Feedback
I.D.: 86378550

"IMBUNATATIREA ACCESULUI LA PROCESU DE INVATARE IN MEDIUL ONLINE IN CADRUL SCOLII GIMNAZIALE MIHAIL DRUMES": LOT 2: Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line, Cod SMIS2014+ 144958

Data publicarii
31.08.23 Exista 41.960 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30000000-9 30195200-4 30213100-6 30213300-8 30237240-3 32413100-2 38652120-7 38653400-1
Termenul limita pentru depunere:
11.09.23
Pretul estimativ:
292.750,18 RON - 292.750,18 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1189199.pdf
  2. CAIETUL DE SARCINI.PDF
  3. CONTRACT DE FURNIZARE 2.PDF
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia de echipamente IT in cadrul proiectului "IMBUNATATIREA ACCESULUI LA PROCESUL DE INVATARE IN MEDIUL ONLINE IN CADRUL SCOLII GIMNAZIALE MIHAIL DRUMES", si anume: LOT 2: Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line": - Laptop – 36 buc; - Sistem all in one – 11 buc; - Camera web conferinta – 11 buc; - Proiector – 11 buc; - ...
Achizitia de echipamente IT in cadrul proiectului "IMBUNATATIREA ACCESULUI LA PROCESUL DE INVATARE IN MEDIUL ONLINE IN CADRUL SCOLII GIMNAZIALE MIHAIL DRUMES", si anume: LOT 2: Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line": - Laptop – 36 buc; - Sistem all in one – 11 buc; - Camera web conferinta – 11 buc; - Proiector – 11 buc; - Ecran de proiectie – 11 buc; - Router wireless – 11 buc; - Tabla interactiva – 11 buc. Nota: A) In temeiul art.160 alin 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B) Conform obligatiei prevazute la art.160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 4-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"IMBUNATATIREA ACCESULUI LA PROCESU DE INVATARE IN MEDIUL ONLINE IN CADRUL SCOLII GIMNAZIALE MIHAIL DRUMES": LOT 1: Achizitionarea de hardware TIC respectiv tablete pentru uz scolar cu acces la internet LOT 2: Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice in mediul on-line, Cod SMIS2014+ 144958 10.04.23
"IMBUNATATIREA ACCESULUI LA PROCESUL DE INVATARE IN MEDIUL ONLINE IN CADRUL SCOLII GIMNAZIALE "PAN M. VIZIRESCU"" LOT 1: Achizitionarea de hardware TIC respectiv tablete pentru uz scolar cu acces la internet si LOT 2: Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice In mediul on-line 07.04.23
"Imbunatatirea accesului la procesul de invatare in mediul online in cadrul Colegiului National ION MINULESCU", LOT 1: Achizitionarea de hardware TIC respectiv tablete pentru uz scolar cu acces la internet si LOT 2: Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice In mediul on-line, Cod SMIS 144003. 09.05.23
"IMBUNATATIREA ACCESULUI LA PROCESUL DE INVATARE IN MEDIUL ONLINE IN CADRUL SCOLII GIMNAZIALE "PAN M. VIZIRESCU"" LOT 1: Achizitionarea de hardware TIC respectiv tablete pentru uz scolar cu acces la internet si LOT 2: Achizitionarea de hardware TIC respectiv echipamente/dispozitive electronice necesare desfasurarii activitatii didactice In mediul on-line 24.07.23
Achiziţionare mobilier pentru Laborator de informatica si Sali de clasa a unitatilor scolare din comuna Dobretu, judetul Olt in cadrul proiectului "Dotarea unitatilor de invatamant preuniversitar de stat din Comuna Dobretu, Judetul Olt", cod F-PNNR-Dotari-2023-5118 02.09.24
Acord cadru- Lucrari de intretinere curenta – estetica rutiera si scurgerea apelor anul I – IV –Lot Drum Expres DEx12 Craiova-Pitesti 12.07.23
Acord cadru- Lucrari de intretinere curenta – estetica rutiera si scurgerea apelor anul I – IV –Lot Drum Expres DEx12 Craiova-Pitesti  
Acord cadru – Lucrari de intretinere curenta – parte carosabila, acostamente, benzi de urgenta si benzi de incadrare anul I – IV –DRDP Craiova:Lot 1 SDN Craiova Lot 2 SDN Tr. SeverinLot 3 SDN Tg. JiuLot 4 SDN Rm. ValceaLot 5 SDN Slatina  
Acord cadru – Lucrari de intretinere curenta – parte carosabila, acostamente, benzi de urgenta si benzi de incadrare anul I – IV –DRDP Craiova:Lot 1 SDN Craiova Lot 2 SDN Tr. SeverinLot 3 SDN Tg. JiuLot 4 SDN Rm. ValceaLot 5 SDN Slatina  
Acord cadru – Lucrari de intretinere curenta – parte carosabila, acostamente, benzi de urgenta si benzi de incadrare anul I – IV –DRDP Craiova:Lot 1 SDN Craiova Lot 2 SDN Tr. SeverinLot 3 SDN Tg. JiuLot 4 SDN Rm. ValceaLot 5 SDN Slatina