Feedback
I.D.: 99242365

"Execuţie lucrări de reabilitare, modernizare şi echipare a infrastructurii educaţionale pentru învăţământul profesional şi tehnic, în cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea şi echiparea infrastructurii educaţionale pentru învăţământul profesional şi tehnic la Colegiul Tehnic Alexandru Ioan Cuza şi adaptarea sistemului de educaţie la evoluţia tehnologică", cod SMIS 317839"

Data publicarii
28.06.24 Exista 127.075 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Termenul limita pentru depunere:
22.07.24
Pretul estimativ:
6.116.949,74 RON - 6.116.949,74 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 28.06.24 Publicat la 11.07.24 Publicat la 15.07.24 Publicat la 18.07.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
INFORMAŢII GENERALE PRIVIND OBIECTUL INVESTIŢIEI Denumirea obiectivului de investiţii: "Execuţie lucrări de reabilitare, modernizare şi echipare a infrastructurii educaţionale pentru învăţământul profesional şi tehnic, în cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea şi echiparea infrastructurii educaţionale pentru învăţământul profesional şi tehnic la Colegiul Tehnic Alexandru Ioan Cuza şi adaptarea sistemului de educaţi...
INFORMAŢII GENERALE PRIVIND OBIECTUL INVESTIŢIEI Denumirea obiectivului de investiţii: "Execuţie lucrări de reabilitare, modernizare şi echipare a infrastructurii educaţionale pentru învăţământul profesional şi tehnic, în cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea şi echiparea infrastructurii educaţionale pentru învăţământul profesional şi tehnic la Colegiul Tehnic Alexandru Ioan Cuza şi adaptarea sistemului de educaţie la evoluţia tehnologică", cod SMIS 317839 " Se vor executa urmatoarele tipuri de lucrari: Refacere solutie acoperis sarpanta (structura de rezistenta, astereala, inlocuire invelitoare, jgheaburi, burlane etc – dupa caz.); Refacere pardoseli interioare; Inlocuirea instalatiilor aferente; Dotarea cu sisteme de iluminat moderne / inteligente; Lucrari de finisaje interioare si exterioare - zugraveli, vopsitorii, inlocuire totala a tamplariei, termosistem placaje etc; Refacerea grupurilor sanitare; Refacerea spatiului exterior; Accesibilitatea spatiilor studiate pentru persoane cu dizabilitati. Valoarea estimata a achizitiei este de 6.116.949,74 lei fara TVA si se compune din: -CAPITOLUL 1. Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului 1.2 Amenajarea terenului 84.702,62 lei fara TVA CAPITOLUL 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului 2.1 Instalatii sanitare exterioare 276.308,86 lei fara TVA 2.2 Instalatii electrice exterioare - 89.293,54 lei fara TVA 2.3 Bransamente exterioare - 240.000,00 lei fara TVA CAPITOLUL 4. Cheltuieli pentru investiţia de baza 4.1 Construcţii si instalaţii - 4.443.991,54 lei fara TVA 4.2 Montaj utilaj echipamente tehnologice - 44.961,00 lei fara TVA 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si funcţionale care necesita montaj - 893.232,00 lei fara TVA CAPITOLUL 5. Alte cheltuieli 5.1.1 Lucrări de construcţii(organizare de şantier) - 44.460,18 lei fara TVA Valoarea estimata nu contine cheltuielile diverse si neprevazute. La preţul contractului se pot adăuga cheltuielile diverse şi neprevăzute care vor fi decontate doar dacă este cazul. Modificarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. În conformitate cu art. 160, art. 161 din Legea 98/2016, art.7, alin (2) din Anexa 1, HG NR.419/2018, termenul limită până la care operatorII economicI interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este cu 14 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor si autoritatea contractantă va raspunde in mod clar si concret la solicitarile de clarificari in cea de a 7 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Durata de execuţie a lucrărilor este de 15 luni de la data emiterii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. Perioada de garanţie acordată lucrărilor este de minim 36 luni şi decurge de la data recepţiei la terminarea lucrărilor, pe ansamblu sau pe părţi din lucrare distincte din punct de vedere fizic şi funcţional, până la recepţia finală.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Execuţie lucrări de reabilitare, modernizare şi echipare a infrastructurii educaţionale pentru învăţământul profesional şi tehnic, în cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea şi echiparea infrastructurii educaţionale pentru învăţământul profesional şi tehnic la Colegiul Tehnic Alexandru Ioan Cuza şi adaptarea sistemului de educaţie la evoluţia tehnologică", cod SMIS 317839" 18.11.24
"Execuţie lucrări de reabilitare, modernizare şi echipare a infrastructurii educaţionale pentru învăţământul profesional şi tehnic, în cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea şi echiparea infrastructurii educaţionale pentru învăţământul profesional şi tehnic la Colegiul Tehnic Samuil Isopescu şi adaptarea sistemului de educaţie la evoluţia tehnologică", cod SMIS 311917" 30.07.24
Execuţie lucrări pentru proiectul: "Creşterea eficienţei energetice a clădirii Şcolii Gimnaziale nr. 10, cod SMIS 329891" 11.12.24
Servicii de elaborare proiect tehnic şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru proiectul "ÎMBUNĂTĂŢIREA SERVICIILOR EDUCAŢIONALE ŞI A CELOR CULTURAL-RECREATIVE, PRECUM ŞI A SPAŢIILOR PUBLICE URBANE, LA NIVELUL ORAŞULUI VICOVU DE SUS, JUDEŢUL SUCEAVA", cod SMIS 124794.  
Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "REABILITARE TERMICĂ ATELIER ŞCOLAR CU PROFIL MECANIC ÎN COMUNA GĂLĂNEŞTI, JUDEŢUL SUCEAVA" 04.03.24
Contract de lucrări având ca obiect execuţia de lucrări de renovare pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare clădire corp B – Biblioteca Bucovinei I. G. Sbiera Suceava, cu scopul transformării în hub de dezvoltare a competenţelor digitale", Apelul de proiecte PNRR/2022/C7/MCID/I17  
Servicii de proiectare faza Proiect Tehnic, asistenta tehnica din partea proiectantului si execuţie lucrari pentru proiectul de investitii „Construirea unui nou corp, reabilitarea, modernizarea şi dotarea Şcolii Gimnaziale Nr. 1 Vicovu de Sus, judeţul Suceava”, finantat prin PNDL. Prezenta procedura presupune achiziţia serviciilor de proiectare faza proiect tehnic, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii „Construirea unui nou corp, reabilitarea, modernizarea şi dotarea Şcolii Gimnaziale 13.07.18
Lucrari pentru proiectul “Reabilitarea si echiparea infrastructurii educationale a Colegiului Tehnic "Petru Musat" cod SMIS 126402 17.12.19
Executie lucrari:Reabilitarea şi echiparea infrastructurii educaţionale a Colegiului Tehnic "Petru Musat" 18.02.20
Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor, verificarea tehnica de caliatate a proiectului tehnic si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari si Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii cu titlul “Reabilitare, modernizare, echipare infrastructura educationala pentru invatamantul general obligatoriu la Scoala Gimnaziala Ciocanesti, judetul Suceava". 18.12.19