Achiziţia serviciilor de proiectare, asistentă tehnică şi execuţie a lucrărilor de specialitate pentru modernizarea şi reabilitarea reţelei de străzi, în lungime totală de 10,709 km, amplasate în intravilanul localităţii Harman din comuna Harman, va contribui la:
• Modernizarea infrastucturii rutiere din comună şi asigurarea accesului permanent pe teritoriul acesteia, prin amenajarea tarseelor străzilor, la stand...
Achiziţia serviciilor de proiectare, asistentă tehnică şi execuţie a lucrărilor de specialitate pentru modernizarea şi reabilitarea reţelei de străzi, în lungime totală de 10,709 km, amplasate în intravilanul localităţii Harman din comuna Harman, va contribui la:
• Modernizarea infrastucturii rutiere din comună şi asigurarea accesului permanent pe teritoriul acesteia, prin amenajarea tarseelor străzilor, la standarde corespunzătoare privind confortul şi siguranţa circulaţiei auto;
• Asigurarea preluării şi evacuării apelor pluviale din întregul amplasament;
• Dezvoltarea economică a comunei, prin realizarea unor condiţii optime de circulaţie şi asigurarea legăturii cu reţeaua de transport naţional;
• Realizarea unor condiţii decente pentru desfasurarea traficului pietonal prin realizarea trotuarelor şi spaţiilor verzi;
• Eliminarea totală a disconfortortului peisagistic existent datorat, în cea mai mare măsură, gradului avansat de degradare a străzilor;
• Facilitarea mobilităţii locuitorilor comunei şi creşterea calităţii vieţii acestora.
Clauză suspensivă:
“Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică de lucrari este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de lucrari nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata."