Contractul ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura de atribuire presupune executia lucrarilor pentru realizarea obiectivului de investitii "Canalizare menajeră şi staţie de epurare în comuna Schitu Goleşti, judeţul Argeş - etapa II".
Valoarea estimata fara TVA =6.989.379,15 LEI
Devizul general aferent lucrarii prevede urmatoarele categorii de lucrari:
1. cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului (cap....
Contractul ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura de atribuire presupune executia lucrarilor pentru realizarea obiectivului de investitii "Canalizare menajeră şi staţie de epurare în comuna Schitu Goleşti, judeţul Argeş - etapa II".
Valoarea estimata fara TVA =6.989.379,15 LEI
Devizul general aferent lucrarii prevede urmatoarele categorii de lucrari:
1. cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului (cap. 1): 654.826,39 lei, din care:
- amenajarea terenului (subcap. 1.2.1): 93.082,15 lei;
- relocări şi protejări utilităţi (subcap. 1.2.2): 558.795,75 lei;
- amenajari pentru protectia mediului (subcap. 1.3): 2.948,49 lei.
2. cheltuieli pentru investitia de baza (cap. 4): 6.216.073,61lei, din care:
- construcţii şi instalaţii (subcap. 4.1.): 5.790.673,61 lei;
- utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj (subcap. 4.3.): 425.400,00 lei;
3. organizare de santier (cap.5.1.): 112.979,15 lei, din care:
- lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier (subcap. 5.1.1.): 100.547,00 lei
- cheltuieli conexe organizării de şantier: 12.432,15 lei.
4. cheltuieli pentru probe tehnologice si teste si predare la beneficiar (cap. 6): 5.500,00 lei, din care:
- probe tehnologice si teste (subcap. 6.2.): 5.500,00 lei.
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata in devizul general aferent obiectivului de investitii, acestea putand fi accesate, dupa caz, in functie de necesitati, prin modificarea contractului in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari: 6 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 13.