. Asocierea: Orice operator economic are dreptul de a participa la procedura de atribuire în calitate de ofertant, individual sau în comun cu alţi operatori economici, inclusiv în forme de asociere temporară constituite în scopul participării la procedura de atribuire, în condiţiile prevăzute de art. 53 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. In cazul în care mai mulţi operatori economici participă în comun la procedura de atribuire, îndeplinirea criteriilor privind capacitatea tehnică şi profesională, precum şi cea privind situaţia economică şi financiară, se demonstrează prin luarea în considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, iar autoritatea contractantă solicită ca aceştia să răspundă în mod solidar pentru executarea contractului de achiziţie publică. Autoritatea contractantă poate solicita operatorilor economici participanţi în comun la procedura de atribuire a căror ofertă a fost desemnată câştigatoare să adopte sau să constituie o anumită formă juridică în măsura în care este necesar pentru executarea în mod corespunzător a contractului de achiziţie publică. Modalitatea de îndeplinire: Ofertantul economic va completa în mod corespunzător DUAE, partea II "Informaţii referitoare la operatorul economic", sectiunea A "Informaţii privind operatorul economic". Toţi membrii asocierii au obligaţia de a completa DUAE cu toate informaţiile solicitate de autoritatea contractantă în documentaţia de atribuire. Ofertanţii vor prezenta Formularul "Acord de asociere" din Secţiunea – Formulare, dacă este cazul. Acesta va fi prezentat într-un singur exemplar şi va fi semnat şi ştampilat, în cazul unei asocieri, de reprezentatul legal al fiecărui ofertant asociat (în conformitate cu modelul pus la dispoziţie). Acordul de asociere va fi depus prin mijloace electronice împreuna cu oferta şi DUAE, fiind semnat cu semnatura electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat în condiţiile legii. 3. Susţinerea: Capacitatea tehnică şi/sau profesională a operatorului economic susţinută în conformitate cu art. 182 din Legea nr. 98/2016. Modalitatea de îndeplinire: DUAE completat de ofertant în care va include şi informaţiile cu privire la existenţa unei susţineri de terţă parte, precum şi celelalte aspecte solicitate prin formatul standard al DUAE. Terţul/terţii susţinători vor completa DUAE cu informaţii privind nivelul lor de experienţă, prin raportare la contractele executate în trecut, corespunzător susţinerii acordate. Odată cu depunerea DUAE se prezintă angajamentul terţului susţinător (model orientativ Formularul nr. 2) împreună cu documentele anexe la angajament, transmise acestora de către terţ/terţii susţinători, din care rezultă modul efectiv în care se va materializa susţinerea acestuia/acestora. Prin angajamentul ferm, terţul/terţii confirmă, faptul că va/vor sprijini ofertantul în vederea îndeplinirii obligaţiilor contractuale, fie prin precizarea modului în care va interveni concret, pentru a duce la îndeplinire respectivele activităţi pentru care a acordat susţinerea, fie prin identificarea resurselor tehnice şi profesionale pe care le va pune la dispoziţie ofertantului (descriind modul concret în care va realiza acest lucru). Totodată, prin angajamentul ferm, terţul/terţii se va/vor angaja că va/vor răspunde în mod solidar cu ofertantul pentru executarea contractului de achiziţie publică. Răspunderea solidară a terţului/terţilor susţinător/susţinători se va angaja sub condiţia neîndeplinirii de către acesta/aceştia a obligaţiilor de susţinere asumate prin angajament. După caz, odată cu depunerea DUAE, se prezintă pe lângă angajamentul terţului susţinator (împreună cu documente anexe la angajament, transmise acestora de către terţ/terţii susţinători, din care rezultă modul efectiv în care se va materializa susţinerea acestuia/acestora) şi acordul de asociere. Subcontractanţii pe a căror capacităţi ofertantul/candidatul se bazează pentru demonstrarea îndeplinirii anumitor criterii de calificare şi selecţie sunt consideraţi şi terţi susţinători, caz în care acordul de subcontractare reprezintă, în acelaşi timp, şi angajamentul ferm. Autoritatea contractantă va lua în considerare această susţinere, ca probă a îndeplinirii criteriilor minime impuse în cadrul documentaţiei de atribuire dacă sunt îndeplinite în mod cumulativ următoarele condiţii: a) terţul/terţii susţinător(i) pot dovedi că deţin resursele invocate ca element de susţinere a ofertantului/candidatului; b) ofertantul/candidatul poate demonstra că va dispune efectiv de resursele entităţilor ce acordă susţinerea, necesare pentru realizarea contractului, în cazul în care terţul susţinător nu este declarat subcontractant.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare pentru elaborarea documentaţiilor tehnico-economice faza PT+DE+DTAC, asistenţă tehnică şi verificarea tehnică pe specialităţi a proiectului pentru obiectivul de investiţii "Lucrări de intervenţie în vederea creşterii eficienţei energetice a blocurilor B2, S9, 9, 10, 25 din oraşul Zlatna"  
Achiziţie servicii de dirigenţie de şantier pentru obiectivul de investiţii "Îmbunătăţirea calităţii vieţii în oraşul Zlatna", LOT 1 – Componenta A "Centrul cultural multifunctional Zlatna", LOT 2 – Componenta B "Reabilitare strada Valea Morilor, oraş Zlatna, jud. Alba"  
Executie lucrari pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare varaianta ocolitoare DC 78"  
Executie lucrari pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare Şcoală Gimnazială Avram Iancu, oraş Zlatna"  
Executie lucrari pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare Şcoală Gimnazială Avram Iancu, oraş Zlatna"  
Servicii de proiectare, verificare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul "Îmbunătăţirea calităţii vieţii în oraşul Zlatna", Componenta A "Centrul Cultural Multifuncţional, oraş Zlatna, jud. Alba"  
Atribuirea contractului de proiectare, verificare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii pentru obiectivul de investiţii "Îmbunătăţirea calităţii vieţii în oraşul Zlatna", component A "Centru Cultural Multifuncţional"  
Executie lucrari pentru obiectivul de investiţii "Lucrări de intervenţie în vederea creşterii eficienţei energetice a blocului nr. 12, Zlatna"  
Executie lucrari pentru obiectivul de investitii "Reabilitare clădire sediu S.P.G.C. în oraş Zlatna, judeţ Alba"  
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Creşterea eficenţei energetice la Cantina Liceului Corneliu Medrea Zlatna"