Valoarea estimată a procedurii de achiziţie este 5.488.056,39 lei fără TVA şi se află sub pragul prevăzut de art.7 alin.(1), lit. a) 25.013.925 lei, pentru contractele de achiziţie publică/ acordurile-cadru de lucrări, defalcata astfel:
Capitolul 1 - Subcapitolul 1.3 – Amenajări pentru protecţia mediului si aducerea la starea iniţială 5.182,21 lei fără T.V.A.
Capitolul 4 - Subcapitolul 4.1 – Construcţii şi instalaţii 5...
Valoarea estimată a procedurii de achiziţie este 5.488.056,39 lei fără TVA şi se află sub pragul prevăzut de art.7 alin.(1), lit. a) 25.013.925 lei, pentru contractele de achiziţie publică/ acordurile-cadru de lucrări, defalcata astfel:
Capitolul 1 - Subcapitolul 1.3 – Amenajări pentru protecţia mediului si aducerea la starea iniţială 5.182,21 lei fără T.V.A.
Capitolul 4 - Subcapitolul 4.1 – Construcţii şi instalaţii 5.104.224,14 lei fără T.V.A.
Capitolul 4 - Subcapitolul 4.2 – Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 52.205,91 lei fără T.V.A.
Capitolul 4 - Subcapitolul 4.3 – Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesita montaj 129.424,00 lei fără T.V.A.
Capitolul 4 - Subcapitolul 4.4 – Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care nu necesita montaj si echipamente de transport 47.072,29 lei fără T.V.A.
Capitolul 4 - Subcapitolul 4.5 – Dotări 116.151,26 lei fără T.V.A.
Capitolul 5 - Subcapitolul 5.1.1 – Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier 6.660,38 lei fără T.V.A.
Capitolul 5 - Subcapitolul 5.1.2 – Cheltuieli conexe organizării de şantier 27.136,20 lei fără T.V.A.
Execuţia lucrărilor se va derula pe o perioadă de 12 luni.
Termenul limită pană la care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. În acest sens, se va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări transmise cu 12 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.