Feedback
I.D.: 41173794

"Furnizare plicuri format special necesare MAI-Directia Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor pentru implicuirea si transmiterea la domiciliul solicitantilor a permiselor de conducere si a certificatelor de inmatriculare"

Data publicarii
13.01.20 Exista 477.768 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30199230-1
Pretul estimativ:
1.117.440,00 RON - 1.117.440,00 RON
1.117.440,00 RON - 1.117.440,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru cu un singur operator economic Durata acordului-cadru: Durata 48 luni Contractul subsecvent urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei da nu Valoarea totala estimată fără TVA (pentru 48 luni): 1.117.440 Monedă: LEI Cantităţi minime şi maxime ale acordului-cadru: Valorile estimate pentru cantitatea minima respectiv cantitatea maxima ce vor face obiectul acordulu...
Acord-cadru cu un singur operator economic Durata acordului-cadru: Durata 48 luni Contractul subsecvent urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei da nu Valoarea totala estimată fără TVA (pentru 48 luni): 1.117.440 Monedă: LEI Cantităţi minime şi maxime ale acordului-cadru: Valorile estimate pentru cantitatea minima respectiv cantitatea maxima ce vor face obiectul acordului cadru pentru 48 de luni: Valoare minima : 771.840 lei /48 luni 6700 buc plicuri X 24 zile/luna X 12 luni =1.929.600 bucati plicuri/12 luni 1.929.600 buc.plicuri/12 luni x 4 ani =7.718.400 bucati plicuri/ 48 luni 7.718.400 buc.plicuri X 0,1 lei/plic = 771.840 lei / 48 luni Valoare maxima : 1.117.440 lei/48 luni 9.700 buc plicuri X 24 zile/luna X 12 luni = 2.793.600 buc. plicuri /12 luni 2.793.600 buc /12 luni x 4 ani =11.174.400 buc plicuri / 48 luni 11.174.400 buc plicurix0,1 lei/plic = 1.117.440 lei/48 luni Estimări ale cantităţilor minime şi maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: Cantitatea minima ce va face obiectul unui singur contract subsecvent pentru12 luni va fi 1.929.600 buc plicuri cu o valoare minima estimata de 192.960 lei respectiv cantitatea maxima ce va face obiectul contractului subsecvent pentru 12 luni va fi de 2.793.600buc plicuri cu o valoare estimata de 279.360 lei, reprezentand 1/4 din cantitatea totală de produse. Frecventa si valoarea contractelor ce urmează sa fie atribuite: încheierea contractelor subsecvente se va face numai in functie de necesitatile efective ale autoritatii contractante, cantitatile minime si maxime fiind estimative. Calendar estimat - anual.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie servicii de suport IT aferente sistemului integrat de management al activităţilor de investiţii, control şi integritate la nivelul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei  
Reactivi de laborator si reactivi chimici – 52 loturi  
Achiziţie servicii de suport IT aferente sistemului integrat de management al activităţilor de investiţii, control şi integritate la nivelul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei 08.06.22
Achiziție servicii de suport IT aferente sistemului integrat de management al activităților de investiții, control și integritate la nivelul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației  
Achiziție servicii de suport IT aferente sistemului integrat de management al activităților de investiții, control și integritate la nivelul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației  
Achiziție servicii de suport IT aferente sistemului integrat de management al activităților de investiții, control și integritate la nivelul Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației  
Achiziţie servicii de suport IT pentru dezvoltare şi mentenanţă evolutivă a sistemului integrat de management al activităţilor de investiţii, control şi integritate din cadrul MDLPA aferente modulului de management al investiţiilor derulate de către MDLPA prin PNRR  
PRODUSE SOFTWARE ŞI LICENTE  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de gaze naturale pentru locurile de consum ale ANCOM (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini.  
"Acord cadru pentru servicii de colectare date pentru RICA din România"