4. Lot 4: Set birou elegant din piele ecologică,
Lot 4: Set birou elegant din piele ecologică = 150 buc, conform specificatiilor tehnice minimale cuprinse in caietul de sarcini.
Toate materialele promotionale vor trebui personalizate cu elementele de identitate vizuală ale Programului Interreg V-A România-Ungaria. Layout-ul tuturor materialelor realizate va respecta toate prevederile Manualului de Identitate Viz...
4. Lot 4: Set birou elegant din piele ecologică,
Lot 4: Set birou elegant din piele ecologică = 150 buc, conform specificatiilor tehnice minimale cuprinse in caietul de sarcini.
Toate materialele promotionale vor trebui personalizate cu elementele de identitate vizuală ale Programului Interreg V-A România-Ungaria. Layout-ul tuturor materialelor realizate va respecta toate prevederile Manualului de Identitate Vizuală pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria. Inscripţionarea siglelor se va realiza aliniat, vizibil şi nedeformat, asigurând vizibilitate optimă, în culoare contrastantă cu materialul din care este confecţionat obiectul. Elementele de identitate vizuală ale Programului Interreg V-A România-Ungaria sunt disponibile pe pagina web oficială a acestuia, la: http://interreg-rohu.eu/en/communication-and-visual-identity. Orice rezultate sau drepturi legate de materialele promoţionale, inclusiv drepturi de autor şi/sau orice alte drepturi de proprietate intelectuală şi/sau industrială, obţinute în executarea sau ca urmare a executării serviciilor ce fac obiectul Caietului de sarcini vor fi proprietatea Autorităţii Contractante, care le poate utiliza, publica sau transfera după cum consideră necesar, fără nici un fel de limitare geografică sau de altă natură. Pentru obiectele care necesită achiziţionare în vederea personalizării, Prestatorul va prezenta Autorităţii Contractante mai multe mostre din fiecare tip de produs, care să corespundă specificaţiilor din prezentul caiet de sarcini. În baza acestora, Autoritatea Contractantă va alege obiectele care vor fi achiziţionate şi personalizate. Comunicarea şi acordarea bunului de tipar se va realiza în baza machetelor transmise de către Prestator Autorităţii Contractante, via e-mail. Bunul de tipar se va acorda pe macheta finală, agreată de către Autoritatea Contractantă. Pentru acordarea "Bunului de Tipar" in vederea executiei, furnizorul va trimite la sediul BRECO mostra cu produsul inscriptionat..
1. Lot 1: Rucsac Laptop 15.6",
Lot 1: Rucsac Laptop 15.6" = 250 buc, conform specificatiilor din caietul de sarcini.
3. Lot 3: Cană de filtrare apă,
Lot 3: Cană de filtrare apă = 250 buc, conform cerintelor tehnice minimale din caietul de sarcini..
5. Lot 5: Diverse materiale promoţionale conform specificaţiilor din caietul de sarcini,
Numarul de bucati din fiecare reper si specificatiile tehnice minimale sunt cuprinse in caietul de sarcini. Toate materialele promotionale vor trebui personalizate cu elementele de identitate vizuală ale Programului Interreg V-A România-Ungaria. Layout-ul tuturor materialelor realizate va respecta toate prevederile Manualului de Identitate Vizuală pentru Programul Interreg V-A România-Ungaria. Inscripţionarea siglelor se va realiza aliniat, vizibil şi nedeformat, asigurând vizibilitate optimă, în culoare contrastantă cu materialul din care este confecţionat obiectul. Elementele de identitate vizuală ale Programului Interreg V-A România-Ungaria sunt disponibile pe pagina web oficială a acestuia, la: http://interreg-rohu.eu/en/communication-and-visual-identity . Orice rezultate sau drepturi legate de materialele promoţionale, inclusiv drepturi de autor şi/sau orice alte drepturi de proprietate intelectuală şi/sau industrială, obţinute în executarea sau ca urmare a executării serviciilor ce fac obiectul Caietului de sarcini vor fi proprietatea Autorităţii Contractante, care le poate utiliza, publica sau transfera după cum consideră necesar, fără nici un fel de limitare geografică sau de altă natură. Pentru obiectele care necesită achiziţionare în vederea personalizării, Prestatorul va prezenta Autorităţii Contractante mai multe mostre din fiecare tip de produs, care să corespundă specificaţiilor din prezentul caiet de sarcini. În baza acestora, Autoritatea Contractantă va alege obiectele care vor fi achiziţionate şi personalizate. Comunicarea şi acordarea bunului de tipar se va realiza în baza machetelor transmise de către Prestator Autorităţii Contractante, via e-mail. Bunul de tipar se va acorda pe macheta finală, agreată de către Autoritatea Contractantă. Pentru acordarea "Bunului de Tipar" in vederea executiei, furnizorul va trimite la sediul BRECO mostra cu produsul inscriptionat..
2. Lot 2: Husa Scaun Auto 12V cu incalzire,
Lot 2: Husa Scaun Auto 12V cu incalzire = 250 buc, conform cerintelor tehnice minimale din caietul de sarcini..