Feedback
I.D.: 69507132

"Furnizare şi instalare multifuncţionale format A3 şi imprimante laser format A4 pentru unităţile subordonate Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Braşov situate în judeţele Braşov, Alba, Harghita, Mureş, Sibiu şi Covasna"

Data publicarii
27.05.22 Exista 202.694 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30121100-4 30232110-8
Termenul limita pentru depunere:
14.06.22
Pretul estimativ:
250.760,00 RON - 250.760,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 27.05.22 Publicat la 09.06.22
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se impune reînnoirea parcului de periferice IT prin achiziţionarea de multifuncţionale format A3 respectiv imprimante laser format A4 întrucât o parte dintre echipamente (imprimante, faxuri, copiatoare) aflate în dotarea DGRFP Braşov şi a unităţilor subordonate acesteia sunt ieşite din garanţie, sau sunt consumate fizic, având mult peste numărul de pagini imprimate/copiate recomandate de către producător. Mai mult, reparaţi...
Se impune reînnoirea parcului de periferice IT prin achiziţionarea de multifuncţionale format A3 respectiv imprimante laser format A4 întrucât o parte dintre echipamente (imprimante, faxuri, copiatoare) aflate în dotarea DGRFP Braşov şi a unităţilor subordonate acesteia sunt ieşite din garanţie, sau sunt consumate fizic, având mult peste numărul de pagini imprimate/copiate recomandate de către producător. Mai mult, reparaţiile în cazul imprimantelor/multifuncţionalelor care se defectează, implică, costuri care se ridică de multe ori la preţul de achiziţie al unui echipament nou cu caracteristici tehnice similare. Cerinţele tehnice solicitate prin Caietul de sarcini sunt minim necesare, luând în calcul asigurarea unei expandabilităţi suficiente şi în concordanţă cu planurile pe termen lung. Autoritatea contractantă doreşte să achizitioneze multifuncţionale format A3 şi imprimante laser format A4, care ofera un echilibru intre portabilitate, performanta si puterea de functionare. Termenul limita pana la care se vor solicita clarificari este de 6 zile, inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractantă stabileşte un termen – limită în care va asigura răspunsul clar şi complet la solicitările de clarificare/informaţii suplimentare ale ofertanţilor astfel: În cazul în care solicitarea de clarificare / informaţii suplimentare este încărcată în SEAP în cadrul termenului – limită de 6 zile înainte de data limită pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor cu 3 zile. Se vor respecta prevederile art. 160 din Legea 98/2016, actualizata si ale art. 27 din Anexa la HG 395/2016 actualizata
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu