Feedback
I.D.: 55328094

"Extindere sistem informatic integrat" pentru implementarea proiectului " eTurda – Debirocratizare prin digitalizare în administraţia publică", cod SMIS 135985, finanţat prin POCA CP13/2019

Data publicarii
24.03.21 Exista 337.360 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48900000-7 30213200-7 30232100-5 32570000-9 48820000-2 72212517-6
Termenul limita pentru depunere:
26.04.21
Pretul estimativ:
981.592,00 RON - 981.592,00 RON
Documente participare:
  1. Anexa Matrice de conformitate la Formular 11_Turda rev 5 11032021.xlsx
  2. Model contract furnizare Turda.doc
  3. Modele de formulare Turda 1.doc
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul general al proiectului constă în consolidarea capacitaţii instituţionale si eficientizarea activităţii la nivelul Municipiului Turda prin continuarea simplificării procedurilor administrative si reducerea birocraţiei pentru cetăţeni, implementând masuri din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea proceselor) si front-office pentru serviciile publice furnizate aferente compe...
Obiectivul general al proiectului constă în consolidarea capacitaţii instituţionale si eficientizarea activităţii la nivelul Municipiului Turda prin continuarea simplificării procedurilor administrative si reducerea birocraţiei pentru cetăţeni, implementând masuri din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea proceselor) si front-office pentru serviciile publice furnizate aferente competenţelor partajate ale administraţiei publice locale din Municipiul Turda din domeniul asistenţei sociale şi siguranţei şi ordinii publice. Astfel, prin prezentul proiect se urmăreşte creşterea gamei de servicii oferite în sistem electronic, disponibilitate extinsa a serviciilor electronice către cetăţeni, creşterea eficientei în tratarea solicitărilor. În acest sens este avuta în vedere extinderea funcţionalităţilor sistemului informatic actual în vederea digitalizării unor servicii furnizate de instituţie din domeniul asistenţei sociale şi siguranţei şi ordinii publice. Digitalizarea serviciilor publice în cadrul acestui proiect va urmări respectarea următoarelor principii cheie: - Reducerea timpului de livrare a serviciului public de către cetăţeni; - Reducere număr participanţi la proces: implicarea în cadrul procesului doar a participanţilor care aduc valoare adăugată procesului, respectiv implicarea participanţilor care prin prisma rolului şi/sau informaţiilor care le furnizează pot influenţa livrarea serviciului public; - Digital în mod implicit: design de servicii publice care sunt simplu de utilizat de către toată lumea şi se bazează pe tehnologii digitale; - Abordare focalizată pe cetăţean: dezvoltarea de servicii publice mai bune, care sa deservească nevoile oamenilor şi care sunt facile a fi utilizate; - Simplificarea procedurilor: reducerea numărului de interacţiuni dintre cetăţean şi administraţia publică în vederea obţinerii serviciului public; - O singură dată: presupune ca o informaţie existentă deja în cadrul adminsitraţiei publice locale să aibă un singur compartiment responsabil si să fie accesata în mod direct de către alte compartimente, fără a fi necesară implicarea cetăţeanului; - Reducerea costurilor administrative. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziţie publica are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare in legătura cu documentaţia de atribuire. este de 18 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu art.161 alineatul (2) din Legea 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, răspunsul autorităţii contractante la aceste solicitări trebuie să fie transmis in ziua a 11-a înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Implementare platforma informatica integrata" pentru proiectul "Masuri si instrumente pentru planificare strategica si simplificare a procedurilor administrative in Municipiul Campia Turzii", Cod SMIS 135941, finanţat prin POCA CP13/2019 28.12.20
"Servicii de consultanta pentru implementare CAF si BSC si servicii de instruire personal" 01.07.22
"Extindere sistem informatic integrat" pentru implementarea proiectului " eTurda – Debirocratizare prin digitalizare în administraţia publică", cod SMIS 135985, finanţat prin POCA CP13/2019  
Achiziţie servicii de consultanţă pentru implementarea instrumentelor BSC şi CAF, inclusiv formarea personalului în cadrul proiectului " Continuarea digitalizării serviciilor publice în Municipiul Câmpia Turzii", Cod proiect 154788 19.07.22
Achizitia de “Soluţii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei la nivelul Municipiului DEJ cod MySMIS 129268,Cod SIPOCA 655  
Servicii de asigurare a curățeniei: Platforma Vama Bors I - DN 1 km 641+700 - km 642+327- Acord cadru – 48 luni 26.06.24
Servicii de elaborare proiect tehnic pentru lucrările de infrastructură, inclusiv asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări în cadrul proiectului Amenajare Zonă de Agrement şi Construire Centru Multifuncţional în Municipiul Turda, cod SMIS 125947 29.09.21
Achizitia de "Servicii de consultanta pentru implementare CAF si BSC si servicii de instruire personal" în cadrul proiectului Management performant şi proceduri administrative simplificate pentru cetăţenii Municipiului Dej – cod SMIS 155153 27.06.22
CONCURS DE SOLUŢII SERVICII DE DEZVOLTARE, IMPLEMENTARE ŞI MENTENANŢĂ a unui sistem informatic integrat în cadrul proiectului SMART TERRITORY, compus din trei aplicaţii informatice: Atlas Teritorial, Ghişeu Unic, Digitalizare Arhivă 03.08.20
Servicii de asigurare a curateniei: Spatii de servicii de lunga durata pe autostrada: A10 - SEBES - TURDA, parcare: km 4+200 Calea I/km 4+500 Calea II" - Acord cadru – 48 luni 06.06.24