Obiectul contractului este reprezentat de livrarea si instalarea de echipamente IT, necesare desfăşurării activităţilor de predare-învăţare precum si activitatii didactice in general.
In acest sens livrarea contractului va include minim următoarele componente, produse şi servicii:
• Produsele şi serviciile descrise la 7.2 privind achizitia de echipamente IT pentru dotarea sălilor de clasă/ sălilor de grupă laboratorul de ...
Obiectul contractului este reprezentat de livrarea si instalarea de echipamente IT, necesare desfăşurării activităţilor de predare-învăţare precum si activitatii didactice in general.
In acest sens livrarea contractului va include minim următoarele componente, produse şi servicii:
• Produsele şi serviciile descrise la 7.2 privind achizitia de echipamente IT pentru dotarea sălilor de clasă/ sălilor de grupă laboratorul de informatica, laboratorul de stiinte, echipamente digitale pentru cabinetul de limba romana, achizitie echipamente digitale pentru cabinetul de psihopedagogie
• Livrarea, instalarea şi configurarea echipamentului IT la sediul Şcolii Gimnaziale din Comuna Francesti, judeţul OLT, conform caietului de sarcini;
• Asigurarea garanţiei pentru echipamentele livrate pe durata contractului în locaţia de livrare;
Dezvoltarea unei educaţii centrate pe nevoile elevilor şi aliniate la nevoile pieţei muncii, atât prin creşterea numărului de domenii, de calificări şi de absolvenţi, cât şi prin asigurarea unui parcurs educaţional complet
Furnizarea dotărilor va contribui la îndeplinirea obiectivului proiectului de învăţământ " DOTAREA INVATAMANTULUI PREUNIVERSITAR DIN COMUNA FRANCESTI ", în vederea asigurării unui proces educaţional de calitate, modern şi incluziv.
Dotările vor fi in conformitate cu standardele de dotare minimala cu materiale didactice şi a standardelor de echipare a scolii cu echipamente prevazute in ordinele:
- Ordin privind aprobarea Normativului de dotare minimala pentru invatamantul primar, nr. 4144/29 iunie 2022;
- Ordin privind aprobarea Normativului de dotare minimala pentru clasele I-VIII, nr. 4142/29 iunie 2022;
Astfel, prezenta achiziţie are un impact direct asupra atingerii obiectivelor, răspunde unei necesităţi majore identificate la nivelul autorităţii contractante, fiind complementară cu alte achiziţii ce se vor realiza în cadrul proiectului.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 5 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 3 zile de data limita de depunere a ofertelor.