Feedback
I.D.: 99705076

"Execuţie lucrări de reabilitare, modernizare şi echipare a infrastructurii educaţionale pentru învăţământul profesional şi tehnic, în cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea şi echiparea infrastructurii educaţionale pentru învăţământul profesional şi tehnic la Colegiul Tehnic Samuil Isopescu şi adaptarea sistemului de educaţie la evoluţia tehnologică", cod SMIS 311917"

Data publicarii
10.07.24
Coduri CPV
45453000-7
Termenul limita pentru depunere:
30.07.24
Pretul estimativ:
9.529.342,39 RON - 9.529.342,39 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 10.07.24 Publicat la 23.07.24 Publicat la 27.07.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
INFORMAŢII GENERALE PRIVIND OBIECTUL INVESTIŢIEI Denumirea obiectivului de investiţii:"Execuţie lucrări de reabilitare, modernizare şi echipare a infrastructurii educaţionale pentru învăţământul profesional şi tehnic, în cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea şi echiparea infrastructurii educaţionale pentru învăţământul profesional şi tehnic la Colegiul Tehnic Samuil Isopescu şi adaptarea sistemului de educaţie la ...
INFORMAŢII GENERALE PRIVIND OBIECTUL INVESTIŢIEI Denumirea obiectivului de investiţii:"Execuţie lucrări de reabilitare, modernizare şi echipare a infrastructurii educaţionale pentru învăţământul profesional şi tehnic, în cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea şi echiparea infrastructurii educaţionale pentru învăţământul profesional şi tehnic la Colegiul Tehnic Samuil Isopescu şi adaptarea sistemului de educaţie la evoluţia tehnologică", cod SMIS 311917" in conformitate cu documentatia de atribuire. Se vor executa urmatoarele tipuri de lucrari: Refacere solutie acoperis sarpanta (structura de rezistenta, astereala, inlocuire invelitoare, jgheaburi, burlane etc – dupa caz.); Refacere pardoseli interioare; Inlocuirea instalatiilor aferente; Dotarea cu sisteme de iluminat moderne / inteligente; Lucrari de finisaje interioare si exterioare - zugraveli, vopsitorii, inlocuire totala a tamplariei, termosistem placaje etc; Refacerea grupurilor sanitare; Refacerea spatiului exterior; Accesibilitatea spatiilor studiate pentru persoane cu dizabilitati. Valoarea estimata a achizitiei este de 9.529.342,39 lei fara TVA si se compune din: -CAPITOLUL 1. Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului 1.2 Amenajarea terenului 382.096,11 lei fara TVA CAPITOLUL 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului 2.1 Hidranti exteriori 72.580,50 2.2 Instalatii sanitare exterioare 477.450,24 fara TVA 2.3 Structura camera pompe 218.448,69 fara TVA 2.4 Instalatii rezervor incendiu 50.758,70 fara TVA 2.5 Instalatii electrice exterioare 197.072,53 fara TVA 2.6 Bransamente exterioare 240.000,00 fara TVA CAPITOLUL 4. Cheltuieli pentru investiţia de baza 4.1 Construcţii si instalaţii - 6.289.817,93 lei fara TVA 4.2 Montaj utilaj echipamente tehnologice - 80.743,00 lei fara TVA 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si funcţionale care necesita montaj - 1.475.701,00 lei fara TVA CAPITOLUL 5. Alte cheltuieli 5.1 Organizare de santier 5.1.1 Lucrări de construcţii(organizare de şantier) - 44.673,69 lei fara TVA Valoarea estimata nu contine cheltuielile diverse si neprevazute. La preţul contractului se pot adăuga cheltuielile diverse şi neprevăzute care vor fi decontate doar dacă este cazul. Modificarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. În conformitate cu art. 160, art. 161 din Legea 98/2016, art.7, alin (2) din Anexa 1, HG NR.419/2018, termenul limită până la care operatorII economicI interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este cu 14 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor si autoritatea contractantă va raspunde in mod clar si concret la solicitarile de clarificari in cea de a 7 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Durata de execuţie a lucrărilor este de 15 luni de la data emiterii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. Perioada de garanţie acordată lucrărilor este de minim 36 luni şi decurge de la data recepţiei la terminarea lucrărilor, pe ansamblu sau pe părţi din lucrare distincte din punct de vedere fizic şi funcţional, până la recepţia finală.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
"Execuţie lucrări de reabilitare, modernizare şi echipare a infrastructurii educaţionale pentru învăţământul profesional şi tehnic, în cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea şi echiparea infrastructurii educaţionale pentru învăţământul profesional şi tehnic la Colegiul Tehnic Alexandru Ioan Cuza şi adaptarea sistemului de educaţie la evoluţia tehnologică", cod SMIS 317839" 22.07.24
Servicii de proiectare si Executie pentru obiectivul "MODERNIZAREA, DOTAREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE A LICEULUI TEHNOLOGIC MIHAI EMINESCU, COMUNA DUMBRAVENI, JUD. SUCEAVA". 18.03.19
Servicii de proiectare si Executie de lucrari pentru obiectivul "MODERNIZAREA, DOTAREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE A LICEULUI TEHNOLOGIC MIHAI EMINESCU, COMUNA DUMBRAVENI, JUD. SUCEAVA" 11.02.19
Lucrari pentru proiectul “Reabilitarea si echiparea infrastructurii educationale a Colegiului Tehnic "Petru Musat" cod SMIS 126402 17.12.19
Executie lucrari:Reabilitarea şi echiparea infrastructurii educaţionale a Colegiului Tehnic "Petru Musat" 18.02.20
Servicii de proiectare si Executie pentru obiectivul "MODERNIZAREA, DOTAREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE A LICEULUI TEHNOLOGIC MIHAI EMINESCU, COMUNA DUMBRAVENI, JUD. SUCEAVA".  
Execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "REABILITARE TERMICĂ ATELIER ŞCOLAR CU PROFIL MECANIC ÎN COMUNA GĂLĂNEŞTI, JUDEŢUL SUCEAVA" 04.03.24
Executie lucrari pentru investitie finantata in cadrul P.O.R. 2014-2020 Axa 10.1. "Reabilitarea si modernizarea infrastructurii educationale in comuna Poiana Stampei, judetul Suceava", COD SMIS 121903 12.07.19
Executie lucrari pentru investitie finantata in cadrul P.O.R. 2014-2020 Axa 10.1. "Reabilitarea si modernizarea infrastructurii educationale in comuna Poiana Stampei, judetul Suceava", COD SMIS 121903 17.07.19
Realizarea proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati, documentatiile tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor, verificarea tehnica de caliatate a proiectului tehnic si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata contractului de executie lucrari si Executia lucrarilor pentru obiectivul de investitii cu titlul “Reabilitare, modernizare, echipare infrastructura educationala pentru invatamantul general obligatoriu la Scoala Gimnaziala Ciocanesti, judetul Suceava". 18.12.19