Institutia Oras Rasnov cu sediul în Rasnov, Str. Piata Unirii, nr. 12, jud. Brasov, telefon 0268 230002 / fax 0368 401859 intentioneaza sa achizitioneze produse cu montaj si transport inclus in pret avand ca obiect de achizitie : "Furnizare si montaj materiale electrice pentru reparatii la sistemul de iluminat stradal - Orasul Rasnov, Jud.Brasov"
Conditii referitoare la contract: Furnizare produse cu transport si montaj i...
Institutia Oras Rasnov cu sediul în Rasnov, Str. Piata Unirii, nr. 12, jud. Brasov, telefon 0268 230002 / fax 0368 401859 intentioneaza sa achizitioneze produse cu montaj si transport inclus in pret avand ca obiect de achizitie : "Furnizare si montaj materiale electrice pentru reparatii la sistemul de iluminat stradal - Orasul Rasnov, Jud.Brasov"
Conditii referitoare la contract: Furnizare produse cu transport si montaj inclus in pret
Obiectul contractului de furnizare, ce urmeaza a fi atribuit, consta in:"Furnizare si montaj materiale electrice pentru reparatii la sistemul de iluminat stradal - Orasul Rasnov, Jud.Brasov"
Ofertarea , furnizarea si montajul produselor trebuie sa respecte prevederile caietului de sarcini, anexa cu listele de cantitati, emise de compartimentul de specialitate din cadrul Primariei precum si caracteristicile/ cerintele din prezentul anunt.
Prin semnarea contractului, ofertantul isi asuma furnizarea , transportul si montajul produselor in conformitate cu anexa cuprinsa in caietul de sarcini, emisa de compartimentul de specialitate din cadrul Primariei, precum si caracteristicile/ cerintele din prezentul anunt, puse la dispozitie.
Se vor depune doar documentele solicitate ( Formulare se vor trimite odata cu celelalte documente solicitate).
Durata contractului va fi de 6 luni de zile de la data semnarii acestuia.Perioada de garantie acordata produselor va fi minim cea acordata de producatorul acestora si va fi certificata prin documente doveditoare in acest sens. Materialele folosite vor corespunde standardelor nationale care respecta standarde europene/internationale. Plata se va face in termen de 30 de zile de la primirea facturii dupa ce in prealabil au fost inaintate si verificate rapoartele de montaj si documente doveditoare ale calitatii si conformitatii materialelor puse in opera.
Ofertantul declarat castigator se va posta in SICAP unde se va face atribuirea, mentionand denumirea obiectului si facand referire la numarul prezentului anunt de publicitate.
Operatorul economic va respecta normele de securitate in munca si normele pentru situatii de urgenta si va efectua in acest sens instructajul cu toti angajatii sai.
Sunt declarate oferte admisibile acele oferte care au indeplinit cerintele impuse in caietul de sarcini, emis de compartimentul de specialitate din cadrul Primariei si anuntul de publicitate.
Pentru informatii suplimentare: investitii@primariarasnov.ro, telefon 0268/230.002 interior 217.