Feedback
I.D.: 99375906

"Legume şi fructe pentru rezidenţii din cadrul centrelor DGASPC Cluj"

Data publicarii
02.07.24 Exista 101.656 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15300000-1
Termenul limita pentru depunere:
01.08.24
Pretul estimativ:
451,45 RON - 1.332.782,02 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 02.07.24 Publicat la 27.07.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Această achiziţie vizează încheierea unui acord-cadru de furnizare, în vederea asigurării necesarului de Legume şi fructe pentru rezidenţii din cadrul centrelor DGASPC Cluj. Autoritatea contractantă a ales ca modalitate de atribuire încheierea unui acord – cadru pe 12 luni, în acest sens urmând a fi încheiate contracte subsecvente în funcţie de necesităţile autorităţii contractante. Primul contract subsecvent va fi înche...
Această achiziţie vizează încheierea unui acord-cadru de furnizare, în vederea asigurării necesarului de Legume şi fructe pentru rezidenţii din cadrul centrelor DGASPC Cluj. Autoritatea contractantă a ales ca modalitate de atribuire încheierea unui acord – cadru pe 12 luni, în acest sens urmând a fi încheiate contracte subsecvente în funcţie de necesităţile autorităţii contractante. Primul contract subsecvent va fi încheiat pe o perioada de 6 luni, cel de-al doilea contract subsecvent va fi incheiat până la încheierea acordului-cadru pe 12 luni. Cantităţile minime şi maxime ce pot face obiectul unui contract subsecvent se regăsesc în prezentul caiet de sarcini. Ultimul contract subsecvent poate depăşi durata acordului-cadru. Valoarea celui mai mare contract subsecvent/Lot 1 - Legume, este de 430.509,33 lei fără TVA. Valoarea celui mai mare contract subsecvent/Lot 2 - Fructe, este de 264.628,73 lei fără TVA. Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare, semnate cu semnatura electronica extinsa, numai prin SICAP, intr-un termen de cel mult 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor conf. art. 160 alin. 1 si 2 din Legea 98/2016. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut anterior, raspunsurile AC vor fi publicate in SICAP in termen de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor conf. art. 160 alin. 1 si 2 din L 98/2016, AC urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare sau alt termen decat cel stabilit.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu