Feedback
I.D.: 101592698

"Furnizare Echipamente IT" în cadrul proiectului "Configurarea şi operaţionalizarea unei structuri organizaţionale ce reuneşte 4 centre pilot şi acordarea de suport în vederea implementării Investiţiei I.4 - Economie circulară şi creşterea eficienţei energetice a clădirilor istorice din cadrul Componentei C5 - Valul renovării din PNRR"

Data publicarii
20.08.24 Exista 30.996 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30000000-9 30213300-8 48000000-8 48321000-4 48624000-8
Termenul limita pentru depunere:
02.09.24
Pretul estimativ:
536.088,00 RON - 536.088,00 RON
Documente participare:
  1. Clarificare_Oficiu_Erata_Automata_DF1223661.pdf
  2. Caiet Sarcini IT PNRR.pdf
  3. Formular nr. 16-Propunere-financiara.xlsx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare Echipamente IT" în cadrul proiectului "Configurarea şi operaţionalizarea unei structuri organizaţionale ce reuneşte 4 centre pilot şi acordarea de suport în vederea implementării Investiţiei I.4 - Economie circulară şi creşterea eficienţei energetice a clădirilor istorice din cadrul Componentei C5 - Valul renovării din PNRR" În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificările ş...
Furnizare Echipamente IT" în cadrul proiectului "Configurarea şi operaţionalizarea unei structuri organizaţionale ce reuneşte 4 centre pilot şi acordarea de suport în vederea implementării Investiţiei I.4 - Economie circulară şi creşterea eficienţei energetice a clădirilor istorice din cadrul Componentei C5 - Valul renovării din PNRR" În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 6 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractantăstabileşte un termen limită în care va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare, respectiv cu 3 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Furnizare Echipamente IT" în cadrul proiectului "Configurarea şi operaţionalizarea unei structuri organizaţionale ce reuneşte 4 centre pilot şi acordarea de suport în vederea implementării Investiţiei I.4 - Economie circulară şi creşterea eficienţei energetice a clădirilor istorice din cadrul Componentei C5 - Valul renovării din PNRR" 02.09.24
Furnizare Echipamente IT în cadrul proiectului Investiţiei "I.4 – Economie circulară şi creşterea eficienţei energetice a clădirilor istorice din cadrul Componentei C5 – Valul renovării din PNRR, ce include: I4.a, I4.b, I4.c, I4.d" 18.11.24
Furnizare Echipamente IT în cadrul proiectului Investiţiei "I.4 – Economie circulară şi creşterea eficienţei energetice a clădirilor istorice din cadrul Componentei C5 – Valul renovării din PNRR, ce include: I4.a, I4.b, I4.c, I4.d" 18.11.24
"Achiziţia serviciilor dirigintelui de şantier" în cadrul proiectului "Construcţie locuinţe sociale colective, inclusiv utilităţi si amenajări exterioare loc de joaca, str. Baia de Nisip" , cod SMIS 137985 19.01.23
Achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări în cadrul proiectului Îmbunătăţirea calităţii vieţii şi a mediului urban în municipiul Mediaş–Icod SMIS125653,COMPONENTA A "CENTRU MULTIFUNCŢIONAL EDUCAŢIONAL(CORP E,AVIAŢIE)" LOT 1:Servicii de proiectare tehnică şi execuţie lucrări "CENTRU MULTIFUNCŢIONAL EDUCAŢIONAL LOT 2:Achiziţia dotărilor pt ob de investiţie"CENTRU MUNCŢIONAL EDUCAŢIONAL 18.03.22
"ACHIZIŢIA DE DOTĂRI" din cadrul proiectului "Îmbunătăţirea calităţii vieţii şi a mediului urban în municipiul Mediaş – I" cod SMIS 125653 - COMPONENTA A: "CENTRU MULTIFUNCŢIONAL EDUCAŢIONAL (CORP E, AVIAŢIE)" 22.06.23
Executie lucrari in cadrul proiectului: " Renovare energetică moderată a blocului de locuinţe BL 48, scara A+B str. Govora, nr. 4 si blocului de locuinte str. 1 Decembrie, nr. 22" 27.03.24
Achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "CENTRU COMUNITAR MEDICO-SOCIAL (CORP R, AVIAŢIE)" cod SMIS 136917 27.04.22
Achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări în cadrul proiectului "CENTRU SOCIAL COMUNITAR DE AGREMENT SI SPORT" cod SMIS 137261 LOT 1: Servicii de proiectare tehnică şi execuţie lucrări "CENTRU SOCIAL COMUNITAR DE AGREMENT SI SPORT" LOT 2: Achiziţia dotărilor pentru obiectivul de investiţie "CENTRU SOCIAL COMUNITAR DE AGREMENT SI SPORT" 28.04.22
"Achizitie mobilier si materiale didactice" din cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe din Municipiul Mediaş, Judeţul Sibiu", cod F-PNRR-Dotari-2023-5197 22.08.24