Feedback
I.D.: 87384806

"Îmbunătăţirea serviciilor publice pentru creşterea calităţii vieţii cetăţenilor prin digitalizare în comuna Snagov"

Data publicarii
27.09.23 Exista 118.696 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212600-5 30210000-4 30231100-8 30231300-0
Termenul limita pentru depunere:
31.10.23
Pretul estimativ:
1.598.745,28 RON - 1.598.745,28 RON
Documente participare:
  1. 1. Caiet de sarcini_rev-semnat.pdf
  2. Draft contract servicii_rev-semnat.pdf
  3. Formular 10 PROPUNERE TEHNICA-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de dezvoltare software şi furnizare echipamente IT în cadrul proiectului "Îmbunătăţirea serviciilor publice pentru creşterea calităţii vieţii cetăţenilor prin digitalizare în comuna Snagov" Se doreste achizitionarea următoarelor dezvoltări de software şi echipamente TIC: A. Dezvoltare software pentru: 1. Audienţe Online şi Offline 2. Teleaudienţe online integrate în website 3. Pontaj electronic 4. Harta sesizărilo...
Servicii de dezvoltare software şi furnizare echipamente IT în cadrul proiectului "Îmbunătăţirea serviciilor publice pentru creşterea calităţii vieţii cetăţenilor prin digitalizare în comuna Snagov" Se doreste achizitionarea următoarelor dezvoltări de software şi echipamente TIC: A. Dezvoltare software pentru: 1. Audienţe Online şi Offline 2. Teleaudienţe online integrate în website 3. Pontaj electronic 4. Harta sesizărilor online pentru cetăţeni 5. Aplicaţie mobilă semnalare probleme 6. Dulap Inteligent pentru Documente 7. Parc Auto 8. Infochiosc 9. Bugetare participativă 10. Management incidente / Ticketing 11. Modul Contracte 12. Modul Achiziţii 13. Modul Investiţii 14. Proiecte Fonduri Europene 15. Educare şi testare personal 16. Semnalare neregularităţi intern 17. Modul SCIM 18. Închirieri online 19. Patrimoniu 20. Aplicaţie mobilă funcţionari 21. Autorizaţii online cu plată electronică pentru transport de mare tonaj 22. Modul Poliţie Locală 23. Harta Investiţii 24. Harta Patrimoniului 25. Juridic – integrat cu portalul Ministerului Justiţiei 26. Robot telefonic 27. Portal cetăţeni cu funcţionalităţi extinse şi automatizări 27.1. Plata taxelor şi a impozitelor online 27.2. Depunerea declaraţiilor de impunere online 27.3. Eliberarea de certificate fiscale online 27.4. Eliberarea de adeverinţe online 28. Aplicaţie mobilă cetăţeni 29. Aplicaţie mobilă turişti 30. Sistem management bonuri de ordine la ghişee 31. Aplicaţie GIS B. Echipamente: Calculator desktop workstation -5 buc; Monitor 23.8" - 5 buc; Laptop + Geanta transport + mouse wireless -5 buc; Multifuncţională color A3 de reţea - imprimantă, scanner, copiator - 2 buc; APC Back-UPS 750VA, 230V, AVR (Surse neîntreruptibile) -5 buc; Licenţă retail Microsoft Office 2021 Home and Business - 10 buc; Sistem video conferinţă - Full Room Kit for Microsoft Team Room format din: (- MiniPC; - Consolă management cu display de min. 10.1" şi suport multi-touch pentru 10 puncte de atingere; - Camera Web cu 2 microfoane incorporate;- Microfon tip sateliţi - 2 buc.;- Sistem Audio tip Soundbar cu 4 difuzoare şi 4 microfoane încorporate;) -1 buc ; Microsoft Teams Rooms Pro - licenţă 12 luni -1 buc; Display interactiv (tablă interactivă) 65", 4K UHD - 1 buc; Calculator Intel Core i5-10210u 8GB RAM - 256GB SSD - Win 11 Pro -1 buc; Dulap inteligent pentru documente - 5 buc; Infochiosc - 2 buc; Dronă pentru inspectii + kit baterii (Dronă pentru inspectarea zonelor de risc) - 1 buc; Reţea Wi-FI cu 15 AP de exterior - 1 buc. NOTA : Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta stabileste 1 termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel : Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este 18 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în a 11 zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu