Comuna Niculiţel a depus în cadrul Planului national de Redresare si Rezilienta – Componenta 10- Fondul Local- I.3 Reabilitarea moderata a cladirilor publice pentru a imbunatati serviciile publice prestate la nivelul unitatilor administrativ teritoriale, Titlu apel PNRR/2022/C10/I3, proiectul "EFICIENTIZARE CORP DE CLĂDIRE ŞCOALA DE PIATRĂ ÎN
LOCALITATEA NICULITEL, JUDEŢUL TULCEA" pentru care a fost semnat Contractul de f...
Comuna Niculiţel a depus în cadrul Planului national de Redresare si Rezilienta – Componenta 10- Fondul Local- I.3 Reabilitarea moderata a cladirilor publice pentru a imbunatati serviciile publice prestate la nivelul unitatilor administrativ teritoriale, Titlu apel PNRR/2022/C10/I3, proiectul "EFICIENTIZARE CORP DE CLĂDIRE ŞCOALA DE PIATRĂ ÎN
LOCALITATEA NICULITEL, JUDEŢUL TULCEA" pentru care a fost semnat Contractul de finanţare cu nr. 8605/21.01.2023.
Pana la aceasta data a fost elaborat si aprobat Proiectul tehnic nr. 767/2023 de catre S.C. PROIECT EXPERT CONSULT DESIGN S.R.L BUCURESTI si au fost obtinute toate avizele necesare, urmand a fi emisa Autorizatia de Construire.
Descrierea detaliata a lucrarilor ce urmeaza a fi executate este realizata in cadrul Proiectului tehnic nr.767/2023.
Conform Devizului general al obiectivului de investitii actualizat dupa PT, valoarea estimata a achiziţiei este de 2.634.696,63 lei fara TVA, defalcate după cum urmează:
4. Cheltuieli pentru investitia de baza 2.634.696,63 lei fara TVA, din care:
4.1.1 Constructii si instalatii- cheltuieli eligibile 1.598.499,14 lei fara TVA
4.1.2 Constructii si instalatii- cheltuieli neeligibile 933.697,49 lei fara TVA
4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale 15.000,00 lei fara TVA
4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj 85.000,00 lei fara TVA
4.5. Dotari- cheltuieli neeligibile 2.500,00 lei fara TVA
Total (fără TVA) 2.634.696,63
Cheltuielile cu Diverse si neprevazute, se pot accesa doar in conditiile art 221 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice si nu sunt incluse in valoarea estimata a contractului de lucrari. Termenul limita pana la care operatorii economici pot solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenul limita pana la care Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP.