Autoritatea contractanta doreste contractarea unui/unor operator/i economic/i in vederea atribuirii unui/unor contract/e avand ca obiect "IMBUNATATIREA CALITATII VIETII PRIN REABILITAREA SI CONSOLIDAREA LOCUINTELOR SOCIALE PRECUM SI REALIZAREA PISTELOR DE BICICLETE- ACCES LA PROPRIETATE SI ACCES AUTO LA LOCUINTELE SOCIALE, ORAS DETA, JUD. TIMIS" – LOT 1 ŞI LOT 2 - PROIECTARE+EXECUTIE
LOT 1: "Reabilitare, consolidare, amena...
Autoritatea contractanta doreste contractarea unui/unor operator/i economic/i in vederea atribuirii unui/unor contract/e avand ca obiect "IMBUNATATIREA CALITATII VIETII PRIN REABILITAREA SI CONSOLIDAREA LOCUINTELOR SOCIALE PRECUM SI REALIZAREA PISTELOR DE BICICLETE- ACCES LA PROPRIETATE SI ACCES AUTO LA LOCUINTELE SOCIALE, ORAS DETA, JUD. TIMIS" – LOT 1 ŞI LOT 2 - PROIECTARE+EXECUTIE
LOT 1: "Reabilitare, consolidare, amenajare corp C2, C3, C4, C5, C6, C7, schimbare de destinatie in locuinte sociale, oras Deta, jud. Timis, str. 1Mai, nr. 32A“ PROIECTARE+EXECUTIE
LOT 2: ,,Realizare piste de biciclete pe străzile Mihai Eminescu, 1 Mai şi Avram Iancu,accese la proprietate şi acces auto la locuinţele sociale, oraş Deta, Jud.Timiş" PROIECTARE+EXECUTIE.
ATENTIE!
Pentru Lot 1: Dotarile mentionate in devizul general in cap 4.5.[DOTARI] NU FAC OBIECTUL PREZENTEI PROCEDURI, prin urmare nu se vor oferta. Ofertantul va elabora doar documentatiile tehnice pentru aceastea.
- Proiectare şi inginerie pentru pregătirea proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie (Elaborare proiect tehnic, conform HG 907/2016; Elaborare caiete de sarcini; Elaborare detalii de execuţie; DTAC; documentaţii pentru obţinerea de acorduri/ avize/ autorizaţii, inclusiv participarea unui reprezentant al firmei de proiectare în vederea prezentării proiectului la instituţiile abilitate pentru obţinerea avizelor, dacă va fi cazul; Obţinerea autorizaţiei de construire): maximum 3 luni de la data menţionată în ordinul de începere a serviciilor;
- Asistenţă tehnică din partea proiectantului: pe perioada de executie a contractului de lucrări;
- Lucrări de construcţii (Amenajări pentru protecţia mediului si aducerea terenului la starea iniţială; Asigurarea utilităţilor; Construcţii şi instalaţii; Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale; Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj; Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care nu necesita montaj şi echipamente de transport; Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier): maximum 18 luni de la data menţionată în ordinul de începere a lucrărilor.
Perioada de garanţie ce va fi acordata lucrarilor este de 36 luni şi va decurge de la data recepţiei la terminarea lucrărilor şi până la recepţia finală.
Pentru Lot 2:
- Proiectare şi inginerie pentru pregătirea proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie (Elaborare proiect tehnic, conform HG 907/2016; Elaborare caiete de sarcini; Elaborare detalii de execuţie; DTAC; Elaborare documentaţii pentru obţinerea de acorduri/ avize/ autorizaţii, inclusiv participarea unui reprezentant al firmei de proiectare în vederea prezentării proiectului la instituţiile abilitate pentru obţinerea avizelor, dacă va fi cazul; Obţinerea autorizaţiei de construire): maximum 1 luna de la data menţionată în ordinul de începere a serviciilor;
- Asistenţă tehnică din partea proiectantului: pe perioada de executie a contractului de lucrări;
- Lucrări de construcţii (Amenajarea terenului, Construcţii şi instalaţii; Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier): maximum 6 luni de la data menţionată în ordinul de începere a lucrărilor.
Perioada de garanţie ce va fi acordata lucrarilor este de 36 luni şi va decurge de la data recepţiei la terminarea lucrărilor şi până la recepţia finală.
Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in fisa de date a achizitiei, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile.
Autoritatea contractanta stabileste urmatorul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor precizata in invitatia de
participare.