Feedback
I.D.: 94162729

"ÎNFIINŢARE CENTRU DE COLECTARE DEŞEURI PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA FORĂŞTI, JUDEŢUL SUCEAVA, ÎN CADRUL APELURILOR DE PROIECTE PNRR"

Data publicarii
05.03.24 Exista 132.145 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45222110-3 34951000-8 44313100-8 45112710-5 45223210-1 45232130-2 45233120-6 45233292-2 45310000-3
Termenul limita pentru depunere:
25.03.24
Pretul estimativ:
2.383.804,18 RON - 2.383.804,18 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 05.03.24 Publicat la 20.03.24 Publicat la 22.03.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prezenta achiziţie prevede lucrări de construcţie la obiectivul de investiţii "ÎNFIINŢARE CENTRU DE COLECTARE DEŞEURI PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA FORĂŞTI, JUDEŢUL SUCEAVA, ÎN CADRUL APELURILOR DE PROIECTE PNRR", rezultând o platformă de colectarea a deşeurilor în comuna Forăşti, judeţul Suceava. Activităţile propuse prin proiecte vor cuprinde investiţiile necesare înfiinţării unui centru de colectare prin aport voluntar c...
Prezenta achiziţie prevede lucrări de construcţie la obiectivul de investiţii "ÎNFIINŢARE CENTRU DE COLECTARE DEŞEURI PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA FORĂŞTI, JUDEŢUL SUCEAVA, ÎN CADRUL APELURILOR DE PROIECTE PNRR", rezultând o platformă de colectarea a deşeurilor în comuna Forăşti, judeţul Suceava. Activităţile propuse prin proiecte vor cuprinde investiţiile necesare înfiinţării unui centru de colectare prin aport voluntar ce vor asigura colectarea separată a deşeurilor menajere care nu pot fi colectate in sistem "door-todoor", respectiv deşeuri reciclabile şi biodeşeuri care nu pot fi colectate în pubelele individuale, precum şi fluxurile speciale de deşeuri - deşeuri voluminoase, deşeuri textile, deseuri din lemn, mobilier, deşeuri din anvelope, deşeuri de echipamente electrice şi electronice, baterii uzate, deşeuri periculoase, deşeuri de gradină, deşeuri din constructii şi demolări. Se va avea in vedere o perioada de maximum 6 luni calendaristice pentru execuţia lucrărilor. Valoarea estimată a contractului de achiziţie publică de execuţie este de 2.383.804,18 lei fără TVA, valoare stabilită în devizul general intocmit la faza PT, după cum urmează: Cap. 2: Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor: 50.013,20 lei fără TVA Cap. 4.1. Construcţii şi instalaţii: 2.253.329,17 lei fără TVA Cap. 4.2. Montaj utilaje tehnologice: 7.600,00 lei fără TVA cAP. 4.3.2 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj: 39.700,00 lei fără TVA Cap. 5.1.1. Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier: 33.161,81 lei fără TVA. Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului in condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice. Nu există limitări între capitole sau subcapitole de cheltuieli, ofertanţii având dreptul cât şi obligaţia de a prevedea toate costurile rezultate din listele de cantităţi şi din oferta sa. Pentru capitolul 5.1.1. fiecare ofertant are libertatea de a propune propriile costuri în funcţie de organizarea proprie şi cerinţele Documentaţiei de atribuire. ****) Se permite ofertanţilor să utilizeze propriile distanţe de transport pentru resursele materiale de la furnizori la locul lucrării. În cadrul propunerii tehnice ofertanţii trebuie să indice principalii furnizori precum şi distanţa de transport de la aceştia. *****) La întocmirea ofertei sunt aplicabile prevederile Ordonanţei 1568/2002, în sensul în care normele din articolele de deviz sunt orientative, respectiv "Ofertanţii au deplină libertate de a-şi prevedea în ofertă propriile consumuri şi tehnologii de execuţie, cu respectarea cerinţelor cantitative şi calitative prevăzute în proiectul tehnic, în Caietul de sarcini şi în alte acte normative în vigoare care reglementează execuţia lucrărilor" . Termenul limita pana la care un operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 13 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 7-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofetelor, la toate solicitarile de clarificari primite cu 13 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu