5. Lot 5 - Dispozitive de protecţie împotriva incendiilor,
Autoritatea Contractantă, Consiliul Judeţean Dâmboviţa, în conformitate cu prevederile caietului de sarcini aferent LOT 5, doreşte să achiziţioneze: Stingător portativ cu pulbere tip P6 -11bucată, Stingător portativ cu spumă 50 L -1bucată, Pichet de incendiu PSI complet echipat -1bucatăDurata contractului este de la data semnării acestuia (dar numai du...
5. Lot 5 - Dispozitive de protecţie împotriva incendiilor,
Autoritatea Contractantă, Consiliul Judeţean Dâmboviţa, în conformitate cu prevederile caietului de sarcini aferent LOT 5, doreşte să achiziţioneze: Stingător portativ cu pulbere tip P6 -11bucată, Stingător portativ cu spumă 50 L -1bucată, Pichet de incendiu PSI complet echipat -1bucatăDurata contractului este de la data semnării acestuia (dar numai după constituirea garanţiei de buna execuţie) până la expirarea duratei de garanţie ofertate. Livrarea produselor se va face doar după emiterea de către Achizitorul a notei de comandă. Termenul de livrare şi montaj al produselor solicitate este de maxim 30 de zile de la emiterea notei de comandă de către achizitor..
1. Lot 1 Echipamente imagistică,
Autoritatea Contractantă, Consiliul Judeţean Dâmboviţa, în conformitate cu prevederile caietului de sarcini aferent LOT 1, Aparat radiologie digitală - 1 bucată, Ecograf staţionar cu 3 sonde -1 bucată.Durata contractului este de la data semnării acestuia (dar numai după constituirea garanţiei de buna execuţie) până la expirarea duratei de garanţie ofertate. Livrarea produselor se va face doar după emiterea de către Achizitorul a notei de comandă. Termenul de livrare şi montaj al produselor solicitate este de maxim 30 de zile de la emiterea notei de comandă de către achizitor..
3. Lot 3 - Mobilier medical,
Autoritatea Contractantă, Consiliul Judeţean Dâmboviţa, în conformitate cu prevederile caietului de sarcini aferent LOT 3, doreşte să achiziţioneze: Dulap pentru medicamente U.F. şi dezinfectante -7bucată, Canapea consultaţii ginecologică -1bucată, Birou -5bucată, Scaun -23bucată, Birou recepţie -1bucată, Brancard radiotransparent pentru transfer şi resuscitare -2bucată, Brancard radiotransparent pentru transfer, resuscitare şi examinare -3bucată, Canapea aşteptare cu 3 locuri -7bucată, Cărucior pentru instrumentar şi medicamente-5bucată, Măsuţă inox tratament -10bucată, Modul depozitare cu sertare -10bucată, Targă duş -1bucată, Targă lopată -3bucată, Targă rigidă -3bucată, Stative (cu 4 cârlige) perfuzii suspendate -5bucată, Stative perfuzii telescopice mobile -5bucată, Perdele cu braţ telescopic şi rabatabil -10bucată, Stativ telescopic mobil -1bucată, Vestiare 2 locuri -5bucată, Masă conferinţe -1bucată.Durata contractului este de la data semnării acestuia (dar numai după constituirea garanţiei de buna execuţie) până la expirarea duratei de garanţie ofertate. Livrarea produselor se va face doar după emiterea de către Achizitorul a notei de comandă. Termenul de livrare şi montaj al produselor solicitate este de maxim 30 de zile de la emiterea notei de comandă de către achizitor..
2. Lot 2 - Aparatură medicală,
Autoritatea Contractantă, Consiliul Judeţean Dâmboviţa, în conformitate cu prevederile caietului de sarcini aferent LOT 2, Set pentru imobilizare membre superioare şi inferioare -5 bucată, Set 2 injectomate cu 2 infuzomate – 2 bucată, Set laringoscop - cu diverse lame - 4 bucată, Sistem de încălzire a lichidelor perfuzate - 1 bucată, Sistem de perfuzie sub presiune - 1bucată, Truse instrumentar chirurgical - 2bucată,Aspirator secreţii portabil - 2bucată, Defibrilator -4bucată, Electrocardiograf -4bucată, Monitoare funcţii vitale -10bucată, Monitor triaj cu manşete la diferite mărimi (copii) -1bucată, Nebulizatoare - 2bucată, Pătură cu aer cald -2bucată, Tuburi O2 (cu manometru) transport + reductor -11bucată, Ventilator portabil -1bucată, Lampă UV -4bucată, Lampă scialitică LED cu 1 braţ mobilă -1bucată, Negatoscop -1bucată, Otoscop + oftalmoscop de perete-2bucată,Staţie centrală de monitorizare-1bucată, Frigider medicamente-2bucată, Lavoar de producere apă sterilă cu un post de lucru -2bucată. Durata contractului este de la data semnării acestuia (dar numai după constituirea garanţiei de buna execuţie) până la expirarea duratei de garanţie ofertate. Livrarea produselor se va face doar după emiterea de către Achizitorul a notei de comandă. Termenul de livrare şi montaj al produselor solicitate este de maxim 30 de zile de la emiterea notei de comandă de către achizitor..
4. Lot 4 -Echipamente IT,
Autoritatea Contractantă, Consiliul Judeţean Dâmboviţa, în conformitate cu prevederile caietului de sarcini aferent LOT4, doreşte să achiziţioneze: Calculator -3bucată, Videoproiector -1bucată, Sistem videoconferinţă-1bucată.Durata contractului este de la data semnării acestuia (dar numai după constituirea garanţiei de buna execuţie) până la expirarea duratei de garanţie ofertate. Livrarea produselor se va face doar după emiterea de către Achizitorul a notei de comandă. Termenul de livrare şi montaj al produselor solicitate este de maxim 30 de zile de la emiterea notei de comandă de către achizitor..